خبرگزاری رسا نوشت:

آت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب، بد‌حجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که متأسفانه ورود مد‌های غربی هر روز براین مشکل می افزاید، تصریح کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توجه به مقوله عفاف و حجاب را مسأله‌ای ضروری و بسیار مهم دانست و بیان داشت: رعایت حجاب اسلامی باید در همه سطوح جامعه اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و اجرایی شود و نباید به این مقوله مهم به صورت مقطعی نگاه شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که استراتژی دشمنان نظام اسلامی برای ترویج بی بندوباری و بد حجابی در جامعه اسلامی امروز وارد مرحله جدیدی شده است، ادامه داد: دشمنان با بهره گیری از تکنولوژی روز بی بندوباری و بی عفتی را در جوامع اسلامی ترویج می کنند که باید در این خصوص فکری شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید با هنجار شکنان اجتماعی در چارچوب قانون و مقررات برخورد شود، بیان داشت: حتی چگونگی تذکر به متخلف نیز باید بر اساس رعایت اخلاق اسلامی وبا حفظ شان انسان ها باشد.

وی، اجرای طرح عفاف و حجاب در سطخ مراکز دانشگاهی و آموزشی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: هیچ دلیل و توجیهی در عدم اجرای این طرح مهم قابل پذیرش نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای ترویج بدحجابی و بی بندوباری در جامعه به کار گرفته است، گفت: باید با همه توان در برابر تلاش های مذبوحانه دشمنان دراین خصوص ایستادگی کرد.

وی با بیان این که مظاهر بدحجابی شایسته یک جامعه اسلامی نیست، گفت: باید به طور قاطع با این گونه مظاهر فساد وبی بندوباری برخورد شود.

امام جمعه ساری، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را راهی برای از بین بردن فسادهایی مانند بدحجابی در جامعه را ضروری دانست و بر تلاش برای گسترش این فرهنگ سفارش شده در کشور تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه های کشور تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح هر چه زودتر باید در کشور اغاز شود.

وی با تأکید براین که هیچ گونه بهانه ای در اجرای این طرح در دانشگاه‌ها پذیرفتنی نیست، ادامه داد: نداشتن نیرو مدرس بهانه است و تفکیک جنسیتی باید در دانشگاه‌ها آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جایگاه و حضور زنان در اجتماع افزود: کسی با حضور زن در اجتماع مخالف نیست بلکه حضور زن در جامعه مطابق با شرایطی که جامعه اسلامی می‌پسندد، انجام شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون مسأله وحدت و همدلی در کشور اشاره کرد وبا بیان این که همه مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید خود را مطیع ولایت بدانند، گفت: وحدت وهمدلی تنها را عبور از بحران ها است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که پیروزی بی قیدو شرط از ولایت فقیه وظیفه امروز همگان است، ادامه داد: ولایت فقیه ستون انقلاب و مبتنی بر اصل امامت است و اگر می خواهیم به رستگاری و نجات دست پیدا کنیم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 1
    بابا جان با فرهنگ سازی باید حجاب رو ترویج کرد نه با بگیر و ببند. مگه یادتون نیست که در دهه 60 گشتهایی مثل گشت ثارالله و ... کارشون تذکر دادن به دخترهائی بود که یک تار موشون بیرون بود؟ چی شد؟ واقعا نتیجه داد یا کار رو بدتر کرد؟ اینکه یه خط بکشیم بگیم پسرا این ور دخترا اون ور ، خب این خط رو شما در یک جا دو جا ده جا میتونید بکشید در همه جا و همه مکان که نمیشه این کار رو کرد... باید ذهن جوانان و فرهنگ جوانان رو با رفتارهای درست و اسلامی عجین کرد تا خودشون بسمت حجاب برن
  • بدون نام US ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 1
    متاسفم
  • امیرحسین IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 2
    این موضوعات انحرافی که مسائل مهم کشور رو فراموش کنیم و به جاش بچسبیم به تفکیک جنسیتی دیگه برای ما رنگی نداره
  • بدون نام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 2
    من نوشتم کار در مورد حجاب کار فرهنگی باید کرد و توسل به زور جواب نمیده حرف بدی زدم که درج نکردید خبرآن لاین عزیز؟ ... حتما حرف بدی زدم دیگه.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 2
    تا کی باید توهین به شعور آدم ها رو تحمل کرد؟تاکی باید نشست و دید که یک عده سطحی نگر واسه جامعه تکلیف تعیین کنن؟تاکی باید موند و دید و دل سوزوند و تاسف خورد؟آره؟