انجام ۵ هزار و ۷۰۰ سفر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

​​​​​​​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، ۵ هزار و ۷۴۷ سفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در این رابطه گفت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ، ۵ هزار و ۷۴۷ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۴ فروردین سال جاری، ۴۶ هزار و ۵۹۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۴۸ هزار و ۳۵۱ مسافر ۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد:از این تعداد سفر، هزار و ۶۲ سفر با ناوگان اتوبوس ، هزار و ۸۲۸ سفر با ناوگان مینی بوس و ۲هزار و ۸۵۷ سفر با ناوگان سواری کرایه انجام شده است.

شیروانی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =