حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی

با حکم رسمی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور ، باستانی کار کهنکسوت امتیاز زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور را دریافت کرد .

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حکم رسمی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران حشمت اله باقری کهن کسوت ورزش پهلوانی حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور را دریافت نمود .

براساس این خبر، طی ابلاغی رسمی از سوی مهرعلی باران چشمه بالاترین رتبه ورزش ایران «امتیاز زنگ و ضرب از درب » در تمامی زورخانه های کشور را به حشمت اله باقری پیشکسوت لرستانی اهدا گردید .

لازم به یادآوری است حشمت باقری از کهنکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور است که سالیان سال در استان لرستان و در گود زورخانه های کشور افتخارات متعددی برای استان و در سطح ملی کسب کرده و چندین دهه حضور موفق و درخشان را در ورزش باستانی تجربه نموده که با اهدا این حکم مسئولین فدراسیون قدرشناسی حود را نسبت به پیشکسوتان و مزد سالها تلاش باقری را بدرستی و هوشمندی به وی اهدا نمودند.

باقری همچنین در بنیان خانواده و تربیت فرزندان بدرستی حرکت خود را در مسیر ورزش ادامه داده و فرزندان موفقی نیز در عرصه ورزش به جامعه معرفی و تربیت نمود محمد باقری قهرمان جهان و آسیا از مفاخر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و زهرا باقری پر افتخارترین بانوی جودو و کوراش کار جهان و آسیا فرزندان این کهنکسوت ورزش کشور هستند که هر کدام به سهم خود نقشی موثر و غیرقابل انکار در اعتلای ورزش کشور در میادین داخلی و خارجی ایفا نمودند .

بهرحال حشمت اله باقری و فرزندان از مفاخر ورزش کشور هستند که با کوله باری از تجربه در آموزش و پیشرفت ورزش باستانی همچون یک گنجینه بوده که مسئولان استانی اگربدنبال پیشرفت ورزش باشند بایستی از تجربیات وی برای نوجوانان و جوانان استفاده حداکثری نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =