پایان نخستین اردوی پساکرونای تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره بانوان در ارومیه

اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره بانوان به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نخستین اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره بانوان بعد از شیوع کرونا با حضور پنج شمشیرباز برتر کشور در ارومیه برگزار شد.

در این اردو، هانیه خوشخواهی، فاطمه زارع شریفی ، مریم وهابی و شیدا حسینی حضور داشتند، محمد میرمحمدی مدیرفنی تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در مورد این اردو گفت: متاسفانه الهه قهرمانی شمشیرباز ارومیه‌ای و خوش تکنیک کشورمان بدلیل مثبت شدن تست کرونا روز قبل اردو، حضور نیافت و بعد از بهبودی در اردوهای آتی تیم ملی حضور خواهدیافت، با این حال سایر شمشیربازان علی‌رغم دور بودن از اردو و آمادگی کامل، شرایط ایده‌آلی داشتند و انتظار داریم با برگزاری چند اردوی دیگر به شرایط مسابقه و مطلوبی برسیم.

وی با تمجید از میزبانی ارومیه اظهارکرد: تمام سعی فدراسیون و شمشیربازان رسیدن به شرایط ایده‌آل تا مسابقات انتخابی المپیک است تا بتوانیم با کسب سهمیه، برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

آیدین رحمانی رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی و معاون عمرانی استاندار این استان در بازدید از اردو گفت: استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته شمشیربازی کشور است و با توجه به حضور چند ملی‌پوش در این اردو، میزبانی به ارومیه واگذارشد.

وی استعدادیابی و برگزاری اردو با کشورهای همسایه را از برنامه‌های آتی هیات برشمرد و گفت: کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان شمشیربازی استان را ادامه خواهیم داد و بعد از پایان کرونا، برگزاری اردو با کشورهای همسایه و صاحب نام را نیز جزو برنامه‌ها داریم.

هانیه خوشخواهی، فاطمه زارع شریفی ، مریم وهابی و شیدا حسینی شمشیربازان حاضر در اردو با ابراز خوشحالی از برگزاری دوباره اردوهای تیم ملی بعد از تعطیلات کرونا و مطلوب خواندن میزبانی ارومیه، تمرینات خود در دوران کرونا را تمریناتی در خانه و فضای باز اعلام کردند و از تلاش برای رسیدن به آمادگی کامل و حضور قدرتمند در مسابقات آتی خبردادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =