تشریح اقدامات راه‌آهن ناحیه زاگرس در ایام نوروز

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس از برگزاری اقدامات مختلف همزمان با ایام نوروز خبر داد.

حسن زیودار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، فضاسازی ایستگاه راه‌آهن ناحیه زاگرس صورت گرفت.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس افزود: سفره هفت سین و نمایشگاه صنایع دستی برپا شده و غبارروبی مساجد ریلی در سطح این اداره کل صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اجرای موسیقی محلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و اجرای تواشیح به مناسبت ماه مبارک رمضان در روزهای آتی انجام می‌شود.

زیودار عنوان کرد: در راستای بهبود سطح شبکه تلفن همراه مردم شریف روستای تله زنگ و گردشگران و همچنین ارتقا فرهنگ گردشگری ضمن پایدار نمودن شبکه تلفن همراه ، کیفیت اینترنت ایستگاه مذکور به اینترنت نسل ۴ (۴G) ارتقا یافت.

وی بیان کرد: اجرای پروژه فوق ‌که با همکاری گروه ارتباط و علائم الکتریکی این اداره کل، اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی راه آهن و شرکت مخابرات استان خوزستان با واگذاری یک جفت تار نوری در محدوده ایستگاه های اندیمشک تا تله زنگ محقق شد و علاوه بر ارتقا زیرساخت سرویس به فیبرنوری که در پایداری شبکه نقش اساسی خواهد داشت ، سرعت شبکه اینترنت نیز با تعویض تجهیزات فنی به 4G ارتقا یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =