آموزش‌های مهارتی در خدمت ارتقاء مهارت معلولین قرار می گیرد

سید علی علوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در دیدار با نصرالله ابراهیمی مشاور استاندار در امور معلولین از آمادگی این اداره کل در راستای ارتقاء مهارت معلولین و افراد با نیازهای ویژه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید علی علوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در دیدار با نصرالله ابراهیمی مشاور استاندار در امور معلولین از آمادگی این اداره کل در راستای ارتقاء مهارت معلولین و افراد با نیازهای ویژه در سطح استان خبر داد.

علوی افزود: خدمت به جامعه معلولین و توانخواهان یکی از وظایف اجتماعی و ذاتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان که این اداره کل آمادگی کامل خود را در این راستا با هدف بهره گیری بازار کار از پتانسیل عظیم این قشر از جامعه در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری اعلام می نماید.

در ادامه نصرالله ابراهیمی مشاور استاندار در امور معلولین نیز در سخنانی با تقدیر از همکاری و تعاملات صورت گرفته توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در ارتقاء مهارت معلولین و توانخواهان در سنوات گذشته خواستار توسعه این خدمت به این قشر از جامعه شد.

ابراهیمی ارائه آموزش های مهارتی به نابینایان و کم بینایان سطح استان د موضوع نرم افزارهای صفحه خوان را گامی مهم در جهت توانمندی و بهره گیری این عزیزان از آخرین اطلاعات و دانش روز دنیا دانست و خواستار قرارگیری ارائه آموزش های مهارتی در حوزه فناوری اطلاعات برای این افراد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =