۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۵

ایسنا نوشت:در سال جدید قیمت خرید و فروش وام 18 میلیون تومانی مسکن با مقداری افزایش روبرو شده است این در حالی است که هنوز وام 20 میلیون تومانی توسط مراکز فروش وام خرید و فروش نمی‌شود.

قیمت وام 18 میلیون تومانی خرید مسکن که همچنان در کشور از متقاضیان بالایی برخوردار است در اولین ماه سال 90 مقداری رشد را نشان می‌دهد به‌ طوریکه این وام توسط مراکز فروش وام در صورت عدم ارائه ضمانت توسط این مراکز با حدود 50 تا 200 هزار تومان افزایش از دو میلیون و 250 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این درحالی است که اگر مراکز فروش، خود اقدام به تهیه گواهی ضمانت کنند، این وام 200 هزار تومان گرانتر فروخته می‌شود.

همچنین مراکز خرید و فروش وام، وام 18 میلیون تومانی را بدون دریافت گواهی ضمانت با قیمت حدود دو میلیون و 100 تا دو میلیون و 150 هزار تومان خریداری می‌کنند و این در حالی است که اگر دارندگان وام خودشان اقدام به تهیه گواهی ضمانت کنند، قیمت آن حدود 200 هزار تومان افزایش می‌یابد.

براساس بررسی‌های به عمل آمده،‌ هر برگ اوراق یک میلیون تومانی بانک مسکن نیز توسط مراکز فروش با قیمت 130 تا 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

/32

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
    0 0
    ببخشید چی ارزون شده که این ارزون بشه
  • ... IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
    0 0
    من پارسال اوراق رو خريدم به قيمت هر ميليون 166هزار تومان چطور ميشه بعد از يكسال بشه 130 تا 150 هزار تومان!؟ ما كه تا به حال ارزوني توي اين دولت نديديم تا آخرش هم نميبينيم. اصلاً ما از دولت هيچ توقعي نداريم و هيچ خدمتي نمي خواهيم. هرچي هم بگيم ميگن خوب 45تومن يارانه شو گرفتي. هركه نان از عمل خويش خورد/ منت حاتم طايي نبرد.
  • كارمند IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
    0 0
    تجربه سال 85 رو فراموش نكرده و به اين فكر ميكنم كه ممكن است بيماري هلندي كه در آن سال ابتدا گريبان سكه را گرفت و بعدا رفت سراغ مسكن و آپارتمان رو دو برابر قيمت كرد . اينبار هم رخ خواهد داد
  • بدون نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
    0 0
    بابايكنفراين وزريرراازخواب بيداركنه سفال از140تومان به 280تومان رسيده چي ارزان شده
  • نویذ IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    چراحرت فای شما اینقدر ضدو نقیض است توی همین صفحه یه جا نوشتید وام مسکن ارزان شده توی صفحه بقل نوشتید وام مسکن گرون شده آخه چرا اخبار و اطلاعاتو درست نمنویسید جانم.