کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد

با حضور استاندار لرستان ، شهردار خرم‌آباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کلنگ ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا خرم‌آباد به زمین زده شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار در این مراسم گفت : ۵۰ درصد از اعتبارات تقاطع سه سطحی بلوار۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد از منابع دولتی خواهد بود.

فرهاد زیویار بیست و پنجم فروردین ماه در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع سه سطحی بلوار ۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد افزود : بخشی از اعتبار این پروژه از منابع شهرداری و توسط این مجموعه تامین می شود که ۵۰ درصد کل آن بوده و برای ۵۰ درصد دیگر طبق تفاهم نامه انجام شده یک ردیف دولتی در قالب پروژه های عمرانی را در نظر گرفته ایم.

وی در مورد این پروژه تصریح کرد: این اولین تقاطع سه سطحی خرم آباد می باشد که شامل سطح اول یعنی بلوار ۶۰ متری به سمت بلوار امام رضا(ع) و دو سطح بالعکس یعنی به سمت ۶۰ متری و همچنین خروجی شهر می باشد.

استاندار اظهار کرد: اعتبار اولیه ی این پروژه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته خواهد شد، ۲۳۰ میلیارد تومان و پیش بینی اتمام آن ۲۴ ماه می باشد.

زیویار در مورد ضرورت ساخت این تقاطع گفت: با توجه به حضور ساختمان های مسکن مهر و بیمارستان فوق تخصصی در دست تکمیل نیایش در بلوار امام رضا(ع)، این تقاطع یکی از مطالبات مهم مردم بوده ضمن این که این مکان یکی از نقاط حادثه خیز شهر می باشد.

وی در حاشیه ی این مراسم به تشریح آخرین وضعیت پروژه راه آهن دورود به خرم آباد به عنوان یکی از ابر پروژه های در دست انجام قرارگاه خاتم الانبیا پرداخت و عنوان کرد: پیگیری های لازم در سطح ملی در حال انجام است که به زودی نتیجه ی آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

لازم به ذکر است مجری ساخت این تقاطع نیز قرارگاه خاتم الانبیا می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =