تاکید فرماندار پلدختر بر تکمیل پروژه فیبر نوری مسیر دهلیج

فرماندار پلدختر در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی بر تکمیل پروژه فیبر نوری مسیر دهلیج به پلدختر تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حمید خادم در دیدار با مدیر مخابرات استان در این باره گفت : با توجه به قطعی های مکرر از سمت شهرستان کوهدشت پروژه فیبر نوری مسیر دهلیج به پلدختر هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی افزود : در این جلسه مقرر گردید لیست مناطق و روستاهای شهرستان که مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت دارند توسط فرمانداری تهیه شده و برای صدور مجوز توسط اداره کل ارتباطات به وزارتخانه ارسال و تا صدور مجوز پیگیری لازم صورت گیرد.

خادم بر اتمام هرچه سریعتر پروژه فیبر نوری مسیر دهلیج با توجه به قطعی های مکرر از سمت شهرستان کوهدشت تاکید نمود و مقرر گردید در صورت عدم بروز مشکل تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

فرماندار پلدختر تصریح کرد : در حال حاضر پروژه های اجرای فیبر نوری در محورهای پلدختر- معمولان - ویسیان - خرم آباد و پلدختر - آزادراه( دهلیج) در حال اجرا می باشند.

در جلسه مشترک حمید خادم فرماندار شهرستان پلدختر ، صارمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شمسی فر مدیرعامل شرکت مخابرات استان حول محور پروژه های فعال و در حال اجرای حوزه ارتباطات و مخابرات و مسائل و مشکلات تلفن ثابت، اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه‌ روستاها و شهرهای حوزه شهرستان بحث و گفتگو شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =