انجام ۶۳ تن لکه گیری آسفالت در محور های مواصلاتی شهرستان دلفان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان از انجام ۶۳ تن لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، روح‌اله زمانی به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: طی دوماهه سال جاری با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، ۶ کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، در حوزه ابنیه فنی محورهای شهرستان دلفان ۸دهانه پل پی کنی و ۲دهانه نیز احداث شده است‌.

زمانی بیان کرد: ریزش برداری محور فیروزاباد و محورهای روستایی با حجم عملیاتی ۱۴۰۰ مترمکعب، پرکردن دستک پل ۱۸۵۰ متر مکعب، و ۳۹ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، و۱۸کیلومتر علف زنی بخش دیگری از اقدامات شاخص طی دو ماهه نخست ۱۴۰۳ در شهرستان دلفان می باشد.

وی تنقیه و لایروبی ۲دستگاه پل‌ در محور روستایی، پاکسازی حاشیه نیوجرسی به طول ۳کیلومتر، جاروزنی سطح راه به طول ۵کیلومتر،تیغ زنی وتسطیح محورهای روستایی به طول۴ کیلومتر ساخت و احداث ۲ دستگاه آبرو را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات دو ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان تصریح کرد: ۲۶ کیلومتر خط کشی، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۳۳ عدد، نصب ۱۰عدد بشکه ایمنی،،نصب ۵۰عددآشکار ساز گاردریل،نصب ۸۰قطعه نیوجرسی ۴متری، ۱۲ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه وتخریب ۴مورد از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

زمانی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای مسافری۱۵مورد وکنترل دروازه ای باری ۱۵مورد۵ گشت مشترک با پلیس و ۵ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =