کتاب «سجده صاحبنظران» شامل مجموعه عکس‌های نفیس عتبات عالیات و اماکن متبرکه نجف و کربلا رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، آیین رونمایی کتاب «سجده صاحب‌نظران»، مجموعه عکس های نفیس عتبات عالیات و اماکن متبرکه نجف و کربلا با حضور شخصیت های فرهنگی و چهره های سرشناس عرصه هنر 17 تیرماه در گالری شکوه تهران برپا می‌شود. احمد مسجد‌جامعی و رسول جعفریان سخنرانان آیین رونمایی این کتاب هستند.

این مجموعه عکس‌ها ماحصل سفرهای محمد خوشرو در سال‌های 88 تا 90 به عتبات عالیات در نجف، مدائن، کربلا و کاظمین است که از دریچه دوربین، زوایای ناپیدای بارگاه‌های زیارتی امامان معصوم را به نمایش درآورده است. این کتاب حاوی نوشته‌های هنرمندانی چون آیدین آغداشلو، سیدصادق خرازی، سیدمحمد بهشتی و سیدمحمد مجتبی حسینی در پیش نویس و مقدمه است.

سجده صاحبنظران

محمد خوشرو که شرکت در دو نمایشگاه گروهی و شش نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد نمایشگاه عکسی مشتمل بر 12 قطعه عکس در ابعاد بزرگ در عتبات عالیات را در رونمایی کتاب «سجده صاحب نظران» در گالری شکوه در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این نمایشگاه جمعه (17تیر) افتتاح و به مدت 10 روز در گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه شهید امیر نوری شماره 19 دایر است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =