شعار هفته زمین پاک "مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین

جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته زمین پاک( ۲ الی ۸ اردیبهشت)  در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته زمین پاک( ۲ الی ۸ اردیبهشت) با حضور مدیرکل، معاونین و روئسای ادارات ستادی در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان ابتدا با اشاره به اهمیت بحث زمین پاک و همچنین شعار این هفته "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" در زندگی شهروندان گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها با لحاظ رسالت اجرایی خود، جهت اجرای هرچه بهتر مراسمات این هفته لازم و ضروری است.

سالاروند با اشاره به پویش زمین پاک- ایران سبز و نه به پلاستیک، افزود: استفاده کمتر از کیسه‌های پلاستیکی و جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای یکی از راه‌های کاهش تولید پسماند است.

وی با تاکید بر نقش مثبت رسانه‌ها و تریبون‌های نماز جمعه در فرهنگ‌سازی عمومی، اظهار داشت: نقش آموزش و اطلاع‌رسانی در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و ما باید بتوانیم در روز زمین پاک با استفاده از این ظرفیت‌ها، فرهنگ‌سازی در جامعه را ادامه دهیم.

در ادامه این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسمات این هفته بیان نموده و در خصوص نحوه اجرای آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =