حامیان ویژه لیگ برتر فوتبال، تبدیل به دغدغه‌ای برای مسئولان سازمان لیگ شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از آنکه در هفته اول لیگ برتر فوتبال و در مسابقه پرسپولیس و ملوان، ایرانسل از طریق تبلیغات دور زمین چمن ورزشگاه آزادی خود را به عنوان حامی ویژه لیگ برتر معرفی کرد و حتی «جام خلیج فارس» که لوگو رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران است را به «جام ایرانسل» تغییر نام داد، مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند هیچ کس حق ندارد نام «خلیج فارس» را حذف کند. عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگو با مهر اعلام کرده کسی حق ندارد نام «خلیج فارس» را حذف کند. این موضع‌گیری مسئولان سازمان لیگ، مسئولان ایرانسل را وادار کرده تغییرات هفته قبل خود را عوض کنند. آن‌ها امشب در مسابقه استقلال و داماش گیلان، به جای استفاده از واژه «لیگ برتر جام ایرانسل»، از واژه «لیگ برتر خلیج فارس جام ایرانسل» استفاده کرده‌اند.
ایرانسل گرچه نام «خلیج فارس» را در کنار «لیگ برتر» قرار داده، اما از طریق تبلیغات دور زمین نشان داده هنوز هم لیگ برتر را «جام ایرانسل» می‌داند، نه «جام خلیج فارس». البته طبق اخبار منتشر شده طی هفته گذشته، مشخص شده که مسئولان سازمان لیگ با دریافت مبلغی حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان، ایرانسل را به عنوان اسپانسر ویژه مسابقات انتخاب کرده‌اند. اما عزیز محمدی بر این موضوع تاکید کرده است که نام لیگ برتر، همان «خلیج فارس» است و همچنان نامه‌نگاری‌ها با همین عنوان انجام می‌شود. با این حال ایرانسل در تبلیغات خود سعی بر جا انداختن نام «جام ایرانسل» بر سر زبان‌ها دارد.
اما نکته جالب در این مورد، تبلیغات دور زمین همراه اول به عنوان رقیب ایرانسل است. همراه اول هم خود را اسپانسر ویژه مسابقات لیگ برتر معرفی کرده است؛ با این تفاوت که همراه اول، نام جام را به «جام همراه اول» تغییر نداده است و حتی می‌توان تبلیغات این شرکت را کنایه‌ای به تبلیغات ایرانسل تلقی کرد. همراه اول در تبلیغات خود از جمله «حامی ویژه لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج همیشه فارس» استفاده کرده است و به این ترتیب نشان داده است که لیگ برتر را به عنوان جام ایرنسل نمی‌شناسد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =