سومین بازی دوستانه ایران با یک تیم بزرگ، 9 فروردین برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران نهم فروردین مسابقه‌ای تدارکاتی برگزار می‌کند؛ دیداری که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال وعده داده مسابقه‌ای بزرگ در عرصه بازی‌های بین‌المللی است. برگزاری یک مسابقه دوستانه در این روز قطعی است و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال به مسئولان سازمان لیگ گفته‌اند برای روز نهم فروردین لیگ برگزار نکنند تا بازیکنان بتوانند به تیم ملی بپیوندند.

ایران در طول چند ماه گذشته دو مسابقه تدارکاتی بزرگ برگزار کرده که یکی از آن‌ها بازی با برزیل بوده و دیگری، بازی با تیم ملی روسیه. علی کفاشیان بعد از مسابقه ایران و روسیه در گفت‌وگو با خبرآنلاین اعلام کرد تیم ملی مسابقات تدارکاتی دیگری هم با تیم‌های بزرگ برگزار خواهد کرد و این روندی است که فدراسیون فوتبال قصد دارد آن را ادامه دهد.

با این حساب و البته در صورت به توافق رسیدن فدراسیون با کارلوس کرش، این مربی پرتغالی در روز نهم فروردین برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست. البته شایعه شده که کارلوس کرش محروم است و دوران 6 ماهه محرومیت او هنوز تمام نشده اما حتی در صورت درست بودن این ادعا نیز، محرومیت کرش در روز نهم فروردین به پایان رسیده و او می‌تواند نقش سرمربی تیم ملی ایران را ایفا کند.

البته یک مشکلی که فدراسیون فوتبال دارد، پخش نشدن مسابقه ایران و روسیه از صدا و سیما بود که همین موضوع خسارت مالی بزرگی به فدراسیون وارد کرد. با توجه به این‌که قرار بود مسابقه ایران و روسیه از سیمای ایران پخش شود و این اتفاق رخ نداد، ممکن است آن شرکتی که بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را هماهنگ می‌کرد دیگر با فدراسیون فوتبال ایران همکاری نکند.

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    احتمالا اسکاتلند هست.