افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کرمانشاه

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان در سال جاری، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه کرمانشاه به مصرف می‌رسید که در این ایام به روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین مصرف در ۹ روز گذشته، مربوط به ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و کم‌ترین مصرف مربوط به روز نخست فروردین ماه ۱۴۰۳ با یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

این مقام مسئول بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی در این ایام تلاش می‌کنند که جریان تامین و توزیع سوخت با وجود افزایش مصرف، روندی روان و عادی داشته باشد و گردشگران جهت تامین سوخت موردنیاز مشکلی نداشته باشند.

وی تشریح کرد: به هموطنان توصیه می‌شود از آغاز سفر در مبدا اقدام به سوختگیری و از کارت شخصی استفاده کنند، اگرچه در مواقع اضطرار کارت آزاد در جایگاه‌ها موجود است.

بهرامی بر آمادگی ۱۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت در این استان تاکید و عنوان کرد: همگی جایگاه‌ها فعال و در حال سوخت‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

وی پایش و کنترل مستمر فرآورده‌های نفتی را یکی از اولویت‌های اصلی شرکت ملی پخش کرمانشاه دانست و افزود: کارشناسان واحد فنی و خدمات سامانه هوشمند شرکت از جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات بازدید می‌کنند.

بهرامی در پایان اضافه کرد: همشهریان و هموطنان می‌توانند پیشنهادات و گزارش تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ در میان گذارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =