عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی بر لزوم پالایش جریان اصولگرایی تاکید کرد و گفت: متاسفانه جریانات نفوذی بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری موفق شده‏اند که جریان اصولگرایی را به شاخه‎ها و انشعابات مختلف تقسیم کنند.

محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر، در خصوص ضرورت‎های وحدت در جریان اصولگرایی به مهر گفت: قبل از انتخابات برخی به دنبال دامن زدن به تنش های میان جریان اصولگرایی بودند به گونه ای که می خواستند احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور انتخاب نشود و حال پس از انتخابات نیز برخی جریانات با وارد کردن افراد نفوذی در جریان اصولگرایی به دنبال تفرقه میان این جریان هستند.

وی افزود: این جریانات نفوذی موفق شدند که جریان اصولگرا را تا حدودی به شاخه ها و انشعاب های مختلف تبدیل کنند. این عناصر نفوذی باید پالایش شوند و از جریان اصولگرایی حذف شوند و آنگاه شفاف سازی مواضع نیز صورت گیرد.

ابطحی با اشاره به اینکه هیئت داوری اصولگرایان در مجلس تشکیل شده است افزود: این هیئت که متشکل از مصباحی مقدم، رهبر، آقاتهرانی و جمعی دیگر از اصولگرایان است در زمینه چگونگی پالایش اصولگرایی و وحدت میان جریان اصولگرا تلاش می کنند.

وی همچنین با اشاره به نشست جمعی از اصولگرایان با رئیس جمهور گفت: اینها همه تلاش برای مستحکم سازی وحدت میان اصولگرایان است و امیدواریم که نتایج آن را نیز در آینده نزدیک ببینیم. تشکیل جلسات جامعتین نیز به دلیل مستحکم تر کردن جریان اصولگرایی و جلوگیری از شکست احتمالی و نفوذ غیر اصولگرایان در جریان اصولگرایی است.

 ابطحی با بیان اینکه باید افرادی که اصولگرایی را با معامله اصولی اشتباه گرفته اند و نان را به نرخ روز می خورند از جریان اصولگرایی حذف شوند، ادامه داد: از موانع وحدت میان اصولگرایی  حب مقام و جا، دوست بازی و رفیق بازی، حب و بعض های شخصی، دوستی های بدون ملاک و باند بازی است ، ینها موجب می شود که جریان اصولگرایی نتواند وحدت خود را حفظ کند ، زیرا دوست بازی و باند بازی موجب می شود که شما حق را نبینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =