اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرستان بانه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر گردشگران و تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی دائم، ظرفیت اسکان اضطراری مسافران در مراکز موقت شهرستان بانه افزایش یافت.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، منصور مهرزاد روز یکشنبه ٥ فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این‌باره اظهار کرد: با آغاز تعطیلات عید نوروز، شاهد ورود تعداد زیادی مهمان و مسافر به شهرستان گردشگرپذیر بانه هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات‌ سفر شهرستان علاوه بر مراکز اقامتی دائم، تعداد ٢٠ مدرسه، ٦ سالن ورزشی و زائرسرای سپاه نیز به صورت موقت برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

او در ادامه از اختصاص پارکینگ‌های موقت در سطح شهربانه خبر داد و عنوان کرد: از شهروندان بانه‌ای درخواست می‌شود به ‌منظور سهولت در تردد مسافران و گردشگران برای عبور و مرور و کاهش ترافیک، از آوردن وسیله نقلیه شخصی به هسته مرکزی شهر خودداری نمایند.

مهرزاد یادآور شد: همچنین با توجه به اهمیت و حفظ سلامت مسافران و هموطنان، تشدید نظارت‌ها توسط کارشناسان به‌ صورت شبانه‌روزی در مراکز اقامتی و واحدهای بین‌راهی در حال انجام است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =