توضیحات روابط عمومی شهرداری خرم آباد در خصوص حواشی روز نکوداشت خرم‌آباد

 روابط عمومی شهرداری خرم آباد در پی حواشی بوجود آمده در روز نکوداشت خرم‌آباد بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در پی انتشار ویدئویی، مربوط به رقص و پایکوبی خارج از عرف تعدادی از بانوان در کنار قلعه ی تاریخی فلک الافلاک خرم آباد، و انتشار مطالب سراسر کذبی که مسؤلیت این حرکت غیر برنامه ریزی شده را متوجه شهرداری خرم آباد نموده ،ضرورت دارد؛ جهت تنویر افکار عمومی، مطالبی را به شرح ذیل، اعلام نماییم:

۱- پس از دو سال وقفه در برگزاری جشنواره نکوداشت روز خرم آباد، شهرداری خرم آباد به منظور پاسداشت و معرفی نام خرم آباد در سطح ملی، مصادف با ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱، اقدام به برگزاری همایشی در کنار قلعه ی تاریخی فلک الافلاک نموده است.

۲- این برنامه؛ شامل بخش های مختلف، از جمله؛ تلاوت آیاتی از قرآن مجید با دعوت از قاری قرآن ،سرود جمهوری اسلامی ،عرض خیرمقدم به همشهریان شریف، توسط شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر خرم آباد، اجرای موسیقی سنتی توسط آقای فیروز رضایی، تجلیل از برخی مفاخر و بزرگان شهر خرم آباد( مادر شهیدان علیرضاو غلامرضاحیدریان ،آقای دکتر حجاریان ،آقای دکتر فرید ،آقای مهندس والی‌زاده آقای افشار ، آقای عزت اله چنگایی)، اجرای موسیقی سنتی توسط آقای سیف الدین آشتیانی، و قدردانی از حضور مهمانان برنامه و اتمام آن بوده است، و هیچ نوع حرکتی مشابه آنچه در ویدئوی منتشر شده دیده می شود، در این جشنواره رُخ نداده است!

۳- بنر اطلاع رسانی این برنامه با پس زمینه ی رنگ آبی و منقش به آرم شهرداری و شورای شهر خرم آباد در ذیل، میزبانی این دو نهاد خدمات رسان به همشهریان را به نمایش می گذارد!

۴- جشنواره دیگری با عنوان؛ جشنواره ملی فرهنگِ اقوام در خرم آباد، با مسؤلیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، (از ۱۸ اردیبهشت لغایت ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) در همان مکان، در حال برگزاری است، که برنامه و میزبان و مهمانان آن کاملاً متفاوت و مجزای از برنامه ی نکوداشت روز خرم آباد بوده است!

۵- لازم است دغدغه مندان، و همشهریان عزیز، دقت نمایند که؛ ویدئوی منتشر شده هیچگونه ارتباطی با برنامه نکوداشت روز خرم آباد نداشته و حرکات تعدادی از مهمانان غیر بومی خرم آباد، در این ویدئو، مربوط به فرهنگ قومیت های مهمان در جشنواره ملی فرهنگِ اقوام، با میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، می باشد.
بنر اطلاع رسانی جشنواره اقوام با طراحی متفاوت و منقش به آرم سازمان برگزار کننده است.

مجموعه شهرداری خرم آباد، و منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر، با حساسیت های قومی، فرهنگی و دینی مردم خرم آباد و لرستان عزیز کاملاً آشنایی داشته و بجزء خدمتگزاری، و اعتلای نام خرم آباد، دغدغه ی دیگری ندارند.

در پایان، از تمامی دلسوزان شهر خرم آباد، استدعا دارد به شایعه پراکنی چندپیج که به دور از تقوا و پرهیزگاری، با اهداف کینه جویانه، اقدام به تخریب خدمتگزاران شما در شهرداری می نمایند، توجه نفرمایید.
تصویر بنرهای اطلاع رسانی دو جشنواره ی مطمع نظر منضم به این اطلاعیه منتشر خواهد شد.

* ارتباطات و اموربین الملل شهرداری خرم آباد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =