واعظ آشتیانی می گوید از شکایت های فتح الله زاده هراسی ندارد و او را دعوت به مناظره می کند تا تکلیف همه چیز مشخص شود.

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری و عضو فعلی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در مورد وضع ایران در پستهای بین المللی گفت :« روسای فدراسیونهای ورزشی با اجبار سازمان تربیت بدنی می روند و نامزد می شوند در حالی که این جایگاه متعلق به شایستگی افراد است نه مقامی که در ورزش ایران دارند.»

واعظ آشتیانی این را می گوید و ادامه می دهد:« مسئولان سازمان تربیت بدنی برای برکناری من به فدراسیون آسیایی هم نامه زدند ولی اینجا در رسانه ها منکر این موضوع می شوند در حالیکه در گوانگژو مسئولان آسیایی فدراسیون دوچرخه سواری گفتند حاضریم متن نامه سازمان تربیت بدنی ایران را منتشر کنیم.

آشتیانی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت:«همین الان آقای سعیدلو به شدت بدنبال گرفتن مقام در کنفدراسیون فوتبال آسیاست وبرای این موضوع حتی جایگاه مهم خودش را در ورزش ایران فراموش کرده است. خوب اگر پست های جهانی بد است چرا آقایان اینقدر برای رسیدن به آن دست و پا می زنند.شما مطمئن باشید اقای سعید لو رای نمی آورد.من با پست گرفتن مخالف نیستم ولی باید این پستها باید به افراد کارشناس تر برسد.»

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران در ادامه در مورد گسترده تر شدن اختلافاتش با علی فتح الله زاده مدیر عامل فعلی استقلال گفت :«حرفهای ایشان خنده دار است. ۵ میلیارد بدهی اش من داده ام رفته سراغ ۳۲ ملیلون تومان بدهی فلان هتل یا شرکت هواپیمایی .جوری حرف می زند مثل اینکه من پولهای استقلال را کش رفته ام ! من از شکایت فتح الله زاده هراسی ندارم ولی جالب است که دیگران بی ادبی می کنند ولی من باید بروم دادگاه. فتح الله زاده اگر راست می گوید و شهامت دارد بیایید رو در رو مناظره کنیم تا تکلیفش را برای همیشه روشن کنم.»

 

 

 40151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام PK ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    1 0
    zandh bad vahaz