گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت اپل و گوگل پلی

وب سایت گیفت کارت استور مرکز خرید گیفت کارت سرویس‌های دیجیتالی مختلف نظیر اپل و گوگل پلی استور در کنار استیم و ایکس باکس به صورت سریع و ایمن است.

تلاش ما در گیفت کارت استور ارائه بهترین و سریع‌ترین روش خرید گیفت کارت برای استفاده از سرویس‌های دیجیتالی است تا رضایت شما را جلب کنیم.

با کمپین #در_خانه_بمانیم از خرید گیفت کارت ارزان لذت ببرید

گیفت کارت استور یک هدیه ویژه را برای شما در نظر گرفته است. ما در کمپین #در_خانه_بمانیم برای شما کد تخفیف StayAtHome-5off را فراهم کرده‌ایم تا لذت خرید گیفت کارت ارزان را تجربه کنید.

خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل به شما امکان دسترسی به تمامی سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی برای آیفون و آیپد را می‌دهد. با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به راحتی هر اپلیکیشن یا بازی را از App Store بخرید. علاوه بر این، می‌توانید به سرویس‌های اشتراکی شرکت اپل مثل Apple TV Plus و Apple Arcade دسترسی داشته باشید.

خرید گیفت کارت گوگل

خرید گیفت کارت گوگل پلی به شما امکان استفاده از تمام اپلیکیشن‌های پولی اندروید را می‌دهد. اگر از گوشی یا تبلت اندرویدی استفاده می‌کنید، با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید تجربه‌ای بسیار متفاوت‌تر از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها داشته باشید. خرید گیفت کارت گوگل همچنین امکاناتی نظیر سرویس‌های اشتراکی گوگل مثل YouTube Music و Google Stadia را برای شما فراهم میاورد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از این سرویس، فضای ابری Google Drive خود را افزایش دهید.

در یک چشم به هم زدن گیفت کارت بخرید!

آسان‌ترین روش خرید گیفت کارت را می‌توانید با گیفت کارت استور تجربه کنید. فرایند خرید از ما تنها کمتر از یک دقیقه زمان نیاز دارد و سریع می‌توانید سفارش خود را دریافت کنید و از آن استفاده کنید.

نگران سؤال‌های خود نباشید!

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت بیست و چهار ساعته و در تمامی روزهای سال، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما است تا دیگر نگران دریافت پاسخ سؤال‌های خود نباشید. به یاد داشته باشید که گیفت کارت استور همیشه پاسخگوی شما است و پشتیبانی کامل از محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =