اپرا وینفری و برنامه پرطرفدارش «نمایش اپرا وینفری» روز چهارشنبه پس از 25 سال با مخاطبان خود خداحافظی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این برنامه موفق در حالی به کار خود خاتمه می‌دهد که بسیاری منتظر دیدن آخرین اپیزود آن هستند و از همین حالا می‌دانند در آینده «دیگر سریالی شبیه آن» نخواهند دید.

هرچند پس از این خداحافظی تا آخر سپتامبر (تابستان) قسمت‌های تکراری این برنامه پخش خواهد شد اما واقعیت این است که این سریال خاتمه می‌یابد. اپرا وینفری نوامبر سال 2009 خبر خداحافظی را اعلام کرد و گفت: «شمارش معکوس پایان «نمایش اپرا وینفری» آغاز شده است.»

اپرا پس از اتمام این برنامه چه می‌کند؟ مسلم است که او هزار و 800 مایل دورتر از محل فیلمبرداری و در سانتاباربارا در ایالت کالیفرنیا زندگی خود را ادامه می‌دهد. از طرفی شبکه او به نام «OWN»  (شبکه اپرا وینفری) هم که حالا پنج ماهه است به فعالیت خود ادامه می‌دهد و وینفری جلو و پشت دوربین حضور مستمری خواهد داشت.

هرچند مخاطبان این شبکه که از اول ژانویه فعالیت خود را آغاز کرد کمتر از حد انتظار بوده و مدیر شبکه هم اخراج شده، اما وینفری امیدوار است با پایان برنامه‌اش این شبکه جان بگیرد.

اپرا وینفری پس از این خداحافظی در شبکه خودش برنامه‌ای خواهد داشت به نام «فصل بعدی اپرا» که در آن مجری است. همچنین تمام برنامه‌های شبکه زیر نظر خودش تولید می‌شود تا همه آنها منطبق با شعار او یعنی «به بهترین نحو زندگی کن» باشند. پس اتفاق خاصی هم رخ نمی‌دهد اپرا از شبکه‌ای به شبکه دیگر می‌رود، همین.

دو برنامه آخر «نمایش اپرا» که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پخش شدند در شیکاگو و در حضور 13 هزار تماشاگر گرفته شده بودند. تام هنکس، مایکل جردن، تام کروز، مدونا، استیوی واندر، ویل اسمیت، جیدا پینکت اسمیت و بیانسه از جمله چهره‌های مشهور بودند که در این ویژه برنامه با عنوان «غافلگیری اپرا! وداع باشکوه» حضور پیدا کردند.

درمورد برنامه آخر که چهارشنبه پخش می‌شود هیچ خبری مخابره نشده است و همه چیز سری برگزار شده است.

آسوشیتدرپرس / 23 مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =