۱ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۹

قصاص ' علیرضا ملا سلطانی' پس از قرائت حکم ، بامداد چهارشنبه 30 شهریور 1390 در کرج انجام شد.

ایسنا نوشت: عامل قتل «روح‌الله داداشی» ـ قوی‌ترین مرد ایران ـ لحظاتی قبل در ملاء‌عام به دار مجازات آویخته شد.

ساعت 11:45 شامگاه شنبه ـ 25 تیرماه ـ ماموران کلانتری 39 گلشهر از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک درگیری خونین در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند و بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.در بررسی‌های ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل کرج مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر درگیر شده‌اند و یک نفر از سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکی‌رنگ، راننده خودروی دیگر را با وارد آوردن ضربات چاقو به ناحیه گردن و سینه مجروح کرده که فرد مضروب به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافته اما تلاش پزشکان نتیجه‌بخش نبوده و این جوان بر اثر شدت جراحات وارده از پای درآمده است.تحقیقات بعدی نشان داد که مقتول، «روح‌الله داداشی» از قوی‌ترین مردان ایران بوده است.بر اساس این گزارش، تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان جنایت آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داده که شرکت‌کنندگان در نزاع حین رانندگی با داداشی درگیری لفظی پیدا کرده‌اند و پس از درگیری فیزیکی، قوی‌ترین مرد ایران به ضرب چاقوی یکی از سه سرنشین خودروی پراید از پای درآمده است.

با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی، در کمتر از 24 ساعت هویت و مخفیگاه سه متهم شناسایی و در دو عملیات جداگانه، هر سه نفر در حالی که قصد داشتند از استان تهران خارج و متواری شوند، دستگیر شدند.پس از دستگیری، متهم اصلی به نام «علیرضا ملاسلطانی» به قتل اعتراف کرد و سپس در دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد که این رای بامداد چهارشنبه ـ 30 شهریورماه ـ با گذشت حدود دو ماه از وقوع قتل، در محل جنایت واقع در 45 متری گلشهر، خیابان پونه غربی در ملاءعام به مرحله اجرا درآمد.

 قاتل پهلوان روح الله داداشی در کرج به دار مجازات آویخته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، قصاص ' علیرضا ملا سلطانی' پس از قرائت حکم ، در ساعت 30/5 صورت گرفت.
قصاص قاتل روح الله داداشی براساس حکم شعبه اوّل دادگاه کیفری استان البرز ، تأیید و ابرام حکم صادره در شعبه یازدهم دیوانعالی کشور و تنفیذ حکم از سوی ریاست محترم قوه قضاییه صورت گرفت.
این حکم در محل وقوع جرم در منطقه 45 متری گلشهر کرج - خیابان پونه در مقابل هزاران نفر از جمعیت حاضر اجرا شد.
مرحوم روح الله داداشی قویترین مرد ایران روز شنبه 25 تیرماه سال جاری در درگیری با سه جوان در خیابان پونه گلشهر کرج بر اثر ضربات چاقو جان باخت.

 

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 249
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امی نیف US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    15 12
    عدالت انتقام نیست
  • امی نیف US ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    25 11
    اعدام در ملا عام مساوی ترویج و تقدیس و عادی سازی خشونت در اجتماع
  • امی نیف US ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    14 5
    علم فقط در فیزیک و پزشکی پیشرفت نداشته بلکه در علم جزا هم داشته قوانین قرون وسطا بدرد جوامع مدرن نمیخوره
  • امی نیف US ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    11 9
    نباید نحوه مجازات را به عهده خانواده داغدیده گذارد
  • نیما NL ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 3
    گر گوش گوش تو ناله اگر ناله من البته آنچه به جایی نرسد فریاد است
  • آرش IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    16 11
    اعدام حق این قاتل بود و ربطی به انتقام ندارد. موضوع فراتر از اینهاست . اگر هر قاتلی بخشیده شود جرم و جنایت از اینکه هست بیشتر خواهد شد چون قاتل توقع بخشش دارد و این عمل قبح خود را از دست می دهد
  • نیما NL ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 3
    خانواده داداشی بین قصاص و ببخشش،گزینه اول رو انتخاب کردند!!! در هر صورت حق انتخاب با اولیای دم بود!! امیدوارم دیگه کسی تو دعوا چاقو بدست نگیره
  • بدون نام MY ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    14 4
    واقعا چرا اعدام در ملا عام؟! اگر این صحنه را یک بچه ۷-۸ ساله ببیند...
  • بدون نام IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 5
    خدا رو شکر. نسل بی هویت چاقوهاتونو غلاف کنید دیگه
  • امی نیف US ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 2
    موضوع بخشش نیست مسئله نفی اعدام است که پشت خود مسائل بسیار زیاد سیاسی و فرهنگی و اجتماعی دارد
  • بدون نام MY ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    9 3
    قوانین قرون وسطا بدرد جوامع مدرن نمیخوره
  • حشمت IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 8
    انگلها و تفالهای اجتماع باید پاک سازی شوند. انشالله با برخورد رعد آسا و با اقتدار قضات دادگستری این موجودات منفور از جامعه ایران بزودی حذف می شوند.
  • ارادت US ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 2
    امی نیف جان ممنون از نظراتت.داشتم از مردم ناامید میشدم خداروشکر هنوز روشنفکرانی مثل شما هستند منم با اعدام مخالفم
  • بدون نام IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    اخه مشنگ ساعت 5-6صبح بچه آنجا چه كار مي كند
  • تنها AU ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    15 4
    نمی دونم به قانون عمل و عکس العمل اعتقاد دارید؟ نمیدانم گرفتن فرصت زندگی از یه نوجوان 17 ساله که صد در صد قتل او یه عکس العمل بوده چقدر می تونه دردناک باشه . پهلوانی به گنده کردن بازوی بادکرده نیست
  • مايك IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 8
    تمام قاتل ها بايد اعدام شوند مخصوصا چاقو كشها.
  • قاسم IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 7
    درس عبرتي باشد براي افراد پست و بي هويت
  • مجتبی IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 1
    روشهای بهتری هم برای اعدام این بچه وجود داشت.گرچه ، این قبیل کارها در کشور ما بسیار عادی تلقی میشه.در هر صورت به هیچ عنوان اعدام در ملا عام صورت خوشی نداره و به دور از انسانیت هست
  • بدون نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 5
    اعدام حق اين اراذل اوباش هست‏ .تازه معلوم نيست چه كاراي ديگه اي قبلا كرده كه كسي متوجه نشده
    • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      5 1
      آیا برادران قرایی که قتل کردن. به سزای عملشون رسیدند.تازه به سن قانونی هم رسیدندومیشه گفت ارازل واوباش هستند؟
  • لا IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 2
    درود - تعجب میکنم از گفته دوست عزیزمان که می فرمایند عدالت انتقام نیست پس ترازو و شمشیر عدالت برای زیبایی عدالت قرار داده اند هر ترک فعلی که برای ان مجازات تعیین شده باشد جرم است دیگر این شعارهای احساسی ندهید !
  • علی IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    9 1
    قبلا در خبر ها آمده بود سن قاتل دی ماه به 18 سال میرسد یعنی قاتل قبل از سن قانونی اعدام شده؟
  • بدون نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    15 0
    برادران قرایی قبل از قاتل داداشی اقدام به قتل کردندوهنوز هیچ حکمی برای انها صادر نشده.این عدالت هست؟
  • بدون نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 1
    اونایی که مخالف اعدامند تا یکی از این ارازل چاقو بیخ گلوشون نذاره یا مزاحم ناموسشون نشه همین حرفای چوچ رو خواهند زد
  • محمدحسن IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    12 2
    اگر واقعا اعدام در ملا عام نتیجه دارد پس بهترین کار این است که مانند قدیم که هر کی را دار میزدند بر سر در شهر نیز آویزان میکردند تا درس عبرتی شود برای سایرین ! متاسفانه جامعه ما جامعه خشونت است نه انسانیت و اسلامیت
  • بدون نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 2
    بعضی ها عجب توقعی دارند!!!!اگرکسی یکی ازعزیزان شماراباآن وضع فجیح به قتل برساندشمامیبخشیدش؟؟
  • هموطن IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 1
    اقای امینف فکرکن برادرت این طور شده اون وقت چی باز هم همین نظر داشتی
  • بدون نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    ام نيف اگه براي خانواده شما اين اتفاق ميافتاد مطمئنا"همچين نظري نداشتيد.
  • بدون نام US ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 1
    معنای پهلوانی هم فهمیدیم
  • لیلا IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 1
    گذشت وعفو خیلی لذت بخش تر از انتقام است .
  • داش آكل IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    12 1
    خوب به سلامتي از فردا ديگه جان همه پهلوانان بيمه است و كسي باهاشون چشم تو چشم نميشه و جوجه لاتها هم غلاف ميكنن- فقط من نميدونم اين آدمهايي كه 5:30 صبح ميرن اعدام ميبينن چه موجوداتي هستن، اونم هزاران نفر، احسنت به اين رقت قلب و روحيه اين بزرگواران
  • بدون نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    باید خرید و فروش سلاح سرد مانند سلاح گرم ممنوع شود.
  • سهیلا IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 6
    دستوردستورخداست.قیافه روشنفکرانه به خودنگیرید.اعدام درمواردغیرازقتل نکوهیده ست.برای قتل حق اولیای دم هستش.
    • هما RO ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      1 1
      خدا خیلی دستورات دیگم داد سهیلا خانم
  • بدون نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 9
    علاوه برقصاص بايد خانواده متهم هم مجازات شوند تا اين آدمهاي اراذل و اوباشو تحويل جامعه ندهند.
    • بهار IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      5 0
      يك كلمه هم بشنويم از مادر عروس!!!
  • محمودلو IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 4
    اعدام درملاعام انتقام نیست بلکه درس عبرت به جنایتکاران است پس درنتیجه عین عدالت است
  • بدون نام US ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 0
    من نظری ندارم .. دیشب رفتم محل اعدام رو دیدم .. اما نتونستم برم اعدام رو ببینم چون نخواستم .. به هر حال اعدام صحنه ی جالبی نیست
  • امین IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    من نظر همه رو خمندم.با آرش موافقم و کسیکه گفت که اگه بچه این صحنه رو ببینه...آخه کدوم بچه بدون بزرگتر اون ساعت اونجا میره؟ قرون وسطا هستیم دیگه مگه شک دارین
  • بدون نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 0
    مخالف قصاص نیستم. ولی سوال اینه که با این همه اعدام چرا باز هم این وقایع صورت میگیره.؟به نظر شما نباید مسائل رو ریشه ای درمان کرد.؟
  • بدون نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    بایستی همه چاقوکش ها و حاملان جاقو و طرفدارانش رابااین گونه اعدامها بسختی تنبیه کرد
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    صحنه ی اعدامی که در کودکی دیدم هرگز از ذهنم پاک نمیشه
  • raha IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 2
    با اعدام در ملا عام مخالفم بايد اين كار در زندان وبا حضور خانواده ها انجام بشه
  • یک مادر IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    گذشته نشان پهلوانان و ورزشکاران است نه انتقام
  • مریم IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 1
    انتظارروحیه پهلوانی ازخانواده داداشی داشتیم.
  • كورش IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    اعدام در ملا عام براي كسي كه به راحتي چاقو در دست گرفته و قانون را زير پا ميگذارد حكم قاطع و محكمي است باشد تا اراذل و اوباش پند گيرند.
  • ... IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 4
    منطقي ترين نظر رو آرش داد. باهاش كاملاً موافقم. در ضمن در جواب اون دوستمون(امي نيف) نحوه مجازات كه به عهده خانواده داغديده گذاشته نشده! اين حكم رو دادگاه داده و ديوانعالي كشور هم تاييد كرده.ببخشيد! يعني شما ميگيد اونيكه يه انسان بيگناه رو اونجوري غرق به خون كرده كه توي عكسها من ديدم و مو به تنم سيخ شد بايد باهاش چطوري برخورد كرد؟
  • بدون نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 3
    دانشمند، اگه خيلي ناراحت بچه 7 - 8 سالت هستي نمي‌گذاشتي نصفه شب توي خيابون ولو باشه! از نظر من بايد با چاقو قصاص مي‌شد
  • بدون نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 5
    باید اعدام بشه .من با نظر آرش موافقم .
  • بدون نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 3
    ای کاش بخشش و بزرگواری خانواده داداشی را دیده بودیم
  • بدون نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 6
    با اعدام موافقیم
  • ایرانی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 0
    هرچنداعدام درملاعام اقدامی چندان پسندیده نیست ولی به هرطریق شاید اثرات بازدارنده داشته باشد.اگر به لحاظ اثرآن انجام میشودبایدکنترل لازم باشدتابچه8ساله درمحل حاضرنباشد.بعدش هم توجه شود،دعوائی شدوقتلی درحال خشم رخ داد.قصاص این کارکه نبایددر ملا عام باشد.قاتل مرحوم داداشی به یقین هیچگاه نمیخواست این وضع رخ دهد.شد. قصاصش درملاعام دیگرچرا؟ نمیدانم شایدهم اثربخش باشد.امیدوارم حداوندهردورا بیامرزد.وکلام آخر:آنکه نسل بی هویت چاقوکش رابی هویت کرد چکارش میکنیم؟
  • ع س IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 0
    خداکند قوه قضاءحکم خدا را برای همه اجراء کند نه موردی ....
  • حميد IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 1
    عجيبه! مردم براي تماشاي دار زدن يك نفر كه به سن قانوني هم نرسيده بود جمع ميشن و همه فكر ميكنند درس عبرت گرفتن. در حالي كه با اين كار خشونت و قتل عادي ميشه و دوباره تكرار ميشه. اگه اعدام در ملا عام نتيجه مثبت داره خوب از تلويزيون هم به صورت زنده پخش كنيد تا چاقوكشهاي همه شهرها ببينند و درس عبرت بگيرند.
  • ساده دل IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 5
    خبر مرگ یک انسان همیشه دردناک است ولی این یکی حقش بود .اینکه پرونده زود به سرانجام رسید،جای تشکر دارد.
  • بدون نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 1
    بالاخره اين قاتل 18 سالش شد اعدامش كردند يا باز قوه قضا جو گير شد هول هولكي يك كاري كرد؟!!
  • تهران IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    10 0
    نمي دونم چرا وقتي اين مسأله براي ديگران اتفاق مي افته جامعه هنرمندان و ورزشكاران .. ميرن ريش گرو مي زارن پادر ميوني مي كنن تا خانواده داغديده بخشش كنه اما وقتي برا خودشون اتفاق مي افته پارتي بازي مي كنن حكم زودتر از موعد مي گيرن و زير 18 سال اعدام مي كنن.؟؟؟؟
  • ali IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 2
    با سلام شما که در مورد اعدام نظر منفی دارین اگه این اقا داداش شما رو کشته بود خدایی با عدالت مورد نظر و چیزهایی که نوشتید رضایت می دادید بیایید واقع نگر باشیم داداشی ادم کوچکی نبود سرمایه ملی بود ..........
  • مهرداد IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 4
    دوست عزیز ساعت 5 صبح بچه 7-8 ساله تنها بیرون نیست. همدستان قاتل هم باید اعدام شوند.
  • بدون نام US ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 2
    من از اعدام متنفرم، ولی دوستانی که میگند عدالته، کاش حداقل به این موضوع دقت میکردند که قاتل 18 سالش نشده بود..
  • بهروز IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    ایکاش کسانی که هیکلی گنده میکنند هم مراقب رفتارشان با ادمهای ضعیف باشند چونهمیشه ادمهای ضعیف هستند که ازترس ادمهای گنده دست به قتل یافرارمیزنند
  • ميثم IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 0
    منتظر جنايت ها واعدام هاي بعدي باشيم،بيكاري-نداشتن تفريح-نبود پرورش در مدارس-... زمين مستعد رشد خشم وبي هويتي است .همه ما مسئوليم.
  • جمال IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 2
    اگراین اقایان بدنسازهم حوصله وافتادگی بیاموزند وگذشت رایاد بگیرند وباغروررفتارنکنند خوب است مرحوم داداشی اگرحوصله می کرد اتفاقی نمی افتاد
  • بدون نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 1
    مثلاً چی شدو کشتنش که چی بشه؟ الان جیگرشون حال اومد؟
  • بدون نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    اعدام لازم بود‏‏‏‏‏.بازار بخشش زيادي داغ شده بود
  • بدون نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 8
    دستشان درد نکند سزای قاتل فقط قصاص است روح پهلوان داداشی شاد
  • وحید حجازی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    البته اگر منم بودم100در100همین تصمیم رامیگرفتم."گذشت"واقعاوحقیقتا" مال ادمهای بزرگ است.الان هردو خانواده دریک ردیفند.
  • یاسمن IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 6
    باید خود قاتل و همه اعضای خونوادش رو اعدام میکردن
  • یاسمن IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 7
    شماها که انقدر از بدی اعدام و قصاص حرف میزنید . کاش یکی اسید تو صورت خودتون بپاشه که بفهمین قصاص یعنی چی ؟ اگه برادر خودتون قهرمان ایران و جهان بود و میکشتنش چی ؟ خوشحال میشدین ؟ اگه خونواده ی داداشی هم گذشت میکردن ما مردم ایران هیچوقت گذشت نمیکردیم . اگه اعدام نمیشد مطمئن باشید که یکی بالاخره پیدا میشد و میکشتش . فکر میکنید با این همه نفرتی که مردم ایران از اون قاتل داشتن اون میتونست راحت زندگی کنه ؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 0
    این یاسمن که نظر داده دیوانه است؟ اون یکی گفته خانواده‌ها الان در یک ردیفن! بابا شماها همین وضع حقتونه. این مملکت اصلا رشد فکری نداشته. از زمان ناصرالدینشاه همونظور مونده. فقط پوشش و آرایش عوض شده.
    • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
      2 0
      راستی هم یاسمن دیوانه است
  • جوان IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 2
    تا بفهمند مرد بودن به چاقو و قمه نیست
  • مزدیسنا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 0
    اگرآقایان قرایی به مجازات می رسید شاید این اتفاق نمی افتاد
  • بدون نام DE ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    حالا اون آدم برگشت؟
  • قیصر IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 2
    بخشش قدرتی است که همه ندارند.
  • ایرانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    13 1
    خانوم یاسمن شما موجود بسیار خطرناکی هستی طرز فکرت از آدمکشهای بالفطره هم بدتره
  • عباس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 2
    یه موضوع جدید دیگر پیدا کنید
  • نوید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    اعدام تمامی ارازل و اوباش واجب است دست قوه قضاییه درد نکند
  • نوید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 7
    اعدام تمامی ارازل و اوباش واجب است دست قوه قضاییه درد نکند
  • سمیه IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 7
    کسانی که میگید چرا اعدام؟ خودتون بدون هیچ غمی نشستید و خبر از حال خانواده داداشی ندارید. با این حرفا شما هم شریک جرمید.اگه خودتو جوون مرگ کنن دوست داری قاتلت راست راست بگرده؟ اون وقت هم دم از بخشش میزنی؟داداشی میتونست زنده باشه و 40 سال دیگه هم زندگی کنه زن و بچه و خونه و زندگی داشته باشه مثل همه آدمای دیگه زندگی کردن حق اولیه اش بود ولی جوون مرگش کردن آخه انصافتون کجا رفته.دلم خنک شد که اعدامش کردن این چاقوکش رو. روح داداشی شاد غم
  • سمیه IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 4
    امروز به یاد روح الله شمع روشن میکنم روحش شاد.خیلی مظلوم بود هنوزم هست چون خیلیها با ادعای حقوق بشر که مصنوعی هم هست از قاتلش دفاع میکنن.بابا به خدا این داداشیه که حق زندگی رو ازش گرفتن حقوق بشر رعایت کردن همون اعدام اون چاقوکش بود که اجرا شد خداروشکر
  • ایرانی IQ ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    10 0
    از خوندن همین کامنتا این واقعیت که 25% جامعه ایرانی بیمار روانی هستند کاملا ثابت میشه البته خیلی خوشبینانه. خدا اینده این مملکت رو ختم به خیر کنه
  • سمیه IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 8
    آقا یا خانوم که اسم خودتو گذاشتی ایرانی و به یاسمن میگی خطرناک !!!! شما که از قاتل داداشی دفاع میکنی چی هستی؟خوبه منم بهت بگم شریک جرم و جوون ناکام کن آیا غیر از اینه؟ این حرفا رو مدعیان حقوق بشر تو دهن شماها میذارن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 0
    متاسفم برای مردمی که دیدن صحنه‌ی مرگ دیگران، آزرده‌خاطرشان نمی‌کند. متاسفم برای مردمی که در حین ارتکاب جنایت‍‌ها به فکر تهیه‌ی فیلم از قتل هستند. در ایران، سنگدلی و خشونت، عادی شده.
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 0
    اگرمقتول كمي حوصله مي كرد،اين مشكل توسط قاتل خام بوجود نمي آيد
  • مرضي IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 1
    اقاي امي تيف بنظر شما رفتار اون اقا كه چاقو كشيده و گردن يه انسانو تيكه تيكه كرده قرون وسطايي نبوده؟ بهرحال روح هردوشون شاد و از خدا ميخوايم به خونواده هردوشون صبر بده و به اميد روزي كه با تربيت صحيح در خونواده و جامعه از وقوع چنين حوادث جان گداز و دوسرباخت در جامعه جلوگيري بشه.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    این که زیر 18 بود آخه
  • M12345 IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 1
    BEHTAR KE EDAM SHOD CHAGHO KESHA PAST
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 2
    اهی چاقو دست نگیری هادعوا نکنی بچه جون ؟ شما هم به بچه خودتون بگید به این میگن تربیت بلدید یا میخواهید پای چوب دار بهش بگید تا دیر نشده بجنبید دادشی استوره بود اما قبل از اون عضو یه خانواده بود
  • مرجان IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 2
    لذتي كه در عفو است در انتقام نيست چرا گذشت نكردين اون فقط 17 سالش بود به خدا كار شما هم كمتر از اون نبود
  • جواب امی نیف IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    حتما عدالت کشته شدن داداشی بوده؟ تو که دم از عدالت میزنی یه حکم بده ببینم از خود متشکر
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    قفط 17 سالش بود!!!!!!!!!!!!!
  • امید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 3
    عدالت یعنی قصاص
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    زمان جاهلیت شده بیچاره هنوز به سن قانونی نرسیده بود رحمتون کجا رفته با نظر امی اتف موافقم ترویج خشونت در اجتماع اگه یه بچه کوچولو ببینه چه تاثیری در روحیه اش داره؟
  • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 9
    آهای کسی که اسمتو گذاشتی ایرانی. درست حرف بزن تو چکاره هستی که دیگران رو روانی خطاب میکنی.بهتره آدم کمی ادب داشته باشه.به نظر من تو توی دنیا تکی چون کسی با بی ادبی برای مردم کشور خودش نسخه نمیپیچه.احساساتی نشو قتل کرده بود باید به سزاش میرسید.احتمالا خودتم جز اون 25 درصد که گفتی روانی هستن محسوب میشی شک ندارم
  • بدون نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 0
    خواهش میکنم منصف باش ونظرم رابگذار.مرحوم دادشی گفت قتل برادران قرایی غیرعمد بود آیا قتل خود او عمد بود؟چرا بردران قرایی زنده اند و این جوان مرد.آنها هم یک جوان را کشته و دست یکی را قطع کردند.عدالت این است؟
  • فاطمه US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    12 1
    واقعا متاسفم...بچه ای رو که پای چوبه دار مامانش رو صدا می زنه حلق آویز می کنند. اون هم در حضور پانزده هزار تماشاچی مشتاق...نمی دونم در مورد مردم کشورم چی بگم.فقط می دونم خیلی ازشون می ترسم... خانواده داداشی هم ثابت کردند از منش پهلوونی اون مرحوم بسیار بهره برده اند با این انتقام جویی سریع و قبیله ای... واقعا من درک نمی کنم مردمی رو که سر صبح دست و پا زدن مفلوکی رو پای چوبه دار با لذت تماشا می کنند و بعد می روند پی کار و زندگیشان... حالت تهوع دارم..... می دانم کامنتم سانسور خواهد شد اما نوشتم...
    • H00RI IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      2 0
      اون جوون فقط هفده سال سن دارد منم وقتی در اون سن بودم خیلی کارای احمقانه انجام میدادم و یه جوون توی سن بلوغو درک میکنم ولی هیچوقت فکر قتلم نمیکنم اون اظهار داشت چون روحالله داداشی رو دیده و از هیبتش ترسیده بدون دلیل با چاقو به او ضربه زده اون موقع ازش متنفر شدم و ارزوی اعدامشو داشتم که پهلوون ایرانی رو این نا جوان مردانه کشته. اما وقتی صدای ناله های پشیمونیشو موقع اعدام امام حسین گفتنشو مادر صدا زدنشو و التماسای شدید کردن از اولیای دم رو شنیدم تا مدت ها حالم بد بود خامی و بیتجربگی کرد که هیچوقت فکرشم نمیکرد حادثه در یک لحظه اتفاق میافته که گاهی منجر به فاجعه جامعه میشه...
  • رویا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 1
    اگه مردک ایران که یه کاره ای هستند با غرور رفتار نکنند و کوتاه بیان این اتفاق ها نمی افته چرا این بلا سر یک آدم معمولی نیومد؟این همه هم دعوا می شه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا که شد چرا خانواده مقتول باید قصاص بخوان اونم یک پسر 17 ساله؟خداوند می فرماید انسان جایز الخطا است...
    • Zartosht IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
      2 1
      من در چالوس زندگی میکنم احتمالا خیلی از شما اسم این شهر رو شنیدین شایم تو این شهر کتک خورده باشین یا کسی از خوانوادتون رو از دست داده باشین اولا قصاص این شخص که بر اساس موازین همه ادیان هست و با روحیه هر انسان داغ دیده ای هم منافات نداره با تما شای صحنه اعدام و چیزایی شبیه به این قاطی نکنید . شما شخصی که اعدام شد و خانواده اون شخص رو نمیشناسید من هم نمیشناسم پس به راحتی نگید حقش بود یا نبود در ضمن اضافه کنم که سن یک عدد در شناسنامه است این که نگهش دارن تا 18 سالش بشه بعد اعدامش کنند که دیگه آخر سنگ دلی بود چرا این بلا سر یک آدم معمولی نیومد؟ انجا تا سالی سر 5. 6 نفر نیاد که این چاقو کشا خوابشون نمیبره... چیزه بسیار عادی شده .. شما خبر ندارید
  • رویا 21 ساله از تهران IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    من با امی نیف موافقم و می خوام به کسی که به امی نیف جواب داده بگم درسته قاتل کسی و کشته ولی ما انسانیم و به قول خودمون مسلمون پس خوبه آدما یک ذره بخشش داشته باشن. در ضمن اگه تو جامع ما کار و زندگی خوب باشه دیگه جوونای ما به این حال و روز نم افتن.
  • آذین IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 1
    آدمی که اشتباه می کنه باید مجازات بشه ولی اعدام در حضور مردم اشتباه ترین مجازات.روح هر دوتاشون شاد
  • سفیر IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 5
    فکر میکنم اگه لحظه ای خودمون رو جای خانواده مرحوم داداشی بگذاریم می بینیم که این حکم حق قاتل بوده این فرد یک خانواده را نه ,بلکه یک ملت را عزادار کرد از چشمار چشمها یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش بازهم این مصیبت را به خانواده مرحوم داداشی تسلیت وآرزوی علو درجات برای آن مرحوم را دارم
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای امی نیف اگه یه نفر از اعضای خانواده ی شمارو با این بی رحمی با ضربات چاقو می کشتند همین طوری نظر می دادید؟
  • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 4
    قاتل بايد اعدام بشه چاقو كشا براي ما امنيت نمي گذارند .
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 6
    خدا رو شكر به داشتن دين مبين اسلام كه كه حكم قصاص بارزترين حكم اسلامي است.
  • akharin ghoghnoos IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 1
    salam be hamegi va amma tarafeh sohbateh man on kasaie hast ke migan bakhshesh .. ye sooa az in azizan daram ageh baradar ya khahareh khodetonam to khiyabon bokoshan ya ineh ageh khodetono bokoshan khodet hazeri ya khonevadat ke az ghesaseh ghatel begzarin... hala roholla ke jaye khod dareh azizeh yek mellat bod dar asni ageh mibakhashidanesh on vghat har ja miraft be in eftekhar mikard ke man ghavitarin mardeh iran ro az pa endakhtam..........
  • ارش IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 0
    میتونستن خانواده ی داداشی بخشش داشته باشن یا اگه نداشتن اونو در ملا عام ادام نمیکردند
  • رضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 8
    من بسياربااين اعدام موافقم وخداراشكرميكنم كه ايراني هستم وكاري به سياست هم ندارم چونكه كساني كه دراين مملكت راحت بچرخند وبه ناموس مردم تجاوزبكنند وراحت آدم بكشندلياقت بدترين مرگها هستند اعدام باطناب كه بهترين آنهاست وازكليه كساني كه راي منفي داده اند صراحتاًميگويم كه اگرشماهم جاي خانواده داداشي بودين همين كاروميكرديد نه حالاكه توخونتون نشستين ودارين زندگي آرومي ميكنيد بشينيد واراجيف سرهم بكنيد ودرآخرهم ازقوه قضاييه نهايت تشكررادارم
  • سهیل DE ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 2
    به نظر خدای بزرگ مارو خلق کرد و فقط خودش میتونه جان مارو بگیره اگر پاداش ومجازاتی هم هست خودش باید در نظر بگیره ما باید این جواوان خطر ناک رو به هر روشی از جامعه دور نگه میداشتیم نه این که جان اورا بگیریم
  • بدون نام US ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 7
    کسانی که خواهان قصاص این قاتل بودن اکثر مردم کرج و سرتاسر ایران بودن و برای کسی که یک اجتماع رو با قتل یکی از محبوب ترین ورزشکاران و پهلوانان ایران زمین جریحه دار می کنه، این کمترین مجازاته
  • سهیل IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    حشمت خان انگل پاک شدنی نیست اگر پاک شدنی بود از قرون وسطا تا به حال پاک شده بود در ضمن انسان رو با انگل تو یه رده قرار نده وگرنه من تورو با خر تو یه رده قرار میدم
  • ایتک IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 7
    اگه بخشش میکردن همه همدیگه رو میکشت و اخرش بخشش و جامعه پر از قاتل میشد خدا رو شکر که اعدام شد
  • ایران زمین IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 4
    اعدام خیلی بد است خیلی بد اما کشتن از آن بدتر راستی یارانه اعدامیها قطع میشه یا خانوادشون میگیرند؟
  • امیر CA ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 2
    اعدام جنایتی شرم آورست.امیدوارم روزی در ایران هم مانند دیگر کشورهای مترقی اعدام ملغی شود
  • ali IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    اقا جان تا قبل از مرکش همه فش میدادن والی الان تاوانشو داد دستش کوتاه شد از دنیا مثلا مسلمانیم اقا تمام شد کناهش پایه خودش واون دنیا واسش صلوات نمی فرستید لعنشم نکنید سرتون میاد روح الله هم رازی به این نیست گذشت خیلی دل میخواد ما جای امامامون بودیم چیکا ر میکردیم شادی روح تمام انوات وروح الله داداشی صلوات
  • ali IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 1
    اقا جان تا قبل از مرکش همه فش میدادن والی الان تاوانشو داد دستش کوتاه شد از دنیا مثلا مسلمانیم اقا تمام شد کناهش پایه خودش واون دنیا واسش صلوات نمی فرستید لعنشم نکنید سرتون میاد روح الله هم رازی به این نیست گذشت خیلی دل میخواد ما جای امامامون بودیم چیکا ر میکردیم شادی روح تمام انوات وروح الله داداشی صلوات
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    قصاص حق است و بخشش لطفی بزرگ ، اماکاش تمام قوانین اسلام در جامعه اجرا می شد. وبرای کسانی که در انتظار دیدن اعدام یک نوجوان 17ساله صف می کشند متأسفم. باران
  • بدون نام DE ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 4
    17سالش بود آدم کشت اگر ...
  • حبیب IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 4
    خانم رویا خداوند کجا گفته انسان جایزالخطاست؟! فرمودند ممکن الخطا، و هر خطایی هم مجازاتی داره، دیشب همین چاقوکشها بینی یه جوون رو بریدن، اینا رو باید زنده نگه داشت؟! واقعا که.
  • امیر US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 4
    این کسانی که میگن باید بخشیده میشد ، اگه کسی عزیز خودشون رو هم می کشت این قدر راحت بخشندگی می کردند؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 0
    خیلی متاسفم برای خودم که توی کشوری زندگی میکنم که توش خشونت و اعدام عادیه توی این کشور متاسفم متاسفم !
  • شهریار IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 0
    ایکاش مسلمان بودیم و اسلامی فکر میکردیم در اسلام بخشش تاکید شده نه انتقام اگر کاری میکنیم برای رضای خدا باشد نه رضای خودمون
  • بدون نام US ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 0
    اهای کسایی که موافق اعدام در ملا عام هستید چطوره پیشنهاد بدید از این به بعد این حکم در استادیوم ازادی برگزار بشه که یه ملتی با سوت و کف تفریح کنند
  • رزا TR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    10 1
    کلا ایرونیا وحشی شدن!!!! این سمیه و یاسمن زن هستن!!! ببینید چه طرفداری از رواج خشونت می کنن!!! بچه های زن هایی مثل شما چاقوکشی می کنن! آدم هم اینقدررر خونریز و وحشی؟؟؟؟
    • Zartosht IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
      1 1
      یکی از دوستان راجع ادب مطالبی فرمودند ولی مثل اینکه هموطنان عزیزمون زیاد جدی نگرفتند
  • رومینا US ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    5 0
    من با امی نیف موافقم نباید نحوه مجازات به عهده خانواده داغدار باشه وبا اعدام مشکلی حل نمیشود
  • بدون نام IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    9 0
    روح الله اگه کشته شد پدر و مادرش رو قبلا از دست داده بود. شاید مرگ روح الله برای خواهر و برادراش سخت بود اما مطمئنم سخت تر از کشته شدن یه بچه اون هم جلوی چشم مادرش نبوده. ای کاش خانواده روح الله که از مردونگی اون دم میزدن بخاطر شادی روح اون مرحوم و بخاطر مادر این بچه هم که شده از اعدامش میگذشتند
  • بدون نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    9 0
    فقط میخوام بدونم خانواده روح الله به ارامش رسیدن؟ ایا با اعدام این بچه روح برادرشون شاد شد؟ دلم به حال مادر این بچه میسوزه. ای کاش این خانواده همون طور که ادعا داشتند روح الله از همه دستگیری میکرده و بهترین ادم روی کره ی زمین بوده حداقل یه چشمه از این پهلوونی رو نشون میدادند . پوریای ولی بخاطر دل یه مادر از قهرمانی و شاد کردن مردمش گذشت . ای کاش خانواده این به اصطلاح پهلوون بخاطر دل مادر قاتل هم که شده گذشت میکردند
  • بدون نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    8 0
    شاید اگه من جای خانواده مقتول بودم از اعدام گذشت نمیکردم چون به من برچسب پهلوونی نزدن و یه ادم عادیم.اما خانواده پهلوونی که مردم مرده پرست ایران پس از مرگش تازه شروع به شناختن و تقدیر ازش میکنن هم باید بخاطر جاودانه شدن اسم روح الله هم که شده از اعدام میگذشتند
  • ال-ب US ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 8
    به نظر من خانواده داداشی اجازه بخشیدن نداشتند چون روح الله به تمام مذدم ایران تعلق داشت به قول علی دادشی بیش از چهل مراسم ختم در کل کشور حتی بدون حضور خانواده اش براش برگزار شد ولی با همه این حرفها دیدن صحنه اعدام کراهت داره
  • بدون نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 0
    شاید اگه پدر و مادر روح الله در قید حیات بودند از اعدام میگذشتند. چون فقط پدر و مادر هستن که میزان زحماتی رو که برای بچه اشون میکشن رو درک میکنن. به هرحال اون بچه هم خودش به تنهایی بزرگ نشده و پدر و مادری بودن که براش زحماتی کشیدن
  • بدون نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 9
    کار خوبی کردند دستشون درد نکنه
  • مریم IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    8 0
    به نظرم خودتونو بذارین جای دو طرف هم خانواده روح اله هم قاتل ولی باز فکر میکنم اول اگه روح اله صبر بیشتری داشت اون اتفاق شاید نمی افتاد بعدشم اعدام در ملاعام واقعا احساس بدی داره چطور آدم میتونه با خوشحالی شاهد مرگ یه نفر دیگه باشه نمیدونم حکم برادرای قرایی هم همینطور اجرا میشه یا همه میان و ریش گرو میذارن و شعار بخشش بخشش میدن؟ قتل روح اله در اثر خام بودن یه نوجوون اتفاق افتاد ولی برادرای قرایی به قصد دعوا رفتن کاش عدالت همیشه اجرا میشد...
  • شا دی IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 9
    به تظر من اگر اعدام نبود تو مملکت ما همه همدیگرو میکشتن پس باید باشه تا درس عبرتی برای همه باشه.برادر عزیزم روح الله داداشی روحت شاد و خوشحالم از اینکه حقت پایمال نشد.تا ابد فراموشت نمیکنیم
  • صبا IQ ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    3 0
    همه ما از کسانی که به دیدن این صحنه رفتند گله می کنیم اما خودمان طناب دار را برای همه به گردنشون آویزان می کنیمو از پیروزیمون شادمانیم. تابحال چند بار خیانت کردید چند بار دروغ گفتید . دل کسی را شکاندید چند بار باعث ویرانی زندکی دیگران شدید؟
  • naghmeh IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    6 1
    كساني كه با اين اعدام ها موافقندبا قاتلها هيچ فرقي نمي كنند.
  • naghmeh IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    5 2
    كساني كه با اين اعدام ها موافقندبا قاتلها هيچ فرقي نمي كنند.
  • میثم IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 2
    گذشت مردانگی میخواد
  • aa IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 2
    salam ok
  • یاس IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 5
    سلام،بنظرم اگه قرارباشه همه اعدامیها روعفوکنندفکرنمیکنیدجون آدمیزادبی ارزش میشه ومثل حالایی هرکسی بخودش این اجازه روبده تاچاقوحمل کنه وباکوچکترین بحثی حکم قتل یک آدموصادرکنه!!آیااین انسانیه؟!!!!
  • یاس IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 7
    چشمتونورواین کشتار مردم بیگناه اعم اززنوبچه پیروجوون توکشورهای جنگ زده که توسط همین کشورهای بظاهرمتمدن وپیشرفته که سنگشونوبه سینه میزنید،بستید!!این جنایاتی روکه توزندانهای ابوغریبو امثال اون انجام میدندرونمیبینید!!!حالا اونا با این همه خباثت واعمال وحشیانه شدند پیشرفته ومتمدن وقصاص معدل جرمی که انجام دادی نه بیشترکه حکم صریح قرآنه وکاملا"عادلانس،شده قرون وسطایی؟؟!!!
  • یاس IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 6
    خدابااون همه عظمت واقتدارش راجع به حق الناس نظر نمیده چه برسه به اعمال قانون!!!شما به چه حقی اینکارومیکنید؟!!اگه خودتون موردچنین ظلمی واقع میشدیدآیااینقدرروشنفکرانه عمل میکردید؟!!دربرابرهرحرف ونظری که میدیدمسئولیددربرابرخداوخلقش پس اول فکرکن بعدحرف بزن!!!!
  • jahan US ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 1
    این خشونت هست باید قاتل رو تا ابد زندانی میکردن این بدتر هست یا یک لحظه درد کشیدن قاتل ویک عمر راحت شدن
  • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 0
    امیدورام به علت قصاص مورد بخشش قرار گیره
  • تینا IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 0
    چی شد ایا با اعدام اون بچه داداشی زنده شد؟متاسفم برا خانواده اقای داداشی اگه این پسر نوجوون جسم داداشی رو کشت خونواده داداشی روح و منش پهلوانانه روح الله رو کشتن.مطمعنم اگه خودش بود حتما علی وار اونو میبخشید.
  • علی‌ DE ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    6 0
    دوستان، اگر فقط این عکسهایی که ما داریم میبینیم را در نظر بگیریم، که در کابینه جرثقیل مردی نقاب زده یک جوان را بالا می‌کشه، به من باید احساس آرامش و امنیت بده؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 7
    من به اونايي كه ادعاشون دنيا رو برداشته عرض ميكنم نمي خواهد اداي آدمهاي بخشنده رو دربياريد اين فرمان خدا ست واين حق خانواده داداشي بود
  • امیرخیز IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    5 1
    اسلام دین کاملیست و قصاص نیز جز احکام آن اما بشرطی که کل احکام اسلام اجرا شوداینکه قتلی اتفاق میفتد جامعه هم مقصر است از ریز تادرشت آن...این قضیه شمشیر دو پهلوست هم باید قصاص کرد و هم میشد گذشت داشت...بعنوان یک ورزشکار پرورش اندام قدیمی(نه از این جدیدا)نظرم اینکه روح ا... حیف شد اما چیزهایی تواین چند وقت اتفاق افتاد که من نیز کم کم از این ورزش زده میشم.
  • mohsen US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 8
    به نظر من اعدام در ملا عام طرح خوبیه همه باید بدونن و ببینن مکافات اعمال خلاف قانون دامن تبه کارانو خلاف کاران رو میگیره
  • محمود IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 7
    در جواب فاطمه خانوم در بالا باید بگم . اگر مادر خودتم با اون وضع فجیح به قتل می رسوندند. بازم میبخشیدی یا اگه نمی بخشیدی بازم موقع اعدام حالت تهوع بهت دست میداد . این قاتل با ریگی هیچ فرقی نداره چون جفتشون به عمد جون انسان رو به طرز فجیح کشتند
  • محمود IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 8
    من اگه برادر داداشی می بودم خودم میکشتمش . مگه جون یه انسان نون و پنیره که جای صبحونه بخوری زود تموم بشه . و شما بعضیهاتون که ادعا میکنید در خارج اعدام نمی کنن. اتفاقا بیشتر از ایران هم اعدام میکنند . فقط یکم پیشرفته تر با تزریق خودکار چند نوع ماده مخدر . و اعدام توسط صندلیه الکترونیکی
  • فاطمه CH ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    6 1
    با اعدام های پی در بی که در کشور اعمال میشود تنها قبح آن شکسته گشته و مردم به این حرکت عادت نموده و دیگر این عمل دل کسی را به درد نمی آورد کاش به جای اعدام حبس ابد را رایج کنیم.
  • نوشین IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 7
    درجواب مجتبی باید بگم کسی که به سن بلوغ رسیده بچه نیست دوما باید قصاص می شد تا درس عبرتی برای دیگران شود
  • بدون نام US ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 3
    درود بر ایران
  • سمانه IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    8 1
    اگه خود روح والله بود چيكار ميكرد؟؟؟؟؟
  • آریا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 8
    باید کل خانوادهاش را با او اعدام می کردند
  • عماد US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 3
    اینو هم بگم که با اعدام این نوجوان حق النفسی که به گردنش بوده از بین میره. چون آدم کشت و کشته شد. اما وقتی که به مرگ طبیعی میمرد اون دنیا حق النفس به گردنش بود. پس ببینید اسلام عدالت رو رعایت می کنه.
  • سمانه IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 1
    ما دوتا از جوناي مملكتمونو از دست داديم يكي به نيكي يكي به زشتي خدا كنه 2 تا 4 تا نشه...
  • ملینا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    5 1
    بایدبخشیده میشد
  • سمیه IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 9
    اون از خدا بی خبری که روح الله رو روزگیر خطاب میکنه ازش میپرسم مگه ازت زورگیری کرده بود؟ مگه میشه که کسی هم زورگیر باشه هم سفیر آسایشگاه خیریه کهریزک؟چرا کسانی که روح الله بهشون کمک مالی میکرد نمیگن اون زورگیر بوده؟چرا تو تیم والیبال هنرمندان کسی نمیگفت که روح الله زورگیره؟روح الله اگه زورگیر بود که حتما اون شب چاقو داشت و با یه دست اون قاتلو پرتش میگرد اون ور جاده و کشته نمیشد.آخه از خدا بی خبر تو که طرفدار قاتلی دیگه چرا به داداشی توهین میکنی.روح الله ازت نمیگذره
  • مهشید IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    8 1
    جونو خدا داده و باید خدا بگیره. باید بخشیده میشد
  • بدون نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    8 1
    خانواده مرحوم داداشی : ای کاش لذتی که در گذشت و مردانگی بود را نثار روح داداشی میکردین - ولی افسوس و صد افسوس نشان مردانگی و پهلوانی روح الله داداشی را از بین بردین
  • سمیه IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 1
    کی میتونه این بایدها و نباید ها رو تعیین کنه؟هر کسی در جایگاهی نیست که تعیین کنه که قاتل باید بخشیده میشد یا نه.درست تر اینه که بگیم اگر آقای علی داداشی از اعدام قاتل میگذشت بهتر بود نه اینکه بگیم باید بخشیده میشد.در ضمن صرف نظر کردن از اعدام یک قاتل به معنی بخشیدن اون نیست چه بسا که خداوند اونو به سزای عملش خواهد رساند.
  • مهناز DE ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    6 0
    تابه حال فکر کردید جرااین قدر از دنیا عقبیم.بااین همه اعدام همه مشکلات تمام شد راه حل شما اینه اقایان اهل فن .خواهش میکنم نگاهی به اطراف خودتان کنید و ازخود بپرسید چرا ما این همه مشکل حل نشده داریم.کاش به جای تنبیه درمان و مشاوره و راهکار....وقتی متخصان بیکارندوبیسوادان راس کار جای تعجب نیست....
  • سامان.... IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    6 2
    اون که اعدام شد...بهتره به علل وقوع یه همچین جنایتایی هم فکر کنیم....
  • leon scott kenndy 4 IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 0
    خداون هر دوتاشونو بیامورزه ولی این حقش نبود باید رضایت میداد هر چند بچه کی کرده بود من بودم رضایت میدادم ولی نشد
  • مصطفی داودی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    5 0
    من نمیگم نباید اعدام میشد اما بخشش ورزشکاری که دل مردم بود باعث نمیشد روح الله داداشی مانند یک قهرمان ملی در اذهان عمومی به صورت قرنها در اذهان میماند.
  • حمید IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 0
    علت این بزه کاری ها و زورگیری ها چیست ؟ پس چرا اینهمه اعدام جوابگو نیست ؟ نباید فکری بنیادی کرد ؟ چرا جامعه شناسان راه کار نمیدهند ؟ خدایا فردا نوبت کیست ؟
  • حسین شاطر از رضوانیه کرج US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 7
    خطابم به اقای امی نیف و اون کسی که داداشی را زورگیر معرفی کرد شما تا زمانی از نزدیک و ملموس روح اله و کرج را نشناسید قدر این حکم و مردمی که جمع شده بودن و قاضی محترمی که این حکم را داده نمیفهمید
  • فروغ IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    7 0
    اعدام فقط خانواده قاتل رو مجازات میکنه نه خودش رو...برای اینکه فقط قاتل مجازات بشه و به غلط کردن بیفته خیلی راها هست ولی متاسفانه ما همیشه دنبال کوتاهترین راهیم,اعدام یعنی پاک کردن صورت مسئله...واقعا متاسفم.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 7
    بايد اون اعدام ميشد من اصفهاني هستم ولي روح الله مثل داداشمه اصلا داداشمه چون داداش ندارم
  • یاسمن IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 4
    حتی امام علی هم از پسرش خواست که قاتلش رو قصاص کنه . همونطوری که اون زده بودش
  • یاسمن IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 10
    شماهایی که عاشقه قاتل روح الله و همه قاتل های دنیا هستین . اینا همونهایی هستن که زن و دختر های مردم رو به زور میبرن تو باغ و چند نفری بهشون تجاوز میکنن و بعد هم سرشونو میبرن و با خیال راحت میرن خونه ... این جناب قاتل قبل از کشتن روح الله یه آقایی رو با دوستاش در حد کشت کتک میزنن و عربده میکشن و میرن . در ضمن کاملا 18 سالش بوده .پس پهلونی یعنی این که بکشنت و هیچی نگی و هیچ دفاعی از خودت نکنی ؟ روح الله که همین کارو کرد نامردا... حالا شماها عاشق قاتلش هستین ؟
  • یاسمن IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    1 7
    در ضمن قتل غیر عمد رو میشه ازش گذشت کرد( مثلا تصادف ) که تصمیمش هم باز با خانواده مقتوله . نه کسی که به قصد و نیت کشتن با چاقو از ماشین میاد پایین و میکشه و فرار میکنه
  • یاسمن IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 10
    این اروپاییها که حقوق بشر رو تو همین زمینه اختراع کردن خوب معلومه از قاتل اعضای خونواده شون هم میگذرن چون اصلا احساس ندارن . 15 سالگی که از خونه میرن و مواد فروش و ... میشن و اصلا پدر و مادر و برادر و خواهرشونو یادشون نمیاد که اگه کسی کشتشون بخوان قصاصش کنن . اون قوانین مردم یخی اروپاست . روح الله سرمایه ملی ما بود . شبانه روز گریه میکنم اما اشکهام تمومی نداره
  • ناصر IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    6 0
    کاراز ریشه خرابه امنیت بااعدام این جوانها امنیت برقرار نمیشه خدا ریشه بانی این بی اخلاقیها را بکنه.
  • یاسمن IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 9
    اینایی که عاشق قاتل روح الله هستن 100% خودشون تو اعضای خونواده شون یه همچین قاتلی داشتن یا دارن که بالای دار رفته یا در انتظار مجازاته و الا انقدر سنگ قاتلا رو به سینه نمیزدن _ کمترین میزان فحش دادنه ... به همین آدمها یه فحش بدین ببینین چه جوابهایی بهتون میدن بعد نسخه گذشت از قتل عمد واسه دیگران میپیچن
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 4
    نظرات همگی تون و خوندم.3 سال پیش پسر عموی منو تو تهران با چاقو کشتند ولی تا حالا قاتلاشو اعدام نکردند آخه این انصافه.فقط می دونم ما آدما از زمانی که به دنیا میایم نه دزدیم نه قاتل و نه چاقو کش و نه.... نه می گم حقش بود و نه ازش دفاع می کنم ولی حال خانواده داداشی رو خوب می فهمم پس بهتره ما آدما الکی قضاوت نکنیم مملکت قاضی زیاد داره.
  • الهام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    8 0
    از قتل داداشي بسيار ناراحت شديم . من چند روزي براي او گريستم . اما اعدام با عجله اين بچه چه چيز را عوض كرد ؟ مردم چرا سوت ودست ميزنند؟چرا صحنه‌ی مرگ دیگران، آزرده‌خاطرشان نمی‌کند.
  • بهرام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    7 0
    سلام. فقط میگم روح الله پهلوان بود. کاشکی اطرافیانش هم پهلوونی به خرج میدادن و این جوان 17 ساله رو به زندگی برمیگردوندن. چون داداشی که دیگه زنده نمیشد ولی این جوان میتونست با این بخشش تا آخر عمر اسم روح الله رو تو کل دنیا جاودانه تر کنه . یا علی...
  • فرنوش IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    حضرت علي به پسرش گفت از قاتلم انتقام بگيريد ولي با مدارا
  • فرنوش IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 0
    حضرت علي به پسرش گفت از قاتلم انتقام بگيريد ولي با مدارا
  • مجتبی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    6 0
    با بخشیده میشد..داداشی از ذهن ها پاک شد...خانوادش اشتباه کردند...درود بر انصاف...
  • پرویز IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    0 5
    زنده باد عدالت به حکم همان عدالت سزای قاتل اعدام است و بایستی اجرا شود و بخشش در این زمینه هیچ معنی و مفهومی ندارد مگر اینکه قتل بطور اتفاقی رخ داده باشد که در آن صورت می توان از اولیای دم درخواست عفو و بخشش نمود.
  • یاسمن IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    1 11
    آقا مجتبی بیخودی فتوا صادر نکن ( داداشی از ذهن ها پاک شد ) تشریف ببر سر خاکش ببین مردم چیکار میکنن . داداش من که میشناختش همیشه بهش میگفت (مظلوم. آقا.نجیب . میگه همه خونواده شون همینطورن ) شما از حسودیت این حرفها رو میگی . بیخودم جو سازی نکن تا ابد همه مردم ایران دوستش دارن چون واسه مملکتش زحمت کشید . تو چیکار کردی ؟ طرفداری از قاتلان زنجیره ای و ارازل و اوباش هم شد کار ؟ شماها که میگین جواب های . هوی نیست . همین الان اگه فحش کوچولو بهتون بدن میدونید چیکار میکنید ؟
  • سمیه IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    1 10
    من کاملا با یاسمن موافقم.کسانی که از قاتل دفاع میکنن دچار جو زدگی حقوق بشر ساختگی و دروغین شدن.همش نگید بچه بود هر کی ندونه میگه 4 سالش بوده.موقع اعدامش گریه کرده که کرده مامانشو صدا زده که زده مگه جون روح الله براش عزیز نبود که اون با 25 سانت چاقو که کرد تو گردنش کشتش. چرا تو گردنش کرد؟چرا تو تنش نکرد که لا اقل زنده بمونه؟به قصد کشت زده تو گردنش و اینقدرنگید قتل غیر عمد حالا همه حقوق دان شدن.من تا زنده باشم از مظلومیت روح الله دفاع میکنم و به یادشم.روحش شاد
  • یاسمن IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    1 10
    در ضمن . اون آقایی که گفته بود اینا با قرص و دوپینگ و آمپول گنده میشن . تو بیا روزی 1000 تا از این آمپولها بزن و 100 تا قرص بخور ببینیم یه انگشتت هم شبیه روح الله و امثال ورزشکارها میشه ؟ اینا ژنتیکشون اینجوریه . مثل بعضیها که ذاتا تا ابد 40 کیلویین . قدیما ورزشکارا آبگوشت میخوردن الان پودر پروتئن هم در کنار غذا میخورن که این هیچ اشکالی نداره آقای حسود
  • محمد رضا US ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    8 1
    خانواده پهلوان باید منش پهلوانی داشته باشه اگر عفو میکردن نامش جاودانه میشد
  • بدون نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    7 0
    پدر من زماني كه بچه بودم كشته شد و قاتلش را اعدام كردند ولي من هر وقت سر قبر پدرم ميرم سر قبر قاتلش هم ميرم و فاتحه ميخونم .عجب اشتباه بزرگيست انتقام . خانواده داداشي خيلي اشتباه كردن فقط همين
  • رضا IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    9 0
    کسانیکه با اعدام تو ملع عام موافقند از درک حقایق بسیاری عاجزند. تبعاتی که این نوع اعدام بر روی افکار عمومی و بینندگان صحنه اعدام داره کاملا جبران ناپذیره. به طرفداران این روش غیر متمدنانه توصیه میکنم روش خودشونو عوض کنند. اعدام یه نوجوان 17 ساله خطاکار، از تمدن دوره. چرا باید کسی رو بکشیم تا نشون بدیم کشتن کار بدیه؟؟؟تنبیه یعنی آگاهی دادن و آگاه کردن فرد خطاکار تا مجددا خطاشو تکرار نکنه. آیا غیر از اعدام راه دیگه ای واسه آگاه کردن نیست؟
  • یاسمن IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 9
    سمیه جون نگاه کن . رزا خانوم به من و تو میگه وحشی . خونخوار . پس خوشون چی هستن که طرفدار قاتل عزیز مردم ایران هستن ؟
  • یاسمن IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    1 9
    شماهايي که از گذشت حرف ميزنيد . گذشت يعني اينکه ( پشت سرتون غيبت و بدگويي کنن و ازش بگذرين يا هزاران مدل ديگه ...) اما نه از قتل . اگه جناب (عليرضا م) مادر داشت و ازش کمک ميخواست . روح الله مادر هم نداشت . روح الله مادر و پدرش هردو فوت شده بودن . وقتي اين نامرد تو قلب روح الله زد روح الله مادر نداشت که صداش کنه . ميليونها نفر از شما عاشقان قاتلان دنيا فداي يک تار موي روح الله _ ميليونها نفر از شما عاشقان قاتل فداي دست هاي زخمي روح الله که براي نام ايران داغون شد
  • ستاره IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 5
    برای کسی که یه پهلوون رو به این شکل سر هیچی میکشه اعدام لازم بوده ولی اعدام در ملا عام اصلا کار درستی نیست و تاثیر خوبی اصلا روی کسانی که اعدام رو میبینن نداره ولی من فکر میکنم بعضی از اشتباهها قابل جبران نیستن مثل قتل داداشی پس اعدام برای قاتلش لازم بود
  • دلخون IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    8 0
    من دلم واسش سوخت هم واسه خانوادش. از وقتی که اعدامش کردن یاد عکسها و عکس العملهای موقع اعدامش میوفتم زار زار گریه میکنم.توی روحیه ام تاثیر خیلی بدی گذاشت.سنش کم بود.چرا هیچکس نبخشیدش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی طرف IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    7 0
    یاسمن خانم من حدس میزدم روح ا... مادر نداشته باشد مطمئن نبودم چون اگر مادرش در قید حیات بود عواطف مادریش هنگام چوبه دار گذشت می کردافسوس که مادرش نبود...تا مادر نشوی نمی فهمی
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    2 4
    انگار یاسمن خانم خیلی هوادار بوده که احساسش بر عقلش چیره گشته به مجنون گفتند حق با کیست گفت با لیلی...
  • محمود IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    7 0
    یاسمن خانم خیلی جواب آقا مجتبی را تند دادی فکر می کنی فقط ورزشکارا برا مملکت خدمت می کنند نخیر خانم ما خیلی انسانهای گمنام داریم که تو هر لباسی بدون هیچ ادعایی دست مردم محروم را در گوشه گوشه این مملکت گرفته اند و در گمنامی هم خواهند مرد درسته ورزشکاران برای همه عزیز هستند اما این که دلیل نمیشه
  • فاطمه IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    2 0
    براب شادی روح دو جوان ناکام و جمیع رفتگان چه به حق چه ناحق فاتحه مع صلوات این قدر هم بحث نکنید دوتاشون از این دنیا راحت شدن
  • امیر علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    8 2
    مطمئناخونواده روح الله داداشی با گذشت میتونستن شبا راحت تر بخوابن
  • محسن گ IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    7 1
    آیا واقعا پهلوانی به زور بازو هست ، پس اینکه حضرت علی می گه پهلوانی به زور بازو نیست ویه پهلوان باید اخلاقش درست باش پس چی میشه ؛حضرت محمد تاشخصی بهش توهین می کرد چی کار می کردند نمی دونیم ماجرا چی بوده فقط اگه سر دعوا بوده با آقای داداشی بود که یک نوجوان 17 ساله را ببخشه وانوقت پهلوانیه خودشا ثابت کنه .
  • گذشت IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    5 0
    نمی دونیم ماجرا از چه قرار بوده اگه براثر دعوا این ماجرا پیش اومده که آقای روح الله داداشی 30ساله باید یه نوجوان 17 ساله را می بخشید وآنوقت به گفته حضرت علی عمل کرده بود که پهلوانی به زور بازو نیست . ای کاش تو گذشت کرده بودی و دوخانواده را داغدار نکرده بودی .
  • مملی باتیستا عااااااااشق روح الله IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 6
    جهان پهلوان روح الله داداشی تا لحظه مرگ بیادتم در ضمن روح الله مادرش سال85 از دست داد و درست 2 روز بعد 40 پدرش کشته شد قاتل روح الله باید سنگسار میشد نه اعدام چون یه ملت عزادار کرد بدبخت شیشه ای 1 سال و نیم از من بزرگتر بود
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    1 7
    باید با اینجور آدما برخورد بسیار قاطع کرد تا دیگران به ذهنشون اینجور کارا اصلا خطور نکنه اگر میبخشیدنش می شد یک انگل ول تو جامعه بلاخره یکی باید امثال اینارو بترسونه تا به خودشون بیان
  • دلشکسته IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 7
    اگه قرار باشه قاتل ها بخشیده بشن آدم کشی شکلات خوردن میشه. قضیه ی قتل عمدی فرق میکنه.
  • بهزاد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    5 1
    باید حق تصمیم گیری رو به خانواده داداشی داد ولی قاتل فقط یه بچه 17 ساله بوده "ای کاش اعدام نمیشد.
  • طوفان جوانی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    6 2
    خرابی از خودمونه بالای ده ها هزار از سال 65 تا به الان داشتیم آیا درست شده یا بدتر شده البته خودمون میخوایم باشه همه چی بر میگرده 1.آزادی 2. بیکاری این 2 باشه دیگه از این اتفاقات نمی افته در کشور
  • بینام AE ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    2 2
    از کجا معلوم، اعدام علیرضا که کم سن وساله و ونقش کم رنگی تو جامعه داشته، راهی برای مخفی نگه داشتن قتل غیر عمد و عجیب مرحوم روح الله داداشی نبوده.... اگر چه به نظر خیلی ها به نحوی حق بح قدار رسید ، اما هنوز که هنوزه این قتل یه رازی هست که زود پروندش بسته شد....
  • احســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 2
    از یک طرف اعدام لازم بود از یک طرف هم قاتل بچه بوود. به نطر من حبس ابد می دادن بهش بهتر بود.
  • رویا IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    6 2
    گناه داشت اعدام شد
  • طاهر IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 7
    خوب شد اعدام شد نباید حرفیم توش باشه مملکت اسلامی باید اجرای احکام هم اسلامی باشه خواهش میکنم حرفای مفت ببخش نزنید که هر کسی این داغ میدید این جوری نمی گفت هم عبرت هم عدالت. فقط باید قصاص درملاعام همین
  • گلی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 7
    درد خانواده مقتول رو کسی میفهمه که همدردشون باشه،هروقت تونستید خودتون رو بجای خانواده داداشی بگذارید نظریه پردازی کنید.
  • گلی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 7
    واقعا اونایی که اعدام رو عمل قرون وسطایی میدونن برن ببینن توی جوامع مدرن همه بخشیده میشن؟آیا اونجا از اعدام خبری نیست؟
  • سحر IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 10
    اعدام عادلانه بود.حیفه که روح الله نباشه اما قاتلش راحت نفس بکشه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 10
    در جواب آقا مجتبي بگم اين اتفاق براي خانواده خودت نيوفتاده كه انقدر راحت از بخشش حرف ميزني .عليرضا يه وحشي بود بايد مي مرد
  • هدیه IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 6
    هنوز یادش میفتم جیگرم می سوزه اگر شماها همجوون از دست داده بودید حال خانواده داداشی رو می فهمیدید من کاملا درکشون میکنم مرگ بر هر چی چاقوکشه نامرده تف به ذاتشون ، روح اله جان روحت شاد
  • بدون نام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    6 1
    اول به جنایت قرایی رسیدگی کنید بعد اون نوجوان نادان 17 ساله رو اعدام میکردین،ما از اون نوجوون توقع نداشتیم ولی از داداشی و قرایی توثع داشتیم که جلو خشمشون رو بگیرن که داداشی کشته نشه و قرایی هم زندان نیوفته
  • حسام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    7 1
    اره که می بخشیدم حالا تو خودتو بزار جای اون بچه توهمون سن تاحالا چند بار دعوا کردی... اون اقتضای سنش بهش نمیگفته که این کار خطرناکه یاهیجان جوانی یا .... حالا باز هم اعدام
    • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
      2 1
      ببند
  • ارزو IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 7
    اقا حسام که میگی اقتضای سنه چند نفر باید فدای اقتضا های سن شما بشن .خودت میفهمی چی میگی .چطوره منم تورو بکشم بگم اقتضای سنمه .متاسفم براتون که نمی فهمید چی میگید
  • فرید IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 7
    انسانی که تو این سن با خودش چاقو حمل کنه برای برقراری امنیت خودش هیچ فرقی با حیوان نداره.حیف. . . کاش سرنوشت یه جور دیگه رقم میخورد.فقط از خدا میخوام به خانواده داداشی و دوستدارانشون صبر بده.من پدرم و از دست دادم میفهمم این خانواده چه دردی و تحمل میکنن.خدا به حق خون شهدای کربلا از گناهاش بگذره.روحش همنشین مولا حسین.
  • حبیب US ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    1 8
    حقا که درست گفته اند که در اخرالزمان بسیاری از مردم دچار دید وارونه و معکوس میشوند.خوب را بد می پندارند و بد را خوب. واقعا باید از کسانیکه فکر میکنند بخشش بیهوده و عفو بی محل نشانه روشنفکری است و اعدام را خشونت میدانند پرسید چه بر سرتان امده است؟ایا جز این است که بدکاران و انان که به عمد اسایش و امنیت جامعه را بازیچه خود قرار داده اند باید به سزای اعمال پلید وننگین خود برسند؟بی شک این افراد که ادای باصطلاح روشنفکران غربی را درمیاورند با این ایه قران بیگانه ا ند که میفرماید درقصاص برای شما حیات و زندگی وجود دارد که مفهوم ان همان ایجاد امنیت و اسایش است.هرچند ممکن است ریشه بعضی از مفاسد با اعدام به تنهایی خشکانده نشوداما این دلیلی بر عدم اجرای این حکم الهی نخواهد بود.
  • حبیب US ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 9
    توجه داشته باشید که در ادیان وملل دیگر نیز مجازات اعدام وجود دارد.انچه بعنوان عفو و بخشش از ان یاد میشود مربوط به زمانی است که شخصی بطور سهوی مرتکب قتلی شود مانند کسیکه ناخواسته شخصی را در خیابان زیر بگیرد یا قصد شکار حیوانی را داشته و به اشتباه ادمی را بزند در حالیکه قاتل داداشی اهل شرارت و ایجاد مزاحمت بوده و مرتکب قتل عمد گردیده است/ بی شک افرادیکه مجازات اعدام وحکم الهی را زیر سوال میبرند خود نیز از دسته قاتلان و جنایتکارانند و لابد مال حرام در زندگی خود وارد کرده اند که حرف حق را نمیپذیرند. به اینها باید گفت به جای تمسخر فرمان خدا و فطرت انسانی قدری به احوال خویش رجوع کنید و خود را از گروه گمراهان جدا سازید.اگر اینان جای خانواده مقتولی بودند که بیرحمانه کشته شده ایا باز مخالف بودند؟
    • fihv IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      0 1
      برادر عزيز حقوقدان بهتر است بدانيد در قتل غير عمد اصولا قصاصي نيست كه بخششي باشد و از قضا بخشش مال همين قتل عمد است لطفا اجتهاد نفرماييد
  • یک مادر IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    8 1
    یک مادر هستم در یک گوشه دور ایران تمام خانواده هم تحصیلات بالا داریم آدمی معتقد متدین و متعهداین را همکارانم میگویندنه خودم نگویید چون زن هستم دلم نازک است نصف بیشتر ملت ایران زن هستند دلم برای داداشی میسوخت اما به قرآن قسم هیچ وقت در زندگی اینقدر دلم نسوخت که برای این نوجوان سوخت پهلوانی مگر چه فضیلتی است غیر از هیکل درشت و زور زیاد اگر با اخلاق گذشت و محبت همراه نباشد به چه درد میخورد ؟ اونهایی که در قدیم درس خواندند در کتاب فارسی داستان پیامبر و پهلوانی که میخواست سنگ بزرگی را از زمین بردارد و قضاوت پیامبر یادشان است اگر این پهلوان !!!شخصیت این نوجوان را خرد نمیکرد دهن او را خون نمی انداخت و سرش فریاد نمی کشیدکه "میدانی من کی هستم" او نمی ترسید واین عکس العمل را انجام نمیداد
  • یک مادر IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    6 2
    متاسفم برای مردمی که نیمه شب برای تماشای جان کندن نوجوانی که از بدحادثه گرفتار شده هجوم می آورند فحش می دهند و سوت و کف میزنند همین مردم اگر نیمه شب قرار باشد بینوایی را به دکتر برسانند بهانه می آورند آیا اینها حق خواه هستند؟در دین ما گذشت و بخشش نیست؟ همان الله اکبرها یعنی بزرگی خدا بزرگی بخشش او اگر این مردم حق خواه بودند بایدحداقل نصف آنها شعار بخشش میدادند چون خدا بخششش بر غضبش غلبه دارد شاید این نوجوان نجات پیدا میکرد دراثر ترس و خامی و هیجان بوجود آمده که طرفش هم بی تقصیر نبوده و مطمئنا ناخواسته این عکس العمل خطر ناک را انجام داده ااگر او روحیه پهلوانی واقعی داشت کاش خانواده اش او را می بخشیدند و در آینده آرآمش قلب خود را میافتند باور نمی کنم هیچوقت به آرامش برسند
  • یک مادر IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    5 2
    متاسفم برای مردمی که نیمه شب برای تماشای جان کندن نوجوانی که از بدحادثه گرفتار شده هجوم می آورند فحش می دهند و سوت و کف میزنند همین مردم اگر نیمه شب قرار باشد بینوایی را به دکتر برسانند بهانه می آورند آیا اینها حق خواه هستند؟در دین ما گذشت و بخشش نیست؟ همان الله اکبرها یعنی بزرگی خدا بزرگی بخشش او اگر این مردم حق خواه بودند بایدحداقل نصف آنها شعار بخشش میدادند چون خدا بخششش بر غضبش غلبه دارد شاید این نوجوان نجات پیدا میکرد دراثر ترس و خامی و هیجان بوجود آمده که طرفش هم بی تقصیر نبوده و مطمئنا ناخواسته این عکس العمل خطر ناک را انجام داده ااگر او روحیه پهلوانی واقعی داشت کاش خانواده اش او را می بخشیدند و در آینده آرآمش قلب خود را میافتند باور نمی کنم هیچوقت به آرامش برسند
  • دلسوخته IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 1
    اگر این نوجوان را مثل بسیاری از محکومان مهلت میدادند شاید خشم اولیای دم فروکش کرده و با تاسی به روحیه جوانمردی مقتول او را می بخشیدند خدا نکند برای هیچکس پیش بیاید که نه در جای خانواده مقتول باشد و نه در جای قاتل و خانواده اش اما به جرات میگویم که اگر من بودم میبخشیدم درحالی که یک آدم بی نام و نشان هستم و ادعای پهلوانی هم ندارم نظیر این اتفاق را در شهرم دیده ام که پس از قصاص نه تنها آرام نشدند بلکه گرفتار انواع و اقسام بلاها شدند چون ما بطور دایم در معرض انواع و اقسام خطاها و بلاها قرار داریم و خداوند هر روز بارها به ما رحم می کند و ما را می بخشد خودش فرموده ببخش تا ببخشم وقتی خواسته خدا را اهمیت ندهیم چطور انتظار داشته باشیم در کوران حوادث ما را حمایت کند؟
  • بدون نام IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    5 0
    متاسفانه بسیاری از کارهای نیک ما برای کسب محبوبیت است و خداوند هم اجرش را در همین دنیا میدهد و او را محبوب میگرداند والا داشتن هیکل قوی و زور زیاد ذره ای ارزش ندارد بزرگترین خصلت پهلوانان گذشت و بخشش است که در این دعوا نه پهلوان گذشت داشته که با یک نوجوان جوانمردانه برخورد کند و طوری رفتار نکند که او را به این فاجعه وادار کند و نه خانواده اش گذشت داشتند چقدر خوب بود افرادی که اینقدر سنگ به سینه کوبیدند و مسئولین را وادار به عجله و اجرای حکم کردند این را می فهمیدند که ما در قبال سخنان و اعمال و حتی افکارمان مسئولیم و روزی هم خودمان در محضر خداوند جوابگو ی این اعمال بوده و مجازات خواهیم شد امیدوارم اگر واقعا حسن نیتی وجود دارد و نظرات را گلچین نمیکنید بگذارید این غم نا مه ها خوانده شود
  • دلسوخته IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 0
    به قرآن قسم میخورم که هیچ شناخت و نسبتی با این نوجوان و خانواده اش ندارم و حتی درآنسوی ایران و کیلومترها دور هستم واجرای حکم را ندیدم گرچه اگر هم نزدیک بودم با شرکتم این کارها را تایید نمیکردم اما شنیدن و خواندن خبر و دیدن عکس این مراسم تفریحی!!!(البته برای یک عده خاص)و التماسهای این نوجوان مرا از خواب و خوراک انداخته برای آرام شدنم ناچار قرائت یک ختم قرآن را شروع کرده ام و هرشب با گریه میخوانم و در پایان از خدا میطلبم اگر حق بود که هیچ اگر ناحق بود خداوند تمام بانیان و موثرین و کمک کنندگان به این حکم را به ذلت و خواری بیاندازد و به درد مشابه مبتلا کند و به همین قرآن قسم می خورم که تا بحال در عمرم کسی را نفرین نکرده ام جوان نیستم اما در این سالهای طولانی هرگز اینقدر دلم نسوخته بود
  • بدون نام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    5 1
    اگر این نو جوان مستحق اعدام بود( که نبود ) تقاصش را داد و الان پاک و بی تقصیر است و من به سهم خودم هرشب برایش فاتحه میخوانم مقتول الان به او بدهکار است بدلیل آنکه یک فرد 30 ساله با ادعای پهلوانی و هیکل درشت چرا باید تو دهان یک نوجوان 17 ساله بکوبد و دهانش را خون بیاندازد و بگوید میدانی من کی هستم و غرور او را بشکند و او را بترساند و این ماجرا را رقم بزند گناه مرگ خودش و او به گردنش است من به مادر پدر و خانواده دلسوخته و داغدار این نوجوان میگویم ممکن است در آینده آنها برای دلجویی به سراغتان بیایند آنها را به خودتان راه ندهید نه اینکه دلشان برایتان بسوزد برای وصله کردن و بهم دوختن روحیه باصطلاح پهلوانی و مطرح شدن خودشان و پاک کردن این تراژدی از اذهان خواهد بود آنها را به هیچ عنوان راه ندهید
  • بدون نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 0
    بیخود اینقدر اسم ایران را پیش نکشید مگر مردم ایران فقط اون عده اندک هواداران مقتول هستند؟ اسم ایران بالاتر و عزیزتر و محترم تر از آن است که به این ماجراها پیوند بخورد زور و هیکل که فضیلت نیست برای محبوبیت خیلی کارها میکنند از آنهمه روحیه پهلوانی و جوانمردی که مثال می زنید ذره ای بیاورید که خودش هنگام درگیری و یا خانوادهاش در رابطه با این نوجوان خرج کرده باشند بخواهید یا نخواهید فراموش شد آنهم با یک خاطره بد در اذهان مردم حیف از نام ایران است دیگر نام ایران را به این خاطره دردناک و زشت نچسبانید این غمنامه از دل مردم پاک نمی شود
  • حبیب US ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    3 1
    می بینید؟؟! حماقت نوع بشر تمامی ندارد. این جمله را انیشتین هم گفته و سالها قبل از ان مولانا چه خوش سروده است : چاک حمق و جهل نپذیرد رفو تخم حکمت کم دهش ای پندگو این افراد روز قیامت باید بخاطر نسنجیده صحبت کردن و ایجاد شبهه پا سخگو باشند.
  • بدون نام IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    7 2
    همه نظرها را خواندم مرگ حق این بچه نبود او قتل عمدی نکرده بود با اینهمه سر وصدا و ادعای پهلوانی باید گذشت میکردند توی این نظرها نظرهای خانم یا.....مرا یاد یک ماده گرگ وحشی انداخت انسان اگر خوی حیوانی نداشته باشد ناحق نمی گوید بی شک اینهمه سنگ به سینه کوفتن بیخودی نیست... حسابی درکار بوده !!! باید بگم تو ی روانی فدای تارمو و دستهای زخمیش شو از جیب خودت خرج کن بیخود هم مردم ایران را پیش نکش 99 درصد مردم ایران سر این موضوع شناختنش و با این خاطره بد بزودی فراموشش میکنند پهلوانی که نتوانست بایک بچه جوانمردانه برخورد کند به ایران نچسبان آبروی ایران را نگه دار اون یک درصد هم گردن کلفتهایی بودندکه جو فشار بوجود آوردند که همشان هم در این دنیا و هم در مقابل ترازوی الهی جواب خواهند داد انشاءاله
    • بیطرف IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
      2 0
      آفرین به ذهن روشن و روان شما واقعاً تمام سایتها را خواندم مثل عقیده پاک و منزه شما تقریباً بوده و لی خیلی کم بعکس خیل عظیم مردم خوی ددمنشانه ای دارند و این یعنی رحم از مردم رخت بربسته .
  • الما IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    1 7
    هر چی که بود حقش بود بچه ای که تو این سن کم چاقو دست میگیره و ادم میکشه 4سال دیگه قمه دستش میگیره و....حقش بود پهلوون مارو کشت...
  • مجتبی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    1 7
    حقش بود.
  • سعیده IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    باید بگم افرین به روح بلند خانم آمنه بهرامی معنی واقعی گذشت و جوانمردی را باید از او آموخت روحیه بلند او را باید به رخ کسانی کشید که فقط ادعا و هیکل دارند اما از جوانمردی بویی نبرده اند هم آبروی ایران را نگاه داشت هم نادمی را بخشید هم اجر بزرگی نزد خدا دارد هم دل مردم را شاد کرد از همه اینها گذشته آرامش حاصل از گذشت و بخشش را برای خود خرید ا نها که آمنه را میشناسند دعایم را به او برسانند انشاءاله سعادت و آرامش قرین زندگی دو دنیایش باشد
  • شهره IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    3 0
    من داداشی رو دوست داشتم ولی جوانمردی وپهلونی کجا رفته بود که باعث مرگ خودش و 1 بچه 17 ساله شد اگر توی این مملکت با اعدام 1 بچه 17 ساله دیگه قتلی نشه پس اعدام به جاست وگرنه واسه ادمای بی قلب متاسفم
  • رسول IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    2 3
    در دهنتونو بزارید اعدام حقش بود بیخود کرد چاقو دراورد مگه چند سالش بود که عشق چاقو بود جان شما بیان مدال هم بهش بدیم چون قویترین مرد جهان رو کشت!!!!!!!!!!!!!! این 18سال که زندگی کرد چه گلی به سر ننه باباش زده که از این به بعدش میخاد بزنه؟؟؟؟؟ این قد خودتونو گول نزنین
    • مهدیه IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
      1 0
      آقای رسول فقط اسم حضرت رسول را یدک میکشی نه ادب داری نه انصاف
  • حسام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    1 4
    بهترینکارهمان اعدام بود ولی زودتر
  • مهدیه IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    3 2
    آقای علی داداشی که خواسته خودت را می اندازی گردن جامعه ورزشی اگه خیلی زبلی بهتر بود از همان جامعه ورزشی لعنتی سوال میکردی پس آقایان قاتل قرایی چرا اعدام نمیشوند.
  • عباس IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    0 6
    دمش گرم هرکی جرثقیلو بردبالا اعدامش کرد.این درس عبرت باشه برای دیگران
  • اميررضا------- دلشكسته ي------ روح الله IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    2 4
    خوب شد اعدام شداون عوضي اشغال,نامرداز عقب زده بود جرعت داشت رودرروحمله كنه تاروح الله ناكتش كنه
    • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
      1 1
      امیر از اصفهان.گرگ زاده گرگشود گر چه با ادمی بزرگ شود.
  • اميررضا------- دلشكسته ي------ روح الله IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    3 7
    خوب شد اعدام شداون عوضي اشغال,نامرداز عقب زده بود جرعت داشت رودرروحمله كنه تاروح الله ناكتش كنه
  • نادر IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    2 0
    روح اله از کودکی مادرنداشت که اعصاب قوی تری داشته باشد وخود را کنترل نماید ولی قاتلش در برابر کتک سه کار زشت انجام داد هم بی ادبی وفحاشی به بزرگتر از خودش وهم حمله ی ناجوانمردانه وهم فرار از قانون وجرم چهارمش نیز ننه من غریبم بازی ومظلوم نمایی وخود را به جوانی وجاهلیت زدن و فریبکاری و شلوغکاری وفرار معنوی از قانون بود و اقای قاتل ادم صبوری نبود که حالا ببرنش رستوران پنج ستاره تا آب خنک بخوره که هر چه کاشتند همان برداشتند
  • صابر IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
    2 1
    حکم قاتل یا قصاص است و یابخشش.البته یادمان نرودکه اذن خدا نباشد برگی از درخت نمی افتد.