به زودی در قدس اقامه نماز خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به زودی در قدس به امامت حضرت ولی عصر (عج) اقامه نماز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (۱۷ فروردین ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان رو به پایان است که قرار ما بر این بود که در آن اهل تقوا شویم که این امر از اثرات روزه است.

وی افزود: زمان آن رسیده که خود را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسنجیم و ببینیم از این ماه با عظمت چه استفاده‌ای برده‌ایم، آنچه امیرالمومنین (ع) به عنوان صفات متقین فرموده را باید بررسی کنیم و ببینیم توانسته‌ایم در این شب‌ها و روزها ویژگی مذکور را در خود ایجاد کنیم یا نه.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به شما توصیه می‌کنم که در این چند روز باقیمانده دعای ۴۵ صحیفه سجادیه را با دقت بخوانید؛ وظیفه ماست که عهد و پیمان خود را همچنان با ماه مبارک رمضان حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های باقی‌مانده ماه رمضان را قدر بدانید، زیرا هر لحظه آن حائز اهمیت بوده و دهه پایانی این ماه بسیار مهم است.

غفوری اضافه کرد: ظالم‌ترین و جنایات کارترین موجودات تاریخ مردم اسرائیل هستند و امروز شاهد حضور باشکوه و با عظمت مردم غیور کرمانشاه بودیم، وجود حضرت ولی‌عصر (عج) قدردان شماست که یکپارچه در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم اعلام موضع کردید.

وی ادامه داد: حضور مردم قدمی برای جهاد در راه خدا است، امام خمینی (ره) هدف گذاری کرد که روز قدس موجب نابودی رژیم صهیونیستی شود، در زمانی که مردم روزهایی را مناجات و دعا کرده و روزه‌دار بودند حالا با زبان روزه برای نابودی ظالم دعا کردند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ضمن اعلام موضع و جهاد فی سبیل الله مقابل دشمنان امروز اسرائیلی که مدعی نیل تا فرات بود و بنا داشت لبنان را به سرزمین‌های اشغالی ملحق کند امروز به برکت مجاهدت مردم و اجرای عملیات طوفان الاقصی با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزی به امامت حضرت ولی‌عصر (عج) در مسجد الاقصی اقامه نماز خواهیم کرد، تلاش دشمن برای این بود که قدس به فراموشی سپرده شود و روز قدس موجب شد که این نقشه دشمن ناکام بماند و امروز مسئله فلسطین نخستین مسئله جهان امروز است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =