۳ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
معرفی مدیران دو بخش جشنواره مهر مادر

کورش پیرو و حسن امجدی‌مقدم، به عنوان مدیران بخش عکس و فیلم نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر در هفت بخش فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند، شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی، پوستر و عکس برگزار خواهد شد که هر بخش توسط یکی از صاحب نظران فرهنگی و هنری مدیریت می‌شود.

کورورش پیرو معاون بخش عکس جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس، پیش از این دبیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم فجر(سه دوره)، تئاتر فجر (یک دوره)، فیلم مقاومت (پنج دوره)، تئاتر رضوی (سه دوره)، فیلم یاس (دودوره)، فیلم شهر(یک دوره) و ... بوده است.

در بخش دیگری از جشنواره فیلم‌های داستانی و مستند مورد داوری قرار می‌گیرند که معاونت این بخش را حسن امجدی مقدم تهیه‌کننده سینما و تلویزیون برعهده دارد.

او پیش از این مشاور و معاون دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم (سینمایی) کیش، معاون دبیر دو دوره جشنواره فیلم‌های اجتماعی پلیسی، معاون دبیر و مشاور شش دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس و مقاومت و… بوده است.

نخستین دوره جشنواره با موضوع روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران و محوریت مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر در خانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم، نقش مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و ... برگزار خواهد شد.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =