قطبی می گوید:«از این که فرصت کارکردن در بهترین لیگ آسیا را پیدا کردم و می توانم عضوی از یک باشگاه با تاریخچه ای غنی و انگیزه قهرمان شدن در آسیا باشم، خوشحالم.»

به گزارش خبرآنلاین افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان رقابتهای جام ملتهای آسیا، سکان هدایت تیم شیمیزو اس-پالس ژاپن را دردست خواهد گرفت، در گفت وگویی با سایت شخصی خود درباره این تصمیم و نیز تیم ملی ایران توضیحاتی داد.

قرارداد قطبی با تیم ژاپنی از اول فوریه 2011 (12 بهمن 89) آغاز می شود.


وی سپس درباره تیم ملی ایران گفت:« من فکر و تمرکزم درحال حاضر معطوف به مبارزه پیش رو (جام ملتهای آسیا) است. بیش از 20 ماه برای ساختن یک تیم تماشاگرپسند و محبوب کار کردم، تیمی که ایران می تواند به آن افتخار کند. این تیم تمام خصوصیات قهرمان شدن در آسیا را دارد و من با تعهد کامل بدنبال بوقوع پیوستن این آرزوی دیرینه هستم.»

قطبی این را می گوید و ادامه می دهد«: درطول یک سال اخیر موقعیت های دیگری هم برای من پیش آمد که تیم ایران را ترک و موقعیت های دیگری را در زمینه مربیگری تجربه کنم اما با تمام سختی ها و چالش هایی که بعنوان سرمربی تیم ملی ایران با آن مواجه بودم، من متعهد به پایان رساندن قراردادم بودم و اینکه به هدف خودم که همان قهرمانی در جام ملتهای آسیا است، برسم. هرچقدر به این مسابقات نزدیک می شویم، انگیزه من نیز بیشتر می شود زیرا کسب مقام قهرمانی در آسیا، نهایت پیروزی برای فوتبال ایران خواهد بود.»

افشین قطبی همچنین ادامه داد:« از تمام ایرانیانی که من را حمایت کردند، تشکر می کنم. قلب من همیشه با آنها خواهد بود. از آنان می خواهم که همچنان به حمایت خود از تیم ملی کشورمان ادامه دهند.»

وی در پایان گفت:« دعا، تشویق و حمایت آنها، بازیکنان تیم ملی ایران را در موقعیت برتری قرار می دهد. امیدوارم که عملکرد ما، باعث خوشحالی و سربلندی تمام ایرانیان سراسر جهان شود.»

 

 

151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
    0 1
    قطبی همیشه قهرمان
  • حسین IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
    0 0
    فقط لطفا اونجا شبونه فرار نکنید
  • بدون نام US ۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
    0 0
    آخی اشکم در اومد تورو خدا نرو افشین تو تنها مربی ایرانی بودی که فتوشاپ هم بلد بود
  • ف ط IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
    0 0
    وهمچنين قلب ما مراقب خودت باش امپراطور