دیوار اطراف بیمارستان شهدای عشایر تخریب می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تخریب و عقب نشینی دیوار بیمارستان شهدای عشایر خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام دلفان در صحن علنی شورای شهر خرم آباد گفت : بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در مرکز شهر خرم‌آباد به عنوان چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی استان ساخته خواهد شد.

 وی افزود : راه‌اندازی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در مرکز شهر به عنوان یک چشم انداز و از برنامه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان می باشد.

دلفان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در صورت جابجایی ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ساختمان استانداری،فضای ساختمان مذکور به بیمارستان شهید رحیمی اضافه خواهد شد  و در نهایت بیمارستان هزار تختخوابی در آن راه اندازی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک در مرکز شهر خرم‌آباد دیگر مجوز صدور مطب پزشکان در مرکز شهر داده نخواهد شد.

دلفان با اشاره به چهار پروژه شهری اظهار کرد: دیواره بیمارستان شهدای زیبنده شهر نیست و باید تخریب و عقب‌نشینی شود که با همکاری شهرداری این موضوع رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیابان معلم از سمت رنگین‌کمان تا میدان انوشیروان پیاده روی آن باید عقب نشینی  و بیمارستان شهید رحیمی از انوشیروان تا میدان رضایی پیاده روی آن تعریض خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =