بیش از یک هزار و ۲۰۱ بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت

فرماندار کرمانشاه از بازدید از بیش از یک هزار و ۲۰۱ مرکز گردشگری طی نوروز امسال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدرضا آمویی شامگاه روز گذشته سه شنبه (هشتم فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران از گشت مشترک تیم‌های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در بازار روزهای شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در راستای نظارت‌های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل آورد.

وی افزود: این بازرسی‌ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز در پنج اکیپ در۲ شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می‌پردازد.

فرماندار کرمانشاه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت‌ها را بیش از یک هزار و ۲۰۱ مورد طی نوروز امسال عنوان و تصریح کرد: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال ۲۱ مورد بوده است.

آمویی از پلمپ هفت واحد عرضه محصولات غذایی، کشف و ضبط یک هزار و ۶۰۸ کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه‌ها و نظارت بر ذبح سه هزار و ۷۶۹ رأس گوسفند، یک هزار و ۹۶ رأس گوساله به همراه کشف و ضبط ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، ادامه داد: کشتار ۹۰۲ هزار و ۲۹۱ قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

آمویی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید ۶ هزار و ۷۱۴ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از سه هزار و ۵۷۹ مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تشریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از ۷۵ اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به ۶۴۷ مورد اخطار و ۱۱۲ مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند ۶ هزار و ۴۷۲ مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین ۷۸ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی، یک هزار و ۷۳ مورد کلرسنجی، ۲۰۶ مورد نمونه‌برداری آب صورت گرفته است.

وی گفت: ۲۵۱ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و ۳۹ جایگاه نیز ۳۳ مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =