تغذیه رایگان دانش‌آموزان به مدارس برمی‌گردد؟

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند.

یوسف نوری در یادمان شهدای والامقام شلمچه اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دستگاه تعلیم و تربیت، برنامه ریزی هایی صورت گرفته که «برگزاری اردوهای راهیان نور»، «اجرای همایش لاله های روشن» در مدارس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری ۴۰یادواره شهید پژوهشی‌، تالیف کتب مرتبط با شهدای دانش آموز و...، نمونه هایی از این اقدامات است.

اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی ۱۶ منطقه مرزی در حال انجام است و  نیروهای جهادی در حال کار برای رفع مشکلات و نیازهای استان‌های مرزی هستند.

وی اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند و متاسفانه طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم مدتی قطع شده بود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر رفع کمبودهای زیرساختی و آموزشی استان خوزستان، افزود: مدارس کانکسی و سنگی در استان خوزستان باید برداشته شود و برای تحقق این امر اعتبار کافی، تأمین شده است.

نوری با یادآوری اینکه بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار توسعه فضاهای آموزشی سه سال به طول می انجامد، خاطرنشان کرد: البته مشکل برخی از مدارس که نیاز به سرویس‌های بهداشتی دارند؛ در سال جاری برطرف خواهد شد تا این مدارس از ابتدای سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

مدارس از ۱۴ فروردین حضوری است

تأثیر معدل ۳ سال آخر در کنکور افزایش می‌یابد

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    7 3
    لطفا مدارسا باز نکنین با این اوضاع