آمادگی ۳۹۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانه در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ‌ای استان آذربایجان‌غربی از آمادگی ۳۹۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانه در استان جهت انجام عملیات راهداری در فصل سرد سال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسین باقرزاده گفت: با هدف بهبود روش ها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشین آلات راهداری،تعمیرات انواع دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین برای اجرای عملیات راهداری زمستانی طی ماه های اخیر انجام پذیرفته که تعمیرات اساسی ۳ دستگاه برف‌خور از جمله آنهاست.
وی افزود: ماشین آلات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی، گردنه‌های مهم و برف‌گیر استان، راهدارخانه‌ها با تجهیزات کامل، گشت‌های ثابت و سیار مستقر شده‌اند.
وی ادامه داد: روزانه یک یا دو دستگاه ناوگان راهداری با اکیپ مجهز به صورت مداوم در جاده‌ها جهت رصد مشکلات و رفع موانع روزانه در جاده‌ها حضور فعال و مستمر دارند.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی  خاطر نشان کرد: در راستای نوسازی ناوگان در سال ۹۹ تعداد ۵ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی خریداری و به ناوگان ماشین‌آلات راهداری استان اضافه شده است  همچنین تعداد ۴ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر نیز در دست اقدام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =