۰ نفر
۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۰

2 زن که با جعل عنوان ماموران وزارت بهداشت ، کودک یکساله‌ای را از مقابل منزلش ربوده‌اند، تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 به گزارش «جام‌جم»، با گزارش موضوع ربوده شدن کودک یکساله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، با دستور قضایی بازپرس دانشفر، جستجوی گسترده ماموران برای شناسایی 2 زن آدم‌ربا آغاز شد.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که چند ساعت بعد این کودک در یک درمانگاه در حالی که رها شده بود، پیدا شد.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که صبح روز پنجشنبه زنی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ربوده شدن فرزند یکساله خود را خبر داد.

دقایقی پس از این تماس ماموران کلانتری 172 با حضور در محل تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

مادر این کودک به ماموران گفت: در خانه بودم که زنگ خانه به صدا درآمد و وقتی در را باز کردم، با 2 زن روبه‌رو شدم که خود را ماموران بهداشت معرفی می‌کردند.

وی افزود: یکی از آنها پرسید آیا فرزند خردسال داری؟ که من نیز عنوان کردم فرزند یکساله‌ای دارم و زمانی که کودکم را به آنها نشان دادم، یکی از آنها شروع به معاینه کرد و از من خواست کارت واکسن را به آنها نشان دهم. شاکی ادامه داد: برای آوردن کارت واکسن به خانه رفتم و پس از بازگشت متوجه شدم آنها فرزندم را ربوده و متواری شده‌اند.

دستور ویژه

در پی این اظهارات پرونده‌ای تشکیل شد و بازپرس دانشفر در شعبه 7 بازپرسی دادسرای شهرری دستور ویژه‌ای را صادر کرد و پرونده در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی، جست و جوی گسترده برای شناسایی و دستگیری 2 زن آدم‌ربا آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، چند ساعت بعد مسوولان یک درمانگاه در خزانه پس از مشاهده کودکی که در این محل رها شده بود، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند و با اعلام مشخصات معلوم شد کودک رها شده همان کودک یکساله است که با حیله و فریب از سوی 2 مامور قلابی بهداشت ربوده شده است.

در پی این تماس و عزیمت ماموران به محل، کودک تحویل مادرش شد و تحقیق درخصوص انگیزه این آدم‌ربایی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شده است.

بازپرس دانشفر با هشدار به خانواده‌ها، از آنها خواست از اعتماد به افرادی که تحت هر عنوان خود را مامور معرفی می‌کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت خودداری از ارائه کارت شناسایی بدون لحظه‌ای تردید، موضوع را به پلیس و همسایه‌های خود اطلاع دهند.

بازپرس دادسرای شهرری با اشاره به زوایای پنهان این پرونده تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ابهامات فراوان در ارتباط با این پرونده، تحقیق در خصوص آن ادامه دارد؛ زیرا 2 زن آدم‌ربا چند ساعت بعد و به انگیزه‌ای نامشخص، پس از ربودن کودک، او را در درمانگاه رها کرده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 104133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =