فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تشریح جزییات حادثه تجاوز گروهی به یک زن در کاشمر از بازداشت تمامی متهمان این حادثه خبر داد.

پیش از این امام جمعه کاشمر و نماینده ولی فقیه در این شهر در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته خود گفته بود: "تجاوزات دسته جمعی و سازماندهی شده به نوامیس مردم در شهر دارالمومنین مایه تأسف است."

همچنین خباز، نماینده این شهرستان نیز در گفتگو با خبرآنلاین از وقوع تجاوز جمعی در یکی از روستاهای حوزه انتخابیه خود خبر داد و به ذکر این توضیح کلی بسنده کرد که :"جزئیات این تجاوز را نپرسیده ام و در جریان موضوع نیستم."

اما به گفته سردار امیری‌مقدم این حادثه سوم اردیبهشت‌ماه امسال و حدود ساعت 20 در خروجی شهر کاشمر کنار جاده روستای قوژ‌د رخ داده است: بر اساس اظهارات قربانی پرونده، وی با فردی در حال صحبت کردن در منطقه مورد نظر بوده که ناگهان دو موتورسوار به آنان حمله کرده و با ضرب و جرح و تهدید چاقو، این خانم را به یک باغ برده و چند نفر از همدستانشان نیز به آنان ملحق شده و وی را مورد تعرض قرار دادند.

امیری‌مقدم با اعلام اینکه بر اساس ادعای این زن 13 نفر در این باغ، وی را مورد تعرض قرار دادند، به ایسنا گفت: ماموران به محض اعلام شکایت وارد عمل شده و 13 متهم این پرونده که دارای سابقه کیفری موثر هستند را با هویت مشخص دستگیر و بعد از بازجویی و اخذ اعتراف به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی با بیان اینکه قربانی این پرونده که دارای دو فرزند است و همسرش اعتیاد دارد، گفت: طبق گفته قربانی حادثه، شوهرش او و فرزندانش را رها کرده بود و بر همین دلیل وی درخواست طلاق هم کرده بوده است.

به گفته امیری‌مقدم، پلیس همچنان در حال بررسی زوایای پنهان این پرونده است.

دیروز یکی از ضابطان قضایی سپاه پاسداران، در گفتگو با خبرآنلاین، جزئیات پرونده روستای قوژد را چنین بیان کرد: "یک ماه و نیم پیش، مردم روستای قوژد در تماس تلفنی با ضابطان قضایی، خبر از یک تجاوز جمعی در اراضی اطراف این روستا به یکی از زنان اهل روستا می دهند. نیروهای بسیج به محل اعزام می شوند و تعدادی از متهمان را بازداشت و به کلانتری مربوطه ارجاع می دهند. ولی به دلیل اینکه فرد مورد تجاوز، توسط متجاوزان از محل، دور شده بود، شاکی خصوصی حضور نداشت و به همین دلیل، اراذل و اوباش دستگیر شده، آزاد می شوند."

پیش از این قربانی این تجاوز در گفتگویی ماجرا را چنین تعریف کرد: شوهر من اعتیاد دارد و چند سالی است که من و دو فرزندم را به حال خود رها کرده‌ است. مدتی است که با مرد سالم و متشخصی آشنا شده‌ام و بخاطر کمکهایی که به من می‌کرد به او اعتماد کردم. در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال به همراه این مرد و در حال بازگشت از محل کار به خانه بودیم. محل کار من مشرف به روستای قوژد است. در حالی‌که در بین راه توقف کرده بودیم و در حال صحبت بودیم، صدای چند موتور سوار را شنیدیم که در اطراف ماشین توقف کردند.

به گفته او 5، 6 نفر موتور سوار، این مرد را از ماشین پیاده کردند و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند: پول، مدارک، طلا و تلفن همراه هر دوی ما را به زور گرفتند. آنها مرا به یک گندمزار بردند و جلوی چشم همدیگر به من تجاوز کردند. یکی از آنها با دوستان دیگرشان تماس گرفت و آنها هم آمدند و به من تجاوز کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتند که مرا با موتور به یک محل دیگری منتقل کنند. در بین آنها فردی به نام "چوپان" بود که من او را می‌شناختم و او هم مرا می شناخت.

این زن قربانی تجاوز گفت: با التماس و گریه از او خواستم که به من کمک کند. او پس از آنکه مرا شناخت، با چاقو، دوستانش را تهدید کرد و مرا سوار یک نیسان کرد و به خانه‌ای برد که دو زن در آنجا بودند و آنها به من لباس و غذا دادند و بعد از کمی استراحت، و به دلیل اوضاع جسمی بدی که داشتم به بیمارستان رفتم. مسئولان بیمارستان به دلیل وخیم بودن حال من، علت آن را پرسیدند که پس از صحبتهای من، آنها مسئولان نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند و هم اکنون نیز پرونده در دادسرا در جریان است.

با تمام اینها اخبار ضد و نقیضی از شکایت این زن از متجاوزان منتشر شده است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    9 0
    هردم ازاین باغ بری میرسد تازه تر از تاره تری میرسد ماشاء اله به این امنیت!دست مریزاد نیروی انتظامی!
  • مهران IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    4 0
    دارای سابقه کیفری موثر بوده اند؟ پس چرا آزادانه زندگی میکردن ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    3 1
    اين تجاوزها بايد آسيب شناسي اجتماعي شود . نمي شود به ازاي هر نفر يك مامور گذاشت و مردم امنيت ندارند
  • مهدی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    6 0
    نیروی انتظامی و قوه ی قضائیه باید پاسخگو باشند. کجای ایران امنیت داره؟ خیابان شریعتی؟ دانشگاه فردوسی مشهد ؟ کاشمر ؟ یا خمینی شهر؟
  • سروش IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    4 0
    وا مصيبتا.چه بلايي داره سر اين مملکت مياد.چرا هيچ کس هيچ کاري نميکنه.شايد اگر چند سال قبل با طرح خانه عفاف موافقت ميشد الان وضعيت اينطور نبود.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    5 1
    واقعااز یک کشور اسلامی بعید که در اون این موارد مشاهده بشه خدا عاقبت همه ماروبه خیرکنه
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    2 2
    دادستان و مدعي العموم كجا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علي GB ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    4 2
    بايد اين آشغالا رو اعدام كرد تا درس عبرتي باشه براي اراذل و اوباش. اينجاست كه جمهوري اسلامي بايد اقتدارش رو تو امنيت اجتماعي نشون بده.
  • بدون نام DE ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    3 1
    فقط یک روستا13 متجاوز سابقه دار داره وای به حال شهرها
  • بی نام US ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    3 2
    ریشه کجاست اعتیاد و سست شدن بنیان خانواده آن را علاج کنید
  • ولی صالحی کوزه کنان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    بسیجی واقعی به اینا می گن بعضیا اسم بسیج رویدک می کشن
  • بدون نام IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 2
    عجب
  • سامان IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    4 2
    خاک بر سر ماکه زنده ایم
  • بدون نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 2
    نیرو توان خود را برای مبارزه با این شیطان صفتان کنید ... اگه به گفته ایت الله طالقانی گوش می کردیم و برای هر خانه یک توالت در نظر گرفته بودیم شاید شاهد این جنایات نبودیم
  • مهذی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 2
    بیکاری، شرایط سخت ازدواج، عدم فرهنگسازی،مکانهای ورزشی و تفریحی
  • بدون نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    وقتی بیکاری باشه و مواد مخدر از هر راهی به این کشور وارد بشه جامعه به این روز میفته من یه دخترم باور کنید دیگه جرات ندارم تنهایی جایی برم
  • حسن IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    4 1
    اهل کاشمر هستم.خاک برسر هر مردی که با خوندن این مسائل خونش به جوش نمیاد.مذهب نیستم اما ایرانی هستم باغیرت ایرانی فقط فکر کنید ناموس خودتون جای اون زن باشه بخدا قسم با بی اهمیت گرفتن این موارد بوده که به اینجاها و حتی جریانهای بدتری که بخاطر حفظ آبرو اشکار نشده رسیدیم.مردن بخاطر ناموس شهادته باغیرتا
  • نماینده بانوان US ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    3 5
    چرا توی هیچ جای دنیا از این اتفاقات نمیوفته ، فقط توی ایران میوفته(چون اونا مکانهایی دارن که بهداشتی و سالم و شرعی می تونن نیازاشونو برطرف کنن)ا
  • سعيد كاشمري IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    9 0
    غيرت ايراني ها رو صاعقه زد...
  • بنده ضعیف خدا IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    2 1
    تازمانی که احکام و حدود اسلامی بر مجرمان پست و غیر انسانی اجرا نشود انتظار چنین جنایاتی وجود دارد