فارس نوشت:

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: ظرف 4 روز آینده روند گرمای هوا در کل کشور و از جمله تهران ادامه دارد.

پرویز رضازاده گفت: با توجه به اینکه روند افزایش دما از هفته گذشته آغاز شده است،‌طی روزهای آتی همچنان با گرمای هوا مواجه خواهیم بود.

وی گفت: از 2 روز پیش گرد و غبار در جنوب غرب کشور فعال شده و هوای استان ایلام و برخی شهرها را تحت تأثیر قرار داده است؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود این وضعیت تا فردا نیز ادامه داشته باشد.

مدیر کل پش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: ظرف چند روز گذشته دمای هوا در استان‌های شمالی 3 تا 5 درجه افزایش داشته است.

رضازاده گفت: در استان‌های واقع در شرق کشور نیز پدیده گرد و غبار را خواهیم داشت همچنین در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان طوفان و گرد و خاک تا فردا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در تهران طی روزهای گذشته حداکثر به 39 درجه نیز رسیده است،‌گفت: در حال حاضر دمای هوای تهران 36درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی دمای هوای تهران به 39 درجه سانتیگراد برسد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چاره ای سریع بیاندیشید؟؟؟
  • داریوش IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    یعنی واقعا نمی شود فکری به حال این گرد خاک کرد من از خوزستان ایمیل میزنم دیگه خاک شدید شده جزءایی از زندگیمان چطور سالهای قبل این خاک شدید نبوده بخدا در این وضعیت نمیشه از خونه بیرون رفت