بیشترین حجم استقبال گردشگران از شهر خرم‌آباد / فروش 30 هزار بلیط ورود به قلعه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بیشترین حجم استقبال گردشگران از جاذبه های شهر خرم‌آباد است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید امین قاسمی در این رابطه گفت: از اول فروردین ماه تاکنون اقامت در لرستان به ۷۹ هزار و ۴۲۲ نفر رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

 قاسمی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۰ هزار بلیت بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد به فروش رسیده است اظهار داشت : از کودکان زیر ۱۰ سال بلیت گرفته نمی‌شود و  خانواده‌هایی که تعداد اعضای آنها زیاد است  به خاطر رعایت شرایط اقتصادی خانواده‌ها چند بلیت به آنها تخفیف می‌دهند. 

وی افزود  : از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون ۶ جلسه ستاد خدمات سفر به ریاست استاندار لرستان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شده و کمیته ستاد ۲ جلسه فرعی را هم با حضور اعضا انجام که مصوبات خوبی داشته است. 

قاسمی بیان کرد: به‌ موجب این جلسات پیش‌بینی شد که بیش از ۲۰ هزار نفر را در کلاس‌های مدارس، هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و اقامتگاه‌های استیجاری موقت اسکان دهیم ولی شب گذشته این رقم از ۲۰ هزار نفر هم گذشت که سالن‌های ورزشی را هم به این مهم اختصاص دادیم و حدود ۲۴هزار نفر را در استان اقامت دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان ادامه داد: تاکنون بیشترین حجم استقبال گردشگران از شهر خرم‌آباد و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از جمله دریاچه کیو، بام خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =