از زمانی که الگوی انتخاباتی 8+7 مطرح شد، دو نکته در قبال آن عنوان گردید. یکی لزوم حضور نمایندگانی از همه سلایق و دیگری پرهیز از سهم خواهی.

مرتضی نبوی قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره افزایش تعداد اعضای این کمیته به مهر گفت: اگر بنا باشد در خواست ها نسبت به افزایش این کمیته ادامه پیدا کند باید به تعداد همه اصولگرایان در این کمیته نماینده معرفی کرد، من معتقدم افزایش تعداد اعضای این کمیته کارایی لازم را ندارد.

این در حالی است که پیش از این محسن رضایی با اشاره به کمیته وحدت اصولگرایان گفته بود: متأسفانه عده‌ای با تنگ‌نظری، مانع از پیوستن همه گروه‌های اصولگرا به یکدیگر می‌شوند.

اما آیت​الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز نیز در این باره اعلام کرده بود : محسن رضایی می تواند نظرات ودیدگاه های خود را به کمیته واحد اصولگرایان اعلام کند تا از نظرات وی استفاده شود. 

البته در عین حال حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به مهر گفت: سهم خواهی در روند تدوین مدل حضور اصولگرایان در انتخابات صورت نخواهد گرفت زیرا جامعتین با ورود به این صحنه توطئه سهم خواهان را نقش بر آب می کند. جامعتین با حضور در مرکز تصمیم گیری اصولگرایان برای حضور در انتخابات آینده اجازه هرگونه سهم خواهی را از احزاب و گروه های اصولگرا سلب می کنند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعتین با تدابیر وحدت گرایانه خود تلاش توطئه افکنان برای ایجاد اختلاف در جامعه اصولگرایی را ناکام می کند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    همين سهم خواهي پدر اين دولت را درآورد چون از دولت نهم و دهم سهمي نبردند تيشه به ريشه اين دولت زدند.