۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
بهترین فروشگاه اینترنتی زعفران در ایران

زعفران از جمله ادویه هایی است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است و قدمتی 3500 ساله دارد . زعفران شهرت جهانی دارد و گران بهاترین ادویه در دنیا به شمار می آید . در پیدایش زعفران و مبدا آن نظریه های مختلفی وجود دارد . خیلی ها بر این باور هستند که مبدا کشت زعفران یونان است اما عده ای دیگر معتقدند که زعفران ابتدا در ایران در زمان حکومت ماد ها کشت شده است.

عده ای دیگر نیز معتقدند که علاوه بر یونان ، ترکیه و آسیای صغیر نیز اولین خاستگاه زعفران به شمار می روند . امروزه نیز ایران بزرگترین تولید کننده وصادر کننده زعفران محسوب میشود و حدود 90 درصد زعفران در ایران کشت می شود . خراسان جنوبی و خراسان رضوی دو استان مهم در کشت زعفران در ایران محسوب می شوند . اولین بار ایرانی ها سایر کشور ها را با خواص شگفت انگیز زعفران آشنا کردند. زیرا آنها زعفران را به مناطقی همچون روم ، یونان ، چین و .... صادر کرده و موجب آشنایی آنها با زعفران aشدند . زعفران از فواید بالایی برخوردار است . خواص زیاد زعفران موجب شده که به گیاهی ارزشمند تبدیل شده و مصرف ان در سراسر جهان افزایش یابد.  

خرید زعفران از فروشگاه اینترنتی زرچین

قیمت بالای زعفران موجب شده که تقلب در خرید ان بسیار افزایش یابد . افراد سود جو زعفران تقلبی را با عنوان زعفران اصل به فروش می رسانند و سلامت مردم را به خطر می اندازند . بنابراین در خرید زعفران باید دقت بسیاری کرد و از فروشگاه های معتبر خرید کرد . مطمئن ترین راه برای داشتن خریدی ایمن ، خرید مستقیم از کشاورز است . فروشگاه اینترنتی زرچین بستری را برای کشاورزان عزیز و خریداران فراهم کرده تا مشتریان گرامی بتوانند خریدی ایمن و مطمئن داشته باشند و کشاورزان زحمت کش نیز محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم به فروش برسانند و در سایت ما عضو شوند . بعد از تست از محصولات خود و آزمایش انها میتوانند محصولات را برای فروش در سایت قرار دهند . تمامی محصولات سایت زرچین از اصالت برخوردار بوده و دارای برگه سلامت ازمایش هستند و کاملا ارگانیک بوده و در تهیه آنها از هیچ گونه کود شیمیایی استفاده نشده است . شما می توانید انواع زعفران را در سایت زرچین مشاهده کنید و زعفران مورد نظر خود را خریداری کنید . از انواع مختلف زعفران که در فروشگاه اینترنتی زرچین وجود دارد ، میتوان به زعفران دسته ، نگین ، سرگل و پوشال اشاره کرد .

  • زعفران دسته : اصلی ترین نوع زعفران بوده و از چینش قسمت کلاله و خامه زعفران در کنار همدیگر به وود امده است . زعفران نگین : تنها شامل قسمت کلاله زعفران بوده به گونه ای که این سه رشته به همدیگر متصل اند . زعفران سر گل : رایج ترین نوع زعفران است که شامل قسمت کلاله به صورت جدا از هم می باشد . زعفران پوشال : از دو قسمت کلاله و خامه تشکیل شده اما کلاله قسمت بیشتر ان را تشکیل داده است .

هدف ما ایجاد بستری ایمن و ممطمئن بوده تا با خیالی راحت بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید و به سود واقعی خود دست یابید . شما عزیزان نیز می توانید قبل از خرید خود با داستان زندگی هر کشاورز ، شیوه کاشت محصولات او و کود های مورد استفده در به ثمر رسیدن محصولش آشنا شوید و سپس با در نظر گرفتن تمامی موراد نسبت به خریدی ایمن و مطمئن اقدام کنید . برگه سلامت و ازمایش کالا به همراه خرید شما برایتان ارسال خواهد شد تا از اصلت آن مطمئن شوید . البته بعد از خرید رد صورت هر گونه نارضایتی شما عزیزان میتوانید محصول خریداری شده را برگشت داده و وجه پرداختی را دریافت کنید . فقط کافی است که یک بار از فروشگاه اینترنتی زرچین خرید کنید تا با طعم و اصال بودن محصولات طبیعی آشنا شوید .  

خرید زعفران از کشاورز چه فوایدی دارد؟

همانطور که اشاره شد بهترین راه داشتن خریدی مطمئن ، خرید مستقیم از کشاورز است . این راه نه تنها برای مشتری بلکه برای خود کشاورز نیز بسیار سودمند است زیرا در این روش کشاورزان محصولات خود را با قیمت واقعی به فروش می رسانند و امکان تقلب نیز بسیار کاهش می یابد . در ادامه مقاله با ما همرا باشید تا شما را با فواید خرید مستقیم از کشاورز بیشتر آشنا کنیم .

حذف واسطه ها

بازار زعفران از سری بازار هایی است که واسطه در آن بسیار است . هنگامی که شما مستفیم از کشاورز خرید می کنید ، محصولی کاملا در جه یک و با کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد . امکان تقلب نیز در این روش از بین می رود . زیرا به صورت کاملا مستقیم با کشاورز ارتباط برقرار کرده اید . اگر خرید شما از کشاورز باشد ، زعفرانی امسالی و کاملا تازه در اختیار شما قرار می گیرد . متاسفانه امروزه واسطه ها زعفران را با قیمت بسیار پایین از کشاور خریده و با قیمت بالایی ان را به فروش می رسانند . خرید مستقیم از کشاورز موجب می شود ، کشاورز زحمت کش محصول خود را به قیمت واقعی به فروش رساند و تمام سود برای خود کشاورز است که این موجب انگیزه گرفتن کشاورز نیز می شود . مشتریان عزیز نیز زعفران را با قیمت اصلی خود و با قیمت کمتر از چیزی توسط واسطه ها به فروش می رسد ، خریداری می کنند .

کمک به پیشرفت و گسترش کشاورزی

در این روش شما چون به صورت مستقیم با کشاورز در ارتباط هستید ، فروش محصولات با قیمت اصلی خود موجب بالا رفتن انگیزه کشاورزان زحمت کش می شود زیرا دیگر مجبور نیستند محصولات خود را با قیمت پایین به واسطه ها بفروشند و سود واقعی کار و زحمات خود را به دست می اورند به همین دلیل کار کشاورز گسترش یافته و موجب انگیزه به کار می شود .

خرید محصولات تازه و ارگانیک

بهترین فروشگاه اینترنتی زعفران در ایران

فروشگاه آنلاین زرچین بستری را ایجاد کرده تا مشتریان بتوانند ابتدا با داستان زندگی هر کشاورز آشنا شوند ، از روش های کاشت و میزان کود دهی و استفاده کشاورزان از انواع کود ها را بشناسند و سپس نسبت به خرید خود اقدام کنند . همانطور که پیش تر اشاره کردیم مهم ترین فایده خرید مستقیم از کشاورز حذف واسطه ها و کاهش یافتن امکان تقلب می باشد زیرا در بازار زعفران تقلب بسیار زیادی صورت میگیرد . بنابراین باید در خرید زعفران دقت زیادی کنیم تا محصولی تقلبی را خریداری نکنیم . در ادامه برخی از تقلب های رایج در این بازار را ذکر میکنیم :

 رنگ کردن قسمت سفید رنگ زعفران : رایج ترین روش تقلب ، رنگ کردن قسمت خامه زعفران می باشد . در این روش خامه زعفران را به رنگی که از کلاله به دست اوردند مخلوط میکنند و اب عنوان زعفران اصل به مشتریان می فروشند . این روش موجب وارد شدن خسارت مالی میشود و برای سلامتی انسان ضرری ندارد.

 بالا بردن وزن زعفران با افزودن ناخالصی ها : قرار دادن زعفران در مکان های مرطوب باعث بالا بردن وزن زعفران می شود . همچنین یک روش دیگر این است که متقلبان با پاشیدن آب بر روی قسمت قرمز رنگ زعفران ، نیز موجب سنگینی و افزایش وزن زعفران می شوند . تشخیص این روش کار آسانی نیست. از دیگر کار هایی که باعث بالا رفتن وزن زعفران می شود ، به زعفران موادی مانند نمک ، شکر و یا عسل را به شکل پودر اضافه می کنند که شناسایی این روش نیز بسیار سخت است.

 استفاده از رنگ مصنوعی : افزودن رنگ مصنوعی به رشته های زعفران مانند همچون کلاله ذرت از دیگر روش های تقلب در فروش زعفران است . مصرف این ماده سلامتی فرد را به خطر انداخته و موجب بیماریی هایی همچون تاری دید ، میگرن ، حساسیت های پوستی و ... می شود . این روش تقلب خطرناک ترین راه به شمار میرود . این روش به راحتی در آزمایشگاه قابل تشخیص است.

 افزودن موادی رشته مانند به زعفران : موادی که از نظر ظاهری به زعفران شبیه اند را به زعفران اضافه میکنند تا سود بیشتری به دست آورند . گل همیشه بهار ، گل انار ، رناس ، میخک ، ریشه گندم و ... برخی از این موارد هستند .  

بهترین زعفران ایران در کدام منطقه کشت می شود؟

زعفران دارای طبع گرم و خشک بوده و در مناطق با آب و هوای نیمه گرمسیری که دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های ملایم است ، رشد می کند. مرغوب ترین و با کیفیت ترین زعفران در استان خراسان جنوبی می روید . شهرستان تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی بالاترین حجم در تولید زعفران زا به خود اختصاص داده است اما به لحاظ کیفی زعفران های شهرهای خراسان جنوبی از مرغوبیت بالاتری برخوردارند . تمامی محصولات سایت زرچین محصولات کشاورزان زحمت کش خراسان جنوبی هستند . زعفران های سایت زرچین نیز محصولات قائنات ، سرایان و روستا های توابع ان می باشند .

فروشگاه اینترنتی زرچین با آدرس اینترنتی www.zarchin.shop آماده ارائه بهترین زعفران و خشکبار به شما هم میهنان عزیز میباشد .

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1544918