حسن غفوری فرد گفت: اتفاقاتی که درباره عزل وزیر اطلاعات رخ داد، به دور از دور اندیشی و تحقیق بود.

حسن غفوری فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب، افزود: اتفاقاتی اخیری که درباره وزیر اطلاعات افتاد،کمی مایه نگرانی است.

وی با اشاره به دیدار چندی قبل رهبر معظم انقلاب از وزارت اطلاعات، ادامه داد: رهبر انقلاب در جریان دیدار از وزارت اطلاعات به طور مشخص از آقای مصلحی تقدیر کردند. این به معنای تائید ایشان بود، ولی تغییر وزیر اطلاعات به فاصله کوتاه به نظر می رسید که به دور از دور اندیشی و تحقیق بوده است و طبیعی است که رهبر انقلاب در این موضوع دخالت کردند.

وی ادامه داد: سخنان روز گذشته ایشان هم مبتنی بر این بود که بنای دخالت در امور دولتها را هم ندارند و این روش ایشان در همه دوره ها بوده است مگر در مواردی که احساس کنند حق یا مصلحتی از نظام مغفول مانده و طبیعی است رهبری مصالح نظام را مدنظر قرار می دهند و شاید یکی از این مصالح هم ماجرای تغییر وزیر اطلاعات بود.

غفوری فرد با اشاره به موفقیت های وزارت اطلاعات در دوران حضور مصلحی، اظهار داشت: شناسایی عامل ترور شهید علی محمدی یا دستگری ریگی اقدامات بزرگی بود که شاید به دلایل امنیتی هنوز نتوان همه وجوه آن را باز گو کرد، اما دستگیری ریگی به تنهایی نشان از افتدار نظام اطلاعاتی ایران در منطقه و جهان  است؛در این شرایط با حمایت رهبر انقلاب، تغییر وزیر اطلاعات اقدام مناسبی نبود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین حمایت 216 نماینده مجلس از اقدامات وزارت اطلاعات نشانه اعتماد مجلس به مصلحی دانست و گفت:حکم ولی فقیه بالای هر قانونی است و همه باید از ان تبعیت کنند.

/3028

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =