رییس پلیس راهور تهران می گویدجریمه های سنگین تصادفات و رفتارهای پرخطر رانندگی را کاهش داده است.

گویا  جریمه های سنگین و مقرارت سختگیرانه رانندگی توانسته تا حدودی در رانندگی موثر باشد چون  سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهور تهران به خبرآنلاین اظهارمی کند که رفتارهای پرخطر رانندگی کاهش چشمگیری داشته است و با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی ، تصادفات منجر به فوت در تهران بیش از20 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه می دهد: همچنین مطابق برآوردی که سازمان حمل و نقل و کنترل ترافیک تهران اعلام کرده ، ترافیک حدود 20 درصد کاهش پیدا کرده است . و قطعا با اجرای طرح های مختلف از جمله طرح انضباط ترافیکی که در دستور کار قرار دارد و با سامان دهی وضع موتورسواری، مسئله ترافیک به مراتب بهتر خواهد شد .

سردار رحیمی با اینکه قانون و مقررات برای آرامش ، آسایش و ایمنی ماست هرچند که ممکن است ، برخی مواقع به نظر ما تلخ بیایید و محدودیت هایی برای ما ایجاد کند می افزاید: در قانون جدید تکالیف زیادی برای دستگاه های مختلف و مجریان متعدد و همچنین حقوق خوبی برای مردم پیش بینی شده است ، ضمن اینکه درکنارش برخوردهای قاطع را با تخلفاتی که معمولا حادثه ساز هستند و افراد را دچار سانحه می کنند ، در نظرگرفته شده است .

وی تاکید می کند که روند اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی توسط مردم بسیار مطلوب و ارزشمند است.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    0 0
    سردار ما هنوز مي بينيم جلوي چشم پليس موتور سواران بدون كلاه حركت مي كنند از پياده رو چراغ قرمز رد مي شوند هنوز لايي كشيدن هاي موتوري ها رو چي ميگين؟دنده عقب در اتوبان ها .نبستن كمربند صحبت با مبايل!!!