فارس نوشت:

 رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام آمریکایی‌ها را در عدم زنده نگه‌داشتن سرکرده القاعده یکی از معماهای قرن 21 دانست که مرور زمان آن را حل خواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "آلمان "، "عمار حکیم " رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، کشتن "اسامه بن لادن " سرکرده القاعده را یکی از "معماهای قرن 21 " دانست.

وی در مقابل صدها تن از طرفدارانش گفت: کشته‌شدن بن‌لادن به جای دستگیری‌اش یکی از معماهای قرن 21 است که گذشت زمان آن را حل‌ خواهد کرد، هرچند طول بکشد. دستگیری بن‌لادن می‌توانست به شناسایی طرف‌های حامی القاعده منجر شود.

حکیم تصریح کرد: این غیرمنطقی است که بن‌لادن در یک قصر بزرگ در نزدیکی یکی از بزرگترین پایگاه‌های نظامی پاکستان با همسران و فرزندان خود ماه‌ها زندگی کند و کسی او را شناسایی نکرده باشد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: کشته شدن بن‌لادن لبخند و شادی را بر لب‌های تمام بیوه‌ها و یتیم‌های جهان که به دلیل جنایات او بی‌سرپرست شده‌اند، بازگرداند و موجب شادی هر انسان طالب صلح شد.

"باراک اوباما " رئیس‌جمهور آمریکا چند شب پیش اعلام کرد که "اسامه بن لادن " سرکرده گروه تروریستی القاعده توسط نیروهای آمریکایی کشته شده است.

اوباما همچنین گفته است که بن لادن در یک عملیات زمینی کشته شده و جسد وی نیز در اختیار نیروهای آمریکایی است.
4949


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیلم ساز US ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 0
    کشته شدن بن لادن آن هم به آن شکل در یک خانه عادی و بدون مقاومت جدی و بعد انداختن جسد در دریا مانند داستانهای علمی تخیلی می منند
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 0
    اين داستانها را فقط احمقان باور مي كنند