۱ نفر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
فولاد لیاقت صعود داشت

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: مقابل السد و النصر چیزی کم نداشتیم و می توانستیم مقابل شاگردان ژاوی در هر دو دیدار پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوسو سسما مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با توجه به اینکه احتمال صعود وجود ندارد اما بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم. هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم. ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد تجربه اندوزی برای موفقیت بیشتر کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری بگیریم. هدف ما ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته ایم هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم.

وی افزود: قطعا می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر دو مدعی قهرمانی حضور داریم اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این دو تیم در قدرت با تمام ستاره هایشان نداریم. این دو تیم با داشتن بازیکنان گرانقیمت و باتجربه به این مسابقات آمدند اما این مسابقات برای بازیکنان ما تجربه مهم و گرانبهایی خواهد شد چرا که اکثر آن‌ها تجربه این چنینی نداشتند. در مجموع با این دو تیم خوب مبارزه کردیم.

سسما افزود: اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می‌توانستیم در هر دو بازی با السد پیروز باشیم. در بازی اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود. در دو بازی با النصر هم فکر می‌کنم حق ما امتیازات بیشتری بود.
وی در انتها گفت: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به این مسابقه خواهد گذاشت و بردن در دیدار برابر الوحدات هدف ماست تا با خاطره خوب و شیرین به ایران بازگردیم.

فروزان: فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: تیم الوحدات را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، می‌دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است. ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

وی ادامه داد: گروه چهارم گروه مرگ بود، النصر و السد از بهترین تیم‌های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند. هر تیمی در این گروه بود کار سختی داشت، اما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در بیشتر مسابقات باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. اگر کمی با دقت بودیم می‌توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم. به نظر من در بازی رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: درست است پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی در آسیا نداشتند، اما تیم‌های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و باتجربه‌ای داشتند. بازیکنان فولاد با تمام غیرت و تعصب در مسابقات حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود بالا برویم.

فروزان خاطرنشان کرد: در این مسابقات همه تیم‌ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در مسابقات فشرده ای که هر سه روز یک بار بازی انجام می‌شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

وی افزود: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم، ایشان یکی از بهترین بازیکنان آسیا در زمان فوتبالش بود و تمام تجربه‌اش را به بازیکنان جوان انتقال داد. تمام نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را در جلسات آنالیز به ما گفته بود و دقیقا از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادرفنی هشدار داده بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیم و بدون حضور در پلی‌آف در این مسابقات داشته باشد. یک پیشنهاد به AFC  نیز دارم و اینکه ای کاش این مسابقات سه روز یک بار انجام نمی‌شد چون تمام تیم‌ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می‌کردند. اگر بازی‌ها با فاصله بیشتری انجام می‌شد تمام آسیا می‌توانستند فوتبال بهتر و باکیفیت‌تری را ببینند. کادر پزشکی و بدنسازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: تراکتوری‌ها برای صعود به میدان می‌روند

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =