گزارشِ عجیب و غریب تلویزیون از بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی 

روزنامه شرق نوشت: کیمیا علیزاده، همان ورزشکاری بود که در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ برای کاروان ایران تاریخ‌سازی کرد و موفق شد اولین مدال تاریخ زنان ایران در این بازی‌ها را به دست بیاورد؛ اما چندی بعد، او به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت تا به آلمان سفر کند و پناهنده شود.

مهاجرت کیمیا از ایران اما در بازه‌ای از زمان رخ داد که او فرصت زیادی برای فراهم‌کردن کارهای شهروندی‌اش نداشت و عنوان شد که شانسی برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ ندارد؛ اما شیوع ویروس کرونا و به‌تعویق‌افتادن المپیک باعث شد او به مراحل انتخابی برسد ولی با کسب نتایج نه‌چندان درخورتوجه، از این طریق هم نتوانست کسب سهمیه کند. نهایتا اسم او در فهرست تیم پناهندگان المپیک گنجانده شد تا فرصت مبارزه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را زیر پرچم کمیته بین‌المللی المپیک به دست بیاورد.

درست از همان زمان به بعد بود که مشخص شد مبارزه ناهید کیانی، جانشین او در تیم ملی ایران، با کیمیا، در بازی‌های المپیک یک بازی معمولی نخواهد بود؛ مسابقه‌ای که از آن به‌عنوان جدال هم‌تیمی و خواهران دیروز یاد می‌شد، اهمیت زیادی در ایران پیدا کرد.

با وجود این برای تلویزیون ایران، این رقابت کمی قبل از ساعت ۵:۳۰ شکل گرفت؛ رقابتی که مشخصا در برنامه ویژه المپیک شبکه ‌۳ با قصد و غرضی مشخص، برای زیرسؤال‌بردن کیمیا علیزاده تهیه و طراحی شده بود. تلویزیون به بهانه این دیدار، با پخش چند آیتم و البته صحبت‌های عجیب‌وغریب مجری و کارشناسان برنامه، در تلاش بود تا چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده، دختری که تنها مدال تاریخ المپیک را برای ایران گرفته، به تصویر بکشد.

تخریب کیمیا علیزاده در تلویزیون و پیش از رقابتش با ناهید کیانی در چهار مرحله شکل گرفت؛ با دو آیتم، صحبت‌های نه‌چندان کارشناسانه و البته یک گزارش جنجالی از بازی این دو هم‌تیمی قدیمی. در این برنامه ابتدا بیژن خراسانی که به‌عنوان گزارشگر حضور داشت، مقدمه‌چینی کرد و گفت که کمیته بین‌المللی المپیک دوستی «خاله‌خرسه» را رقم زده و جدول را به گونه‌ای سیاسی در این گروه ترسیم کرده تا ناهید کیانی به کیمیا علیزاده برخورد کند. او سپس با به‌سخره‌گرفتن عملکرد کیمیا علیزاده از این گفت که تابه‌حال هیچ بردی نداشته و به دلیل مسائل سیاسی به المپیک راه داده شده است. خراسانی از طرف مردم هم صحبت کرد و گفت مردم ما آگاه هستند و این اتفاقات رقم‌خورده را به‌خوبی درک می‌کنند. نهایتا هم از این گفت که شرایط ذهنی و جسمی ناهید کیانی بهتر از کیمیا علیزاده است.

بعد از این صحبت‌ها نوبت به پخش نخستین آیتم رسید که به رشد ورزش زنان ایران بعد از انقلاب پرداخت. در این برنامه به افتخارات زنان ورزشکار ایرانی اشاره شد و اولین مدال‌های به‌دست‌آمده در سطوح مختلف مورد بررسی قرار گرفت ولی نکته عجیب این‌که وقتی نوبت به المپیک ریو رسید، اسم کیمیا علیزاده سانسور شد و فقط به گفتن این جمله بسنده شد که طلسم کسب مدال در المپیک برای زنان ورزشکار ایران به دست ورزش تکواندو شکسته شد.

از این زمان به بعد تخریب کیمیا علیزاده در تلویزیون شتاب بیشتری گرفت؛ بهزاد کاویانی که به جمع مجری و گزارشگر برنامه اضافه شده بود، ابتدا با اشاره به مدال طلایی که جواد فروغی در تیراندازی گرفت، کنایه‌ای تند به کیمیا علیزاده زد: «وقتی آقای فروغی مدال گرفت در آن لحظه به این فکر کردم که چقدر این آدم را خدا دوست دارد که زیر پرچم کشور بزرگی مثل ایران، با این مردم دوست‌داشتنی، توانسته چنین افتخاری را کسب کند و مردم هم به او افتخار می‌کنند.» این صحبت‌ها مقدمه‌ای بود بر تخریب بیشتر کیمیا علیزاده: «البته بعضی‌ها هم نه‌تنها این لیاقت را ندارند بلکه این فرصت را هم از دست می‌دهند تا حداقل بتوانند در محیطی تنفس کنند که این ورزشکاران [جواد فروغی] اطراف‌شان هستند و بتوانند زندگی‌شان را در کنار هم‌وطنان خودشان بگذرانند.»

بخش سومی که شبکه سه سیما برای تخریب چهره کیمیا علیزاده در نظر گرفته بود، به آیتمی جدید برمی‌گشت که در آن اشاره‌ای به مهاجرت این ورزشکار شده بود. در این آیتم که تصویر مبارزات قبلی کیمیا پخش شد، مهاجرت او تأسف‌بار و آغشته با رنگ و لعاب ناسپاسی قلمداد شد. در ادامه هم به این مورد اشاره شد که حرکت کیمیا علیزاده و هر ورزشکار دیگری که به نوعی روبه‌روی کشورش قرار می‌گیرد، عملی زشت است. در بخشی از این آیتم هم این‌طور عنوان شد که «حالا مردم از کیمیا علیزاده رویگردان شده و دیگر ارزشی برای مدال او هم قائل نیستند. بی‌توجهی کشور مقصد علیزاده و بهره‌برداری از او که در این نوع از ماجراها رخ می‌دهد، قابل پیش‌بینی بود. حضور در تیم پناهندگان خود گویای وضعیت فعلی کیمیا علیزاده است».

بهزاد کاویانی هم بعد از این آیتم و پیش از شروع بازی تلاش کرد کیمیا را مقابل مردم قرار دهد. او گفت: «کیمیا علیزاده با پول و خرج مردم کشورمان، پول افرادی که به‌سختی زندگی می‌کنند و مشکلات فراوانی به‌خصوص در چند سال اخیر دارند، به مقام قهرمانی رسیده است. حالا چنین ورزشکاری می‌رود و آلت دست افراد بیگانه می‌شود و سیاسی‌کاری دامنش را می‌گیرد و متأسفانه به جایی می‌رسد که بزرگ‌ترین اتفاق بد یعنی کشورنداشتن برایش رخ می‌دهد و به ملیت خودش پشت کرده است.»

نهایتا نوبت به پخش بازی کیمیا علیزده و ناهید کیانی رسید که این‌جا هم یک‌بار دیگر اتفاقات عجیب‌وغریبی رخ داد؛ فارغ از این‌که گزارش این بازی بسیار ضعیف بود، خراسانی تلاش کرد با نادیده‌گرفتن کیمیا علیزاده تا جای ممکن از او اسمی نبرد و حتی امتیازاتی را هم که مقابل ناهید کیانی به دست آورد، گزارش نکرد. گزارش‌گر زمانی که کیمیا از ناهید پیش افتاد، این امتیازات را برنامه‌ریزی قبلی و اشتباهات داوری توصیف کرد و از این گفت که به داوران دستور داده‌اند بازی را برای کیمیا علیزاده دربیاورند!

بعد از پایان بازی که ۱۸ بر ۹ به نفع کیمیا علیزاده بود هم تصاویر خیلی سریع قطع شد تا درآغوش‌گرفتن مهرو کمرانی و بغل‌کردن ناهید کیانی توسط کیمیا علیزاده به تصویر کشیده نشود.

کیمیا بعد از عبور از سد ناهید کیانی، تکواندوکای خوش‌آتیه و فنی ایران، تا نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک پیش رفت و در این مسیر، جید جونز، قهرمان دو دوره المپیک را هم از پیش برداشت. کیمیا که با سه رنگ پرچم ایران اسم خود را روی کمربندش حک کرده بود، در نیمه‌نهایی برابر رقیبی از روس شکست خورد تا مدال طلا، درست مثل چهار سال پیش از دستش سُر بخورد؛ اما در ایران، مجری تلویزیون به گفتن این جمله بسنده کرد که مبارزه زیر پرچم ایران لیاقت می‌خواهد که بعضی‌ها این لیاقت را ندارند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 153
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    اقایان شمایی که دم از فدایی بودن برای این مملکت میزنید یک بار هم شده از خودتتون سوال کردید چرا یک ورزشکار وطن خونه و خانواده شو رها می کنه و به یک کشور غریب و زیر پرچم بیگانه می رود برای چی؟ چی شده؟ ریشه اینا کجاست؟چی می خواسته؟؟ فقط بلدید تخریب کنید
    • حمید IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      یعنی هر کسی خونه باباش کباب نبود می‌تونه بره بچه همسایه بشه گور پدر بابا ،،،این تمام معنای حرف غلط شماست
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      چون فکر می‌کنه اینجا بهش نمیرسن و نمی تونن به موفقیت برسه، اما وقتی می‌ره خارج، همون جایی که همه دم از موفقیت میزنن، بازم شکست میخوره جناب بهتر خودت یکم فکر کنی
    • ملکی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      91 57
      شرایط برای ھمہ یکسانہ حسن یزدانی ھم تو این شرایط دارہ زندگے میکنہ و قھرمان میشہ کیمیا خواست از شھرتے کہ بدست آورد واسہ بھتر کردن زندگیش ایران رو رھا کنہ قبلا ھم داشتین کسانی رو کہ با پیشنھادات کلان نرفت مثل رضازادہ
    • ... IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      خانم علیزاده دردش چیزای دیگه ای بود... درسته از ورزشکاران دیگر زیاد حمایت نمیشود ولی از هرکس هم نکرده باشن از خانم علیزاده حمایت کردن. اون از خونه اون از سکه و طلا اون از اون همه تجلیل و جایزه( به ایشون سیصد سکه طلا.شصت میلیون پول نقد.شمش طلا.آپارتمان.خودروی پرشیا و ... اهدا شد). درد ایشون حجاب هم نبود و مسئله حجاب و برای بهانه و زد و بند های سیاسی مطرح کردن. چرا که فقط وجود یک روسری در زیر کلاه تکواندو فرق میکند و تأثیری ندارد. از طرف دیگه خب اگر بدون حجاب دست و پاشون بازتره چرا میبازه؟!!! از طرف دیگه کاملا معلومه که ایشون درگیر سیاست کثیف شدن چون ایشون اصلا سهمیه نداشتن و خیلی عجیب تونستن وارد المپیک بشن.ایشون خودشون با پای خودشون خودشونو تبدیل به عروسک خیمه شب بازی سیاست کردن ماشاالله منافق و وطن فروش هم تو سایت خبرآنلاین کم نداریم...
    • ح IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      36 23
      دوست عزیز بحث کباب خونه بابا نیست .کشوری که زنها فقط در زمان انتخابات وجود دارند کشوری که حتی مصاحبه ورزشکاران زن را نشان می‌دهد و فقط عکس او را نشان میدهد کشوری که کمترین امکانات را نه برای ورزشکاران حتی برای نخبگان علمی ندارد چه انتظاری میتوان داشت. از نظر دینی هم حساب کنی پیامبر گفت برای دستیابی به علم اگر شده به چین بروید همین معنا را دارد وقتی نخبه علمی نمی‌تواند پیشرفت کند وقتی ورزشکار نمی‌تواند پیشرفت کند پس بهتر که بجایی مهاجرت کند که بتواند پیشرفتی داشته باشد. فکر می‌کنی پروفسور سمیعی اگر در ایران مانده بود بهترین جراح مغز میشد؟
    • 4062085593 IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      20 20
      بروبابا تواگه میدونی بگودلیلش رو؟؟؟؟وطن فروش بودهمین کم مونده بودیه استان هم بزنن به نامش ولی ترجیح دادگم شه بره وطن فروشی
    • عمار IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      10 5
      این خانم دیگه چی میخواست. وزیر تعاون شمش طلا داد وزیر ورزش سیصد سکه داد استانداری البرز یه دستگاه آپارتمان داد یه دستگاه پژو پارس و صد میلیون تومان هم نقد گرفت. به معنای کامل وطن فروشند. با یک پرچم که وطن پرستی نمیشه. شهدا برای ایران جان دادند و هیچ نگرفتند.
    • آترین IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      5 3
      چرا قبل از اینکه تو ایران مدال بگیره نرفته
    • ... IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      6 4
      کاملا درست گفتن کاربر4062085593. کشور هتل نیست که وقتی کمی سخت گذشت عوضش کنید.
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    متاسفانه این خانم فراموش کرد در کشورش احترام و جایگاهی بالاتر از مکانی دیگر دارد
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      دورود برکیمیا کارت بسیار درست بود زنده باد پناهنده...
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      9 8
      مرده بادپناهنده
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    من به شخصه دوست دارم پولم خرج کیمیا علیزاده بشود تا خرج مجریان حقیر و فاقد حداقل مشخصات مردانگی و مروت و انصاف
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      پول من باید خرج خودم بشه نه کیمیا و نه مجری ها
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    اولا چون ورزشكار است تو چشم اومده وگرنه كسي امار نخبگاني كه از كشور رفته را ندارد تا عمق فاجعه را بفهمند و دوم اينكه مگر حكومت چه هزينه اي و برنامه ريزي براي رشد و پرورش جوانان مي كنند بخواهد طلبكار باشد و همه به صورت خود رو و با هزينه خودشضان به جايي مي رسند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    واقعا انسان بودن و مثل انسان رفتار کردن چه قدر سخته..این دوستان مجری شب به خانواده و اطرافیانشون دقیقا چی میگن؟ چه جوری سرشون رو میذارن رو بالش و می خوابن؟
  • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    کیمیا کشورش ایران رو با هم کم و کاستی ها فروخت ننگ بر چنین افرادی
    • علیرضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      بمونه توی این کم و کاستی ها که چی بشه؟ توی کم و کاستی موندن هنره؟ خود تو اگر دستت برسه مهاجرت میکنی و دنبال بهترین ها میری ولی حالا چجوریه که کار کیمیا از نظر تو وطن فروشی شده؟ برای تو حلاله و برای بقیه اسمش وطن فروشیه؟
    • به افرید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      87 77
      کسانی که میگن کیمیا خوب کرده از کشور رفته باید بدونن زن و مرد اصیل ایرانی هرگز به خاکشون پشت نمیکنن تامام،شما حالا هی فلسفه ببافین
    • مینو IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      راست میگی کیمیا بود که مردمو به بورس کشید و به خاک سیاه نشوند!!! کیمیا بود که این همه اختلاس کرد! کیمیا بود که این همه توروم ایجاد کرد،کیمیا بود که باعث شده مردم هر روز فقیرتر و غمگین تر و نا امیدتراز دیروز بشن ، خیانتکار این جور افراد هستند نه کیمیای ایران. خیانت کار تویی که چشمت رو به حقایق بستی.
    • نگار IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      15 6
      حالا چی داره ایران . خیلی خوب کاری کرد ک رفت . بنظر منک ب خاطر همون کشورش از ناهید کیانی باخت . بازم دمش گرم ک همون معرفت رو هم داشت . ایران قدر همچین کسایی رو ندونست و نمی دونه . اصلا واسه ورزشکار ها پَ چیزی ارزش قائل نیستن
  • نیما IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    در اینکه این ورزشکار پل های پشت سرش را خراب کرده و مسیری که پیش رو داشته و می توانسته در اوج بماند و برای ایران افتخارآفرینی کند را کنار گذاشته و با پشت کردن به کشورش تحت عنوان پناهنده در المپیک حاضر شده و در مقابل تیم زادگاهش حاضر به رقابت شده و در کل خامی کرده و آینده اش را از دست داده شکی نیست. تعجبم از خبرگزاری خبرآنلاین است که چنین جانب دارانه سعی بر دفاع از این شخص دارد.
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      52 32
      شما منفی ها رو نگاه کن و سکوت کن
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      51 29
      خبرآنلاین همیشه همین روال را داشته!
  • مظفری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    واقعا کسی که بدون هویت در یک هماورد جهانی بدون پرچم شرکت میکنه. اونم شرکت دادن سیاسی و برای ضربه زدن به ایران باید گزارشگر اونو با چه کشوری نام ببره که متعلق به اونجا باشه. کشوری که اون خانم به اونجا پناهنده شد البته بعد از اینکه در ایران پول و سکه و خونه رو گرفت و در ایران با خرج ایران مدال گرفت اون کشور حتی به او تابعیت نداد که با پرچم اون کشور به تشک بره. این ورزشکار رو با چه نامی باید صدا زد. !!!!!!!
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      68 61
      تو به هیچ وجه لازم نیس اونو صدا کنی
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    عجیب غریب کجا بود.خیلی خوب ودرست حرف زدن.این یک بی کشور هست.خودش که هیچی نشد یک ایرانی واقعی هم رو حذف کرد.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      38 17
      چه فرقی میکرد یکی دیگه ورزشکار ایران را حذف می کرد انصافا این دوره هیچکدوم از تکواندوکارهامون خوب نبودند
  • سعید IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    حالا چرا روزنامه شرق انقدردردش گرفته ؟کیمیا علیزاده به هردلیلی که رفت دیگه درالمپیک برای ایران نبودپس برای ما فرقی با بازیکنان خارجی نداردبرد وباختش هم به ما مربوط نیست حالا اگربعضی ها می خواهندازکیمیا علیزاده که رودررو وبا هم وطنش مبارزه کردوباعث حذف اون شدحمایت وبجای بازیکن خودی ،مهره حریف را تشویق کنندبایددرایرانی بودن وغیرت وحمیت ملیشون شک کرد.
  • مهتاب IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    آقا زور نزن کسی که ایران رو فروخت حقشه علیه ش حرف بزنند و کاویانی نماینده ما ملت بود
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      46 33
      نماینده ما ملت؟!!!!¡! یه کمی جمع بشین یکی دیگه هم جا بشه
    • شهروز IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      43 30
      کاویانی نماینده خونشون هم نیست چه برسه به نمایندگی ملت.
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    91 30
    الان شما چرا دارین میسوزین ؟؟؟
  • JP ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    خاک تو سر اون تلویزیون که خودشو کشته و این همه برنامه‌ریزی کرده تا با یه قهرمان مقابله کنه. اگه حرف نزنن می میرن؟
  • کامران IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    کیمیا همچنان مایه افتخار ما است و خواهد بود
    • حمید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      62 60
      فقط یه خائن می‌تونه از یه خائن دیگه حمایت کند
    • امروزیها IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      35 29
      دقیقا همینه. اگر کسی توهین بهش کنه به خودش برمیگرده.
  • حجت IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    انصافا کجای این حرفها دروغ بود. ایشان به کشوروملت خودپشت کرده.
    • آریا IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      50 52
      اون کسی که دریا رو به چینی های بی رحم واگذار کرد و هر روز یه جای این مملکت رو با قرار دادهای ننگین به خارجی ها واگذار میکنه به این مملکت پشت کرده،
    • نگار IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      9 3
      مگ این کشور برا ی ما . برای منو تو . برای ۸۰ ملیون ادم چیکار کرده؟؟؟؟؟؟؟ فقد بد بختی درس میکنن هر روز از روز قبل بد تر ب کجا داریم میریم
  • پدرام IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    خیلی خوشحال شدیم که کیمیا برد... بهترین کار را کرد که رفت. هر کس که بتونه باید بره. جایی که همش زیر فشار های مختلف سیاسی و مذهبی و عقیدتی باشی و در هر موضوعی برات تعیین تکلیف بشه اسمش وطن نیست!! زندانه. دمش گرم کیمیا
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      24 22
      زندان؟؟؟؟!!!!! دیگه اینقدر هم شور نیس!
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    41 28
    حالا این قدر تخریبش نکنید شاید بخواد برگرده
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    مبارزه زیر پرچم ایران لیاقت می‌خواهد یا شانس ورزشی؟ با این وضع آشفته سیاست و در نتیجه اقتصاد و در نتیجه فرهنگ و در نتیجه ملت و ملیت و هویت و ....
  • سارا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    مگه دروغ گفته لیاقت میخواد خیانت کار پس فطرتت ؟؟ اینها اگه زمانی تو ایران جنگ بشه اسلحه بر میدارن و مردم ایران می‌کشند ؟؟ با دشمنان قلیون میکشن؟؟ خاک بر سر وطن فروشت کنن علیزاده ؟؟ حالا چرا اسمشو عوض نمیکنه؟؟؟
    • جار موش IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      53 27
      خانم سارا خیلی عجول نباش چه میدونی چی بهش گذشته که ترک وطن کرده شاید پشیمونه
    • ملیکا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      کیمیا علیزاده تنها بانوی ایرانی هست که در تاریخ المپیک برای ایران مدال کسب کرد و افتخار آفرین شد. و دینش را به میهن ادا کرده، شما چه خاصیتی داشتی و برای ایران چه افتخاری کسب کردی؟
  • CA ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    75 29
    اگه قرار باشه اشتباهی هم رفع و رجوع بشه تلویزیون و کیهان نمی ذارن. بعد از این همه وقت شرکت علیزاده تحت پرچم پناهندگان دردناکه و وزارت ورزش باید تلاش کنه اشتباه این دختر که با گرفتن اولین مدال المپیک اتفاق خوبی رو برای ورزش های رزمی رقم زد رفع و رجوع بشه تا هم خودش از پناهندگی!!! در بیاد و زیر پرچم کشورش ورزش کنه، هم کلا این جور مسائل در اثر بی تدبیری مدیران ورزشی و رسانه ای پیش نیاد و موضوع قبل از اینکه به رسانه ها و رد و بدل کردن حرف های توهین آمیز بکشه حل بشه. هنوز یادمون نرفته که این دختر با وجود تب بالا رفت و برای ایران مسابقه داد. به خاطر همین هم که شده می شه اشتباهاتش رو بخشید و اونو برگردوند. زندگی معلق در پناهندگی نه براش زندگی می شه نه توی ورزش به جائی می رسه.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      21 55
      اگه علیزاده عذرخواهی کنه و برگرده مطمئنا همه او را می‌بخشند ولی ولی خود کرده را تدبیر نیست
  • مهدی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    46 86
    توبگومملکت خراب وویران،کسی که واسه برداشتن روسری به۸۰میلیون خیانت میکنه لایق تعریف کردن نیست
    • شایان IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      49 24
      آخه تو کی هستی که میگی خیانت کرده؟ خیانت رو افرادی از جنس تو کردند که ایران رو تبدیل به جهنم کردند و تمام امکانات این مملکت رو خوردند. کیمیا اگه رفت فقط خودشو برد.
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      21 5
      چقدر حقیر هستی
  • علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    43 82
    وطن فروشی که شاخ و دم نداره. به قولی وطن هتل نیست که اگه از بعضی خدماتش ناراضی بودی عوضش کنی! البته خبرآنلاین طبق معمول خبرهارو اون جوری که دوست داره بازتاب میده. خبرآنلاین =بی بی سی و ایران اینترنشنال داخلی
  • . IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    25 41
    حالابه شما چه میرسه که اینجوری خبر مینیویسید که چی؟
  • مرتضی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    17 59
    سلام خبرگزاری شما شریک دزده و رفیق قافله قربونت به ایران خیانت کرده دیگه حالا هی شما بگید نه
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    30 61
    خبرآنلاین دنبال چی هستی؟نگران نباش رسانه های مخالف ایران حسابی از کیمیا جان شما صحبت کردن . بسه دیگه همون رسانه هایی که مدال طلای با ارزش جواد فروغی رو نادیده گرفتن چون ایشون سربلز وطن هست نه وطن فروش ، نمک نخورد و نمکدان نشکست
  • جواد رضایی DE ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    26 55
    الان که شما بیشتر از گرازشگرها غرض داشتی.واقعا به غیر از سیاسی کاری کار دیگه ای هم بلدی‌شما نمیخواهد زبان غرب گدها باشید اخبارتون رو دنبال میکنم و متوجه شدم دقیقا در راستای ضدیت با منافع ملی قلم زنی میکنید شرم کنید و از خدا و روز حساب کتاب بترسید و اینقدر مسائل رو به نفع جریان غرب زده غرب گدا ترسیم نکنید.
  • لی لی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    21 59
    حرف حق زدن بده؟ ای خبر آنلاین کثیف
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    36 12
    مشکل از کیمیا علیزاده نبوده بلکه مشکل از مدیریت و مسئولان ما هست همین قضیه فوتبال رو ببینید بازیکن بهترین بازی و بهترین تیم و بهترین محبوبیت رو داره ولی بخاطر مسائل مالی مجبوره بره کشورهای عربی. الآن کیمیا علیزاده باید درس عبرتی بشه واسه مسئولان ما که دیگه شاهد اتفاق اینجوری نباشیم که بعید میدونم اتفاق نیوفته
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    28 70
    نیاز نبود صدا و سیما تخریب کند چهره کسی که مقابل کشورش قرار بگیرد و به پایین آمدن پرچم کشورش راضی باشد مخدوش است این خانم وطن فروش ی بیش نیست به امید الله به زودی زود خوردن در دهانش از چرخ گردون را شاهد خواهیم بود سزای وطن فروشی تو دهنی روزگار است
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    33 16
    حالا معلوم شد کی ورزش را با سیاست کثیف وارد کرده صدای و سیمای ما دست کمی از کیهان ندارد، از بودجه ملت ولی سخن گوی حکومت
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    38 12
    نظامی که باعث فرارمغزها وتوانمندی های جوانان شده، دراین زمینه تنگ نظری صدا وسیما هم مضاعف شده!؟!
  • بهمن IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    22 58
    واقعا لیاقت می خواهد زیر پرچم ایران ایستادند .
  • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    24 54
    مجری حق گفته
  • علی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    50 29
    آفرین کیمیا. مردم ایران عاشقت هستن
  • عبدالکریم IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 22
    تو چقدر بددهنی ! حیف اسم بانو آدم بخواد برات بکار ببره!
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    47 24
    درود بر کیمیا. و ننگ بر صدا و سیما که از اسم کیمیا هم میترسه.
  • ناشناس IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    31 40
    مثل اینکه مقاله نویس روزنامه شرق داره بال در میاره که کیانی ایرانی از علیزاده وطن فروش باخته. بعضی ها پول می‌گیرند و وطن فروشی می‌کنند ولی بدبخت هایی هستند که بی مزد و منت وطن فروشی میکنند
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    22 34
    خبرآنلاین، ای شیطون بلا، از یه طرف میگی اصولگرا هستی و از طرف دیگه تحلیل های اصلاح طلبی میزاری. البته این اولین بارت نیست. به نام اصولگرایی، به کام اصلاح طلبی مطمئنم که کامنت منو نمیزاری
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      مثل روز، روشنه که اصلاح طلبه. کی گفته اصول گراست؟
  • ایرانی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    23 65
    درود بر مجری با شرف ایران و ننگ بر خاین وطن فروش
  • اسد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    28 49
    خیانتکار جایی برای دفاع ندارد
  • ایرانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    26 59
    کیمیا و تمام کسانی که به ایران پشت کنند و شما هم که مدافع این افراد هستی وطن فروش و خیانتکار هستید
  • سیروس شمالی8 US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    20 61
    مبارزه با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران لیاقت میخواهد اما تو خبرگزاری انلاین کثیف ترین خبرگزاری تاریخ ایران هستی در این دولت فاسد و وزیر لجن ورزشی باعث فراری دادن عده ای از خوبان ورزش ایران شده لعنت خدا برشما
  • امیر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    30 75
    اولا ازسکه وآپارتمان وماشین وهر چه بگوئید به ایشان دادند پس مشکل مادی نبود ایشان اگر میخواست مهاجرت کند مسئله ای نبود اما چون گرفتن ویزا لازمه اش جبهه گرفتن در مقابل ایران بود لاجرم با هیاهو پناهنده شد مگر زندانیش کرده بودند؟؟؟ از پرچم مقدس ایران بر کمربندش اولا اسم خودش بود دوما ایتالیا ومکزیک هم سه رنگ سبز و سفید وقرمز هستند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 3
      سه رنگ رو خیلی خوب گفتی
  • حمید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    16 20
    فقط یه خائن می‌تونه از یه خائن دیگه حمایت کند علیزاده له شد،،تموم شد،،بدون وطن ،،بدون مدال،،، اگر عاقل باشد دوباره به ریشه اش بر میگردد اگر بر نگردد،،،بی سرزمین تر از باد خواهد بود
  • گگه IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    14 18
    مگر این خانم ایرانی است؟
  • گگه IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    17 20
    کسی که زیر پرچم اجانب رفته دیگر ایرانی نیست این موضوع را باید درک کرد.
  • GB ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    20 12
    فارغ از هر قضاوتی یک گزارشگر هر چند طرفدار یک فرد و یا یک تیم باشد و با اشتیاق و حمایت گزارش کند ولی حق ندارد به شعور مخاطب توهین کند و به دروغ مسائل غیرواقعی مطرح کند آقای خراسانی به معنی اخص کلمه افتضاح گزارش کرد و با حمله بی مورد به تیم داوری و متهم کردن به ناحق خانم علیزاده به حرکات ناجوانمردانه در رقابت به بینندگان بی احترامی کرد.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    15 30
    دم مجری گرم.یک خائن وطن فروش بایدبایکوت شه.خدای هست البته که حتی باسهمیه زوری هم مدال نگرفت
  • رضا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    12 18
    این خانم هیچ مشکلی در ایران نداشت فقط گول شوهرش رو خورد و زندگی بهتری که شاید اونور نصیبش بشه و گرنه اگر قناعت می کرد شاید خیلی موفق تر بود
  • حسن IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 1
    یه فاکتور میگیرم از این شعر مولانا به این سبک که: دردیست که انرا درمان نباشد! وای پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن! ما ظاهرا در قفس های شیشه ای هستیم خودمان و از دنیای واقعی افکار و احساس و نیازها، مطلقا غافلیم!
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    13 6
    درسته خیلیا بودن ک ب خاطر شرایط بد کشور رو ترک کردن،ولی در عوض ی عده ای هم هستن ک با وجود ثروت و آسایش و شهرتی ک داشتند .ترک وطن کردن
  • Sasan IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    16 12
    کاری به صدا و سیما ندارم و ازشون خوشم هم نمی آید ولی هر کسی که با تصمیمات ظاهرا شخصی!! به حیثیت کشورش ضربه بزند و روحیه ی وطن پرستی مردمش را تضعیف کند لیاقت تعریف ندارد ‌ فرقی هم ندارد چه کسی یا چه جایگاهی داشته باشد . شما هم بهتر است غیرت و وطن دوستی را با علایق سیاسی و جناحی خودتون قاطی نکنید . خیانت ، خیانت است و یا صغری و کبری چیدن ، سفسطه و عوام فریبی مجازی عوض نمی شود . #وطن_ایران
  • علی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 8
    خفمون کردین هرچی میکشیم حق داریم مدال گرفته هنوز که هنوز ستایش میکنین وازش بت می‌سازین دور و میدارن رفت به درک که رفت خدارفتگان رابیامرزد
  • علی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    16 14
    یه جمله زیبا رو خونه خراب شده تو سوریه نوشته بود... وطن هتل نیست هروقت خدمات رسانیش بد شد عوضش کنیم.. همینجا میمانیم....
  • FR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    21 11
    سایت نسبتا محترم شماها که نظر تخصصی میدین خب بگید چرا علیزاده رفت کلی پول و جایزه از جیب مردم گرفت آخرش هم رفت علیه ایران هرچی دلش خواست گفت بعد میگید تخریبش کردن عجب
  • ناشناس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    43 14
    باتوجه به اینکه این خانم موردبی مهری وبی توجهی مسولین قرارداشت برای ایشون چاره دیگری نگذاشتندمثل دیگرمغزهایی که ازاین کشورمهاجرت کرده ومیکنند!!
  • مسی IN ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    14 12
    وقت ان رسید هم که با تمام علاقه مان به والیبال. ملی بخاطر آن مردک چاپلوس برنامه اش را تحریم گنیم.‌
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    13 21
    کیمیا که به پرچمش به خاطر یه مشت دلار پشت کرد یه خائن بیشتر نیست
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    24 3
    من گزارش این بازی را دیدم خراسانی خیلی ضعیف گزارش کرد وخیلی طعنه به کیمیا زد.من کیمیا را دوست دارم وبه تصمیمش احترام میزارم ولی کیمیا که امتیاز ورودی المپیک رو نتونسته بود بگیره چطور وارد المپیک شد.
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      7 7
      اره بد نبست خبرانلاین یه گزارشی هم از نحوه و چگونگی ورود کیمیا در المپیک۲۰۲۱ بره!!!!و رویارویش با یک رقیب ایرانی!!!!
  • عدالت IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    20 15
    با اینکه تختی موافق پهلوی نبود ولی برای ایران می جنگید ولی کیمیا علیزاده با این همه توجه و جوایزی که به وی اعطا شد ناسپاسی کرد و لیاقت این همه تعریف و تمجید ندارد کسی که حتی سهمیه المپیک هم کسب نکرد و بخاطر مسائل سیاسی وارد گود شد زیر پرچم ایران بازی کردن لیاقت می خواهد
  • پوربه IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    23 8
    اگه کشوری نتونه به درستی و عادلانه یک مسابقه رو گزارش کنه نباید همچین آدمایی توش باشن
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    7 13
    آقای خبر آن لاین به نظر شما کسی که به کشورش پشت کرده به هر دلیلی چه باید کرد !؟ چرا شما وامثال شما هرجا زخمی هست علاقه به نمایان کردن بیش از پیش آن هستید وهرجا که از فقرو فلاکت وسیاه نمای از کشور عزیزمان صحبت می شود شما با آن همسو هستید ودایعه دار حمایت منصفانه هستید اما همواره غش کردنتان به سمت زخم زنندگان به چهره کشوراست به راستی چرا!؟ شاید هم شخص یا اشخاصی که دست به خراب کاری وحتی ترور می زنند باید بررسی شود که جمهوری اسلامی چه کرده که ان اشخاص مظلوم وبی گناه دست به این چنین کاری زده اند حتماتلوزیون دولتی!! باید از آنها بگوید بنویسد. امام ما شیعیان در کربلا فرمودند چرا می خواهید خون مرا بریزید در جواب گفته شد بغضا لابیک اصلا برای من قابل درک نیست که برخی در کشور واز این مملکت دست کم موفقیت نسبی بدست آورده اند اما اینهمه حقد کینه را از کجا آورده اند!؟ اگر به شورای نگهبان اشکال وارد می کنید خود جای شورای نگهبان ننشینید ونظر خلاف با خودرا حذف نکنید وممیزی نفرمایید
  • یاسین IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    13 5
    حالا واقعا اگه کشورش رو دوست می داشت نباید با کشورش رو به رو میشد و با کیانی بازی نمیکرد.
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    21 10
    خبرانلاین کیمیا چیزی شبیه خودته.خود فروخته
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    14 14
    هر کسی میتونه بره هر جای دنیا زندگی کنه چطور بچه های خودشون خارج زندگی میکنن باپول مردم وطن فروش نیستن این بنده خدا وطن فروشه جمع کنین بابا این حرفارو
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    19 8
    حرف مجری درست و به حق بود. پاراگراف آخر عاطفی کرده که چی؟ سر برجام دشمنان ایران با خیلی از نمایندگان ما دست دادن و در آغوش گرفتن ، برای ملت ایران چه سودی داشت خائن ، خائن هست.
  • مهران IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    23 11
    گیریم در ایران به شما توجه نمی شد خانم علیزاده شما دین و مذهب تون رو هم به بهانه بی توجهی کنار گذاشتید این که حمایت نکردند درست آیا حجاب هم از ایران آوردید که با ترک ایران آن را هم ترک کردید ؟
  • آخه چرا چهره مظلوم میسازید برای این خانم؟؟؟؟؟! IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    23 10
    اگر کار صداسیما اشتباهه. قطعا کار شما هم اشتباهه. بیایید دوران ورزشی کیمیاعلیزاده رو تا جایی که رفت و بیانیه بر ضد کشورش صادر کرد مرور کنید.. بعد بزارید مردم خودشون قضاوت کنن.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    29 8
    همیشه یه جای بهتری تو دنیا هست آمریکا انگلیس آلمان و...... ولی واقعیت اینه که با همین امکانات ضعیف داخلی خانم علیزاده مدال المپیک گرفت اگر همه ورزشکاران دنیا برای امکانات بیشتر کشورشون رو ترک کنند دیگه المپیک و افتخارات ملی معنی نداره
  • سعید IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    25 11
    صدا وسیما بزرگترین سیرک ایرانه!!! جالب اینکه شب قبل از مسابقه، مجری شبکه ورزش توتونچی، میگفت که یک ورزشکار رشته تنیس که تو امریکا بدنیا اومده وبزرگ شده حالا میخواد برای ژاپن بازی کنه وگفت که اتفاق جالبی هست. درست بلافاصله بعد از این خبر به کمیا علیزاده حمله کرد که با مالیات مردم موفق شده حالا رفته تیم پناهندگان، جالبه کسی که با مالیات امریکا موفق بشه وبعد برای ژاپن بازی کنه، اتفاق جالبه، ولی کمیا علیزاده گناهکاره، واقعا که با انصاف هستند
  • م س IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 5
    ناشناس وطن!با خودت فک کن بعد اون همه که به این خانم دادن جای چه حرفی باقی می مونه جز وطن فروشی
  • ... IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 5
    مگر مجری دروغ گفته ؟؟ به شما چرا برخورده ؟؟ مگر غیر از اینه که با اینکه تو رقابتا حذف شد و نتونست سهمیه المپیک بگیره به زور آوردنش المپیک . حتما به طور صد در صد تصادفی تو بازی اول خورده به ایران ! همونایی که به زور آوردنش المپیک به زورم بدشون نمیومد یه مدال بش بدن ولی بازم نتونست
  • آرین برنا IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 13
    علیزاده برای ملت ایران مرد
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 4
    درود بر گزارشگر...گزارشش عالی بود..پشت کردن به کشور خیانت است.در ضمن اینکه در المپیک قبل کیمیا با حجاب خیلی شکیل تر بود تا چهره الان.خودتون برید مقایسه کنید
  • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 3
    دقیقا کشور ما طی هزاران سال این همه شهید داده تا وطن پرافتخار و جاوید و پابرجا باشه حالا این خانم کیمیا با این همه حمایت تا به جایی رسید که برای وطن افتخار کسب کنه پشت به وطن کرد و رفت دیار اجنبی خیانت که شاخ و دم نداره
  • ملیکا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 6
    ننگ بر کیمیا علیزاده...
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 6
    بی هویتی بدترین اتفاقی است که میتونه برا کسی رخ بده .براش متاسفم
  • افسانه IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 4
    چه زمانی میخوایم یاد بگیریم که در زندگی دیگران دخالت نکنیم؟!دیگران هرطور زندگی میکنند مانند کیمیا علیزاده به خودشون مربوطه نه ما.
  • Jafar IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    9 0
    واقعا ننگ بر وزارت ورزش ما
  • .. IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 7
    خانم علیزاده دردش چیزای دیگه ای بود... درسته از ورزشکاران دیگر زیاد حمایت نمیشود ولی از هرکس هم نکرده باشن از خانم علیزاده حمایت کردن. اون از خونه اون از سکه و طلا اون از اون همه تجلیل و جایزه( به ایشون سیصد سکه طلا.شصت میلیون پول نقد.شمش طلا.آپارتمان.خودروی پرشیا و ... اهدا شد). درد ایشون حجاب هم نبود و مسئله حجاب و برای بهانه و زد و بند های سیاسی مطرح کردن. چرا که فقط وجود یک روسری در زیر کلاه تکواندو فرق میکند و تأثیری ندارد. از طرف دیگه خب اگر بدون حجاب دست و پاشون بازتره چرا میبازه؟!!! از طرف دیگه کاملا معلومه که ایشون درگیر سیاست کثیف شدن چون ایشون اصلا سهمیه نداشتن و خیلی عجیب تونستن وارد المپیک بشن.ایشون خودشون با پای خودشون خودشونو تبدیل به عروسک خیمه شب بازی سیاست کردن ماشاالله منافق و وطن فروش هم تو سایت خبرآنلاین کم نداریم...
  • Jafar IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    6 3
    اینکه ایران بیشترین تعداد ورزشکار پناهنده را دارد هم جای تامل داره واقعا فرق ما با کشورهای جنگ زده چیه الان؟
  • ح IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 6
    غیرازینم نبود.کیمیا علیزاده به کشور وملت ایران خیانت کرد.درست مثل خبرانلاین.مزدوری وخیانت شاخ ودم نداره
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 4
    غرب زده گی هم معضلی شده!!!! جانم جمهوری اسلامی ایران
  • REYHANEH IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    7 3
    یعنی متاسفم خیلی هم متاسفم واسه صدا سیمایه ما که یه قهرمان مثل کیمیا رو که باعث افتخاره ماست انقد تخریب کردن خیلی خیلی متاسفم اصلا نمیدونم به این جور گزارشگر ها و مدیریت برنامه ها چی بگم جز این که خاک تو سرشون کیمیا جون تو باعث افتخار مایی اصلا هم به این حرف های گزارشگر ها و کامنت های منفیه بقیه در این سایت یا هر سایتی توجه نکن بزار برن به درک تو با وجود پناهندگی بودنت بازم باعث افتخاری و این مسئله هیچ ربطی به ورزشت نداره ولشون کن
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    6 1
    حقیقت اینکه کسی را نباید قضاوت کرد حتی اگه مجری تلویزیون باشی مخصوصا مجریان ما که همه دروغ گو های خوبی هستن
  • چگنی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 6
    خدا این اصلاحارت چیها رو نابود کند که همیشه خلاف ملت عمل میکنند.در آغوش دشمن هستند. کیمیا و مانند او نان ونمک ملت ایران رو خوردند و نمک دان وطن رو شکستن چرا شما قبول ندارید.این خیانتها رو چرا همیشه از وطن فروش ها دفاع میکنید. دیگر کافی است وطن فروشی
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 5
    من اینقد استعداد ورزشی دور و برم میشناسم که اگه ثلث این کیمیا بهشون اهمیت داده میشد الان مدال المپیک آورده بودن تو تیراندازی تراپ ،سوارکاری و کشتی ولی همین خانم هرچی پول و سکه و آپارتمان و ماشین بود برای یه برنز جارو کرد از ایران برد اونور متاسفانه تو این مملکت نمیدونن پول خرج کی کنن پول خرج یه مفتخوری مث این کیمیا میشه بعدشم ول میکنه میره
  • فرهاد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 6
    هر کس ایرانی است و تعصب ایرانی دارد باید در مملکت خودش بماند و چه در روز های سخت و یا خوش در کنار ملت خود باشد، نه اینکه خوشی ها را در ایران باشد و مشکلات را نه، و اگر واقعاً این خانم تعصب ملی و ایرانی داشت به مردم و کشور خود احترام می گذاشت و در کشور خود می ماند و به کارش ادامه می داد. پس حالا که به خارج رفته و در تیم خارجی هم مسابقه دادند، چه لزومی دارد که خبرنگار و یا تیم ایران از ایشان حمایت کنند، ایشان حتی احترام مردم ایران را هم نگه نداشتند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 5
    عجب سایت مزخرفیه این خبر آنلاین... دائم دنبال دردسر و ایجاد دوگانگی میگرده
  • حسینی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 3
    فراموش کردی که ناهید کیانی هم ایرانی است اونم نه یه ایرانی پناهنده بلکه نماینده رسمی کشور در المپیک! خبرآنلاین تو کدوم طرفی اگر مسئله ایرانی بودنه که ناهید نماینده اصلیه اما تو میخوای از هر چیزی برای اقراض سیاسی خودت استفاده کنی
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 3
    متاسفم از خبر انلاین که واقعا جانبدارانه این گزارش را تجزیه تحلیل کرد . از خوندن گزارش شما میشه نتیجه گرفت نویسنده یکی طرفداران پناهندگی ورزشکاراست!!! !و پناهنده شدن کار درستیه که تلویزیون اونو بد جلوه داده.
  • هستی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    6 4
    کیمیا بعنوان یک انسان آزاده چرا حالا ک زیر پرچم ایران نیست تخریب میشه تاکی باید انتظار داشت نخبگان(علمی، ورزشی و..‌)بی مزد فقط بخاطر ایران هر شرایطی را تحمل کنند و آقایون راحت اختلاس. کار خیلی درستی کرده ک رفته
  • امیر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 7
    یادمه همون سال خیلی ازش تقدیر شد حالا بهش حق میدید که وطنش رو فروخته؟
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 6
    مبارزه زیر پرچم ایران لیاقت می‌خواهد که بعضی‌ها این لیاقت را ندارند
  • امیر IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 6
    من با این کار ندارم که کمیا کار خوبی کرد یا نه ولی من از آدم های دورو بدم میاد وقتی ایران بود هر پاداشی که می دادن رو گرفت و و هر برنامه ای رو که دعوتش می کردن میرفت و همین کار تو کشور های خارجی انجام داد من از این آدم ها بدم می آید میاد ایران بهشون پول میدن اینجا این حرفارو میزنه یکی دیگه بیشتر بهش پول میده برعکس این حرفا رو میزنه من نمیدونم حرفایی که این جا زد رو باور کنم یا از ایران زد باور کنم نه کسی اینجا تهدیدش کرده اینجور حرف نه اونجا کمیا مگر چند سال داشت که مدال برنز آورد اما اینقدر خودش درگیر حاشیه و پول بیشتر کرد حتی رتبه قبلی اش بدست نیاورد
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 10
    ای بر خبر انلاین منافق لعن علی الابد
  • ارسلان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    8 2
    باور کنید حالم از گزارش بیژن خرسانی بهم خورد. اخه مگه انقدر آدم کینه توز میشه .اونم توی ورزش. اصلا معلوم نیود چی میگه . بخدا اخر متوجه نشدم که کیمیا برنده شده یا ناهید ، رفتم توی اینترنت تا ببینم نتیجه چی شد .از بس سانسور کردن .والا درست نیست این مدل دشمنی کردن
  • محمد وجدانی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 4
    چیه روزنامه اصلاح طلب و دار دستش سوختن أ حرفای اقای کاویانی
  • احمدی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 5
    مبارزه زیر پرچم ایران لیاقت میخواد حرف حساب جواب نداره
  • وطن پرست IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 11
    آهای خبرآنلاین وطن فروش ... چند روز دیگه کاسه کوزه تون جمع میشه به لطف سید ابراهیم بت شکن و دیگه نمیتونی مقاله ضد وطن بنویسی
  • زینب IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 7
    خبرآنلاین ازنظرمن شعبه ای ازبی بی سی هس
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    یعنی شرف ندارن این جماعت. بابا اینم ناموستونه حالاهرجابره بازم یه تکه ازوجودمملکتمونه.واقعامتاسفم
  • کیایی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 2
    درود بر مجری های وطن پرست ایرانی در سراسر دنیا
  • محمود IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 1
    وطن کیمیا قلب میلیونها نفر از هوادارانشه ‌‌ کسانی که کنار مردم مظلومان ایستاده‌اند نه کسانی که نونشون از تملق و چاپلوسی در میاد. وطن کیمیا قلب همه ماست.....
  • مهدی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    مجری باید بی طرف ومردانه حرف بزنه.چاپلوسی برای مجری جالب نیست.
  • حمید IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    این خبرانلاین و نویسنده و مسولینش رو هم باید وطن فروش حساب کرد و باید بست که اینگونه از یک وطن فروش حمایت میکنند
  • فروزان IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    کیمیا یه اشتباه خیلی بزرگ مرتکب شده که توجیه و فرافکنی این اشتباه از خود اشتباه بدتر هست
  • مهندس IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 1
    کیمیا گند زد و ب پرچم ایران خیانت کرد فارغ از تمام بحث ها،پرچم ایران رو فروخت ب دلار اسرایل و عربستان البته هیچ بردی هم نداشت و حضورش در المپیک کاملا سیاسی بود
  • اصالتم ایران IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    چقد بحث الکی میکنین اون پناهنده شده با اسم سیاست با مهاجرت فرق داره به کشور پشت کرده اقای فغانی هم مهاجرت کردن به استرالیا بی حرف و حدیثی الان دعوتش میکنن میاد دربی سوت میزنه ما اگه اختلاس،دزدی، خیانت، بی عدالتی و فقر تو کشورمونه نباید ک به کشورمون پشت کنیم دوست داشت خاس پیشرفت کنه بی سر و صدا میرفت الان هم بی حجابیش بر حجابش پیروز نشد المپیک قبل افتخار افرید با حجاب با اون چیزایی ک گذاشتن در اختیارش حالا رفته وطن فروشه چون اسم رفتنش پناهندگیه ن مهاجرت باید یه فرقی باشه بین ناهید ک برا کشور مبارزه میکنه و کیمیا ک مقابل ایران ایستاده اگه حقشه اعتقاد دارین ک کار خوبی مقبولی کرده رفته خب اینجا رسید حریفش ناهید بود میتونست کنار بکشه معلومه بحث خیانته مثل مزدک میرزایی علاوه بر گزارشگری این هم مجری بود باچنتا مجری دیگه ک خیانت کردن بدون حاشیه نرفتن اسم ایرانو بد در کردن زیادن ما کشورمون ایران یه پرچم مشخص یه اصالت کهن هر عیبی هر مشکلی ک کم نیستن تو کشورمون باشه اینارو نباید به اسم و اصالتمون ایرانی ک کوروش ساخته و بزرگ کرده بذاریم یه افرادی این مشکلاتو درس کردن ما باید به کشورمون خیانت کنیم؟
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 1
    والا از نظر من ،ما باید خودمون رو جای کیمیا بزاریم، و سختی ها و کم محلی ها ،بی‌توجهی ها ،بی اعتنایی ها ،رو تجربه کنیم ،باید ما مسیری که باعث شده اون به آلمان بره رو طی کنیم ،شاید ما هم مثل کیمیا پناهنده می‌شدیم
  • محمد IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    دوستان در کامنتها به یک‌چیز اشاره نکردند ، علیزاده قبل از عید پارسال گفت میخواد برگرده اما دوباره تصمیمش عوض شد. خانوادش هم در مصاحبه هایی که داشتند اون اوایل زیاد به رفتنش رضایت نداشتند و غیر مستقیم به خودش ارجاع میدادند. همه چیز از زمانی شروع شد که با اون پسر نامزد کرد و مغزش شستشو پیدا کرد. در مورد گزارش تلوزیون هم باید عزض کنم رسانه ها چه داخلی و چه خارجی تابع سیاست بالا دستی هستند و رسانه های خارجی هم کم تخریب نمیکنند ورزشکارهای داخل رو ، این طبیعیه دنبال چی هستید؟!
  • محمود IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    انتظار داشتین با کار زشت پناهندگی تعریفش کنند!
  • علی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    واقعا امپریالیسم رسانه ای چه می کند ؟ این یک مسابقه بود که هم ناهید و هم کیمیا و هم مردم آن را فراموش کردند ولی شارلانتاریسم رسانه ای تا هره برداری کامل از آن دست بردار نیست . خیلی کثفید .
  • ایرانی متعصب IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    چقدر بی ارزش هستین خودتون و سایتتون آخه جمع ۶و۱۲ میشه ۱۸ دیگه چرا اشتباهه چون بدرد نخورید
  • سعید IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 1
    تلویزیون حق داشت. چرا باید کسی رو که به وطنش پشت کرده و حالا با سیاسی بازی آوردنش المپیک که جلو یه ایرانی بازی کنه رو باید بولد کنن؟ کسی که حذف شده بود و رتبه ی ورزشی نداشت.
  • زهرا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 1
    نبرید اسمش رو. مگه نمیدونید، طرف "ممنوع الاشاره" شده چقدر نترس شدید شما. خدا به خیر کنه
  • بهروز IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بعضی ها می گن برای زنها اینجا امکانات نیست این حرف که اینقدر بی اعتباره که جواب نداره بعضی ها می گن تو کشور اصلا به کسی بها نمی دن چه ورزشکار چه غیرورزشکار باورکردنی نیست بااین همه شرکت های دانش بنیان اماگیریم اینطوره برای این خانم که دیگه نمی شه گف ت چیزی کم گذاشتن بااین همه جایزه که بش دادن اگه مهاجرت می کرد خوب هیچ مشکلی نبود اما پناهندگی واقعا سرکوب کردن کشوره ازهمه اینها که بگذریم مطمئنا اگر در ایران می موند اینقدر بش بها می دادن که بازهم مدال آور می شد امیدوارم که هر کجا هستند موفق باشند
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    لعنت بر خیانتکار