این روزنامه نوشت:افزایش انعکاس حمایت از تصمیمهای دولت در مسایل مختلف و پوشش وسیع اخبار سخنرانیهای احمدینژاد در جمع مردم که با شعارهای انتخاباتی وعده پرداخت پول نقد هم همراه بوده و همچنین نقد منفی دیگر نامزدها در بخشهای پربیننده این رسانه همچون 30/20، صداوسیما را به تریبون تبلیغاتی یک نامزد تبدیل کرده که با استقلال صداوسیما همخوانی ندارد.
سایت کلمه افزود:مونتاژ صدای کفزدنهای ممتد بر روی سخنرانی رئیسجمهوری در اجلاس سوئیس که صدا با تصویر همخوانی نداشت نیز نوعی شیطنت این رسانه در مقابله با انتقادهای صورت گرفته است.
نظر شما