پژوهشگران میگویند: اگر میخواهید صاحب فرزند دختر بشوید مصرف نمک و موز را ترک کنید و در عوض به رژیم غذایی خود لوبیا و پنیر سفت را اضافه کنید.
محققان دانشگاه ماستریچ در هلند در این پژوهش دریافتهاند: زنانی که قصد بارداری دارند و ترجیح میدهند فرزندشان دختر باشد باید مصرف مواد غذایی غنی از سدیم و پتاسیم مثل زیتونها، ماهی دودی، پنیر آبی، سیب زمینی، گوشتهای فرآوری شده، نان و پاستا را کاهش داده و در عوض روی مواد غذایی غنی از کلسیم و منزیم متمرکز شوند.
به گزارش روزنامه دیلی میل، مواد غذایی حاوی مقادیر بالای کلسیم شامل ماست، پنیر سفت، ماهی آزاد کنسروی، اسفناج، بادام، جو، کلم بروکلی و پرتقال هستند. همچنین حبوبات مثل لوبیا و غلات سبوسدار حاوی مقادیر زیادی منیزیم هستند.
این محققان تاکید کردند که رژیم غذایی پدر هیچ تاثیری روی جنسیت کودک ندارد.
پژوهشگران در این تحقیق 5 ساله 172 زن اروپای غربی از 23 ساله تا 42 ساله را تحت مطالعه و بررسی قرار دادند و به این نتایج علمی دست یافتهاند.
| نام | |||||
| پست الکترونیک | |||||
| نمایش داده شود | |||||
| آدرس وبسایت یا وبلاگ | |||||
| نظرشمــا 0/700 | |||||
| همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود. | |||||
| اظهارنظرهای اشخاص درباره نظر من، به ایمیل من ارسال شود. | |||||
| .خبرآنلاین نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند * .لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید * | |||||
: لطفا حاصل عبارت را در باکس مقابل وارد نمایید
|
|||||
ارسال نظر
|
|||||
| نام شما | |||||
| ايميل شما | |||||
| ايميل گيرنده | |||||
| توضيحات | |||||
: لطفا حاصل عبارت را در باکس مقابل وارد نمایید
|
|||||
ارسال خبر
|
|||||