افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه‌های تکمیل نشده، تخلف و قابل رسیدگی است

قلاوند با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی دولت و شرکت‌های خصوصی نباید به صورت تبلیغاتی، زودهنگام و با کیفیت پایین افتتاح شوند بلکه باید با نظارت قوی و با کیفیت لازم تکمیل و در موعد مقرر تحویل گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مردم شهر چمگلک و روستای قلعه مختار اظهار کرد: دولت باید مدیرانی که در خدمت‌رسانی به مردم ضعیف عمل کرده‌ و مردم از عملکرد آنها ناراضی هستند را تغییر دهد.

وی افزود: مردم شهرستان اندیمشک در تمامی آئین‌های ملی و مذهبی، پیشگام و پای کار بوده و مسئولان هم علاوه بر پشتیبانی و مهیاسازی، باید در میان مردم باشند.

قلاوند تصریح کرد: ما به دنبال تبلیغات وارونه و فریبنده و کارهای نمایشی نیستیم و کار دیگران را به نام خود ثبت نمی‌کنیم؛ ما محکم و صادقانه در کنار مردم می‌مانیم و در مجلس صدای مردم خواهیم بود تا شاهد رونق و رضایتمندی آنها باشیم.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی دولت و شرکت‌های خصوصی نباید به صورت تبلیغاتی، زودهنگام و با کیفیت پایین افتتاح شوند بلکه باید با نظارت قوی و با کیفیت لازم تکمیل و در موعد مقرر تحویل گردند.

وی بیان کرد: ما از راه و آرمان‌های شهدا یک گام عقب‌نشینی نمی‌کنیم؛ مردم نیز مطالبه‌گر هستند و ما هم در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت کشور و کسب رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

قلاوند با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های مختلف باید در میان مردم حضور پیدا کنند و پاسخگوی آنها باشند خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های خوبی در زمینه‌ی صنایع کشاورزی، گردشگری و ساحل‌سازی در مناطق چمگلک‌ و قلعه مختار وجود دارد که مورد توجه جدی قرار نگرفته‌اند.

اهالی شهر چمگلک و روستای قلعه مختار نیز در ادامه به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =