۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸

فارس: دیکتاتور لیبی در سخنرانی با موش، معتاد و مزدور خواندن تظاهرات‌کنندگان، از طرفداران خود خواست که فردا با نشان سبز به تظاهرات بپردازند.

به گزار ش شبکه خبری الجزیره، "معمر قذافی " در سخنرانی طولانی که اکثر شبکه‌های خبری به طور مستقیم آن را پخش کردند گفت که تظاهرات‌کنندگان دسته‌ای موش، معتاد و مزدور هستند و از طرفداران خود خواست که فردا با نشان سبز به تظاهرات بپردازند.

وی در این سخنرانی گفت که تا کنون از زور استفاده نکرده است و گفت که تا آخرین قطره خون خود مبارزه خواهد کرد.

رژیم لیبی طی چند روز گذشته با سرکوب گسترده معترضان این کشور، صدها نفر را به خاک و خون کشیده است و بر اساس آخرین آمار بیش از 800 نفر در سرکوب‌ روزهای گذشته کشته شدند.

دیکتاتور لیبی گفت که تظاهرات‌کنندگان یک دسته مزدور و جوانان معتاد هستند و رسانه‌های گروهی می‌خواهند چهره لیبی را بد نشان دهند.

وی در ادامه گفت که من یک رئیس نبوده و سمتی در لیبی ندارم که بخواهم استعفا دهم. من تا ابد رئیس انقلابی لیبی هستم و خاک لیبی را هرگز ترک نخواهم کرد.

دیکتاتور لیبی گفت: از همه طرفداران خود از زن و مرد می‌خواهم تا به خیابان‌ها بیایند و مزدوران را پس زده و آنها را از لانه‌هایشان بیرون بکشند.

قذافی در حالی سخنرانی می‌کند که شاهدان عینی گزارش می‌دهند که هر جنبنده‌ای با کوچکترین تحرک در شهر طرابلس به شدت از سوی نیروهای امنیتی سرکوب و به رگبار بسته می‌شود.

اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع لیبی فردا تشکیل جلسه فوق العاده خواهد داد. وزارت خارجه قطر نیز سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار مردم لیبی به دست رژیم قذافی را محکوم کرد.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =