۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵

برنا نوشت:

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: گذرنامه الکترونیک فقط برای یک نفر صادر می شود و دیگر امکان داشتن همراه در این گذرنامه‌ها وجود ندارد.

 سرهنگ محمود صادقی افزود: از این پس تمامی گذرنامه های کشور به صورت الکترونیکی صادر می شود. این گذرنامه ها فقط برای یک نفر صادر می شود و دیگر امکان داشتن همراه در این اوراق وجود ندارد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه درباره ضریب امنیتی بالای گذرنامه های جدید نیز اظهار داشت: امکان جعل در این گذرنامه ها در حد صفر است؛ چراکه با تعبیه چیپ های الکترونیکی دیگر هیچ کس نمی تواند آنها را جعل کند.

صادقی از لزوم تعویض گذرنامه، 6ماه مانده به پایان اعتبار خبر داد و افزود: سفارتخانه های سایر کشورها از صدور ویزا برای گذرنامه هایی که 6ماه اعتبار دارند، خودداری می کنند به همین منظور هموطنان قبل از سفر و پایان این مهلت باید اقدام به تعویض گذرنامه کنند.

وی همچنین تعرفه صدور گذرنامه را 50هزار تومان اعلام و تصریح کرد: تا زمان ابلاغ دولت تعرفه صدور گذرنامه همانند سال گذشته خواهد بود.

47/232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
    0 0
    جناب آقا يا خانم خبر آنلاين پيشتر هم نوشتم براتون که احترام به مخاطب اقتضا مي کنه که تيتر خبرتون رو مبهم انتخاب نکنيد. مبهم انتخاب کردن تيتر در واقع گول زدن مخاطب است با هدف بالا بردن کليک خور يک خبر و اين کار اصلا اخلاقي نيست. دقيقا مثل سر کار گذاشتنه. بعلاوه اينکه در درازمدت اعتماد مخاطبان را از دست مي ديد و مي شيد مثل چوپان دروغگو. خودتان قضاوت کنيد. اگر مخاطبان شما مي دونستند که اين خبر در مورد گذرنامه است دومين خبر پربازديد امروز مي شد؟! باز هم "صلاح مملکت خويش خسروان دانند"