چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم

هنگامی که شماره‌ای در لیست بلاک پیامک‌های تبلیغاتی قرار بگیرد، اصطلاحاً وارد لیست سیاه مخابرات شده است.

از طرفی، پیام‌های تبلیغاتی یا ارسال کد تایید ثبت‌نام، برای بسیاری از کسب‌وکارها اهمیت بالایی دارد. برای پیام دادن به این شماره‌ها، راه‌های مختلفی به‌وجود آمده است. سخت‌افزارهای ارسال پیامک انبوه، پنل‌های پیامکی یا اپلیکیشن‌های موجود در اینترنت، جزو همین روش‌ها محسوب می‌شوند. ما در این مقاله پاسخی کامل به سوال «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم» خواهیم داد. اگر قصد ارسال تبلیغات پیامکی را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت شخصی؛ مراقب مسدود شدن سیم‌کارت باشید

ارسال پیامک انبوه از طریق سیم‌کارت‌های شخصی،‌ از سوی مخابرات محدود شده است. با ارسال پیامک بیش از مقدار تعیین‌ شده، سیم‌کارت فردی که این کار را انجام دهد، قطع می‌شود. پس اگر قصد ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی با سیم‌کارت شخصی را دارید، دست نگه دارید. طبق قانون ثبت‌شده در سال ۹۸، هر فردی که با سیم‌کارت شخصی پیامک تبلیغاتی بدون رضایت مخاطب ارسال کند، جریمه می‌شود. به همین دلیل، سقف ارسال اس‌ام‌اس از سیم‌کارت‌های شخصی، به ۵۰۰ پیامک در روز محدود شده است. پس، برای جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از جریمه و مسدود شدن سیم‌کارت باید از روش‌های قانونی و موثر، مانند خرید پنل پیامکی استفاده کنید.

مودم ارسال پیامک انبوه؛ نحوه عبور از بلک لیست با مودم GSM

یکی دیگر از راه‌های ارسال پیامک انبوه از طریق سخت‌افزارهای مخصوص است. مودم‌های GSM از طریق نرم‌افزار اختصاصی امکان ارسال پیامک وجود دارد. این دستگاه از همه اپراتورهای داخل کشور پشتیبانی کرده و حدود ۲۰۰ پیامک را در زمانی کم و هزینه‌ای پایین‌تر از پنل پیامکی، ارسال می‌کند. ولی مودم GSM، راه‌حل قطعی برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات نیست.

پیگیری مداوم مسائل فنی آن موجب اتلاف وقت و سرمایه از سوی کارفرما می‌شد. همچنین، باوجود قیمت بالای دستگاه و محدودیت ارسال پیامک (۲۰۰ پیام در روز)، باعث می‌شود تا خرید پنل پیامکی نسبت به سخت‌افزار ارسال اس‌ام‌اس به‌صرفه‌تر باشد. ارسال پیامک از طریق خطوط سامانتل نیز امکان عبور از لیست سیاه را فراهم می‌کند. ولی برای راه‌اندازی این سیم‌کارت به پروانه کسب یا اینماد شرکت نیاز دارید. علاوه‌بر این، یک ماه زمان می‌برد تا این سیم‌کارت برای شما فعال شود.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم

پنل‌های پیامکی و ارسال پیامک انبوه به تفکیک بانک شماره موبایل

برای ارسال پیامک به شماره‌های مسدود، نیازی به خرید دستگاه جداگانه یا نصب نرم‌افزار نیست. کافی است با تهیه اشتراک پنل پیامکی، سایت خود را به پیشرفته‌ترین پترن‌های پیامکی و پلاگین‌های جذاب فروشگاهی، مانند گرویتی فرم مجهز کنید. طرح‌های مختلف پنل پیامکی، برای انواع کسب‌وکار، مانند فروشگاه‌های اینترنتی یا نوبت‌دهی پزشکان، امکان بهره‌مندی از بازاریابی پیامکی را فراهم می‌کند. در فراز اس ام اس، امکان ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه مخابرات از طریق خطوط خدماتی به‌وجود آمده است. خطوط خدماتی از نظر ظاهر با خطوط تبلیغاتی یکسان است و در هر دو امکان ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه وجود دارد. بااین‌وجود، خطوط خدماتی برای اطلاع‌رسانی و پیامک وب‌سرویس استفاده می‌شود. برای مثال، برای تایید هویت هنگام عضویت در سایت، تایید خرید، پیام تشکر و قدردانی، تبریک تولد، اطلاع‌رسانی درمورد تخفیف‌ها یا رویدادها، خطوط خدماتی کاربرد بهتری دارند.

برای دریافت خطوط خدماتی باید به اپراتور، با دادن یک سفته تعهد دهید که از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نخواهید کرد.

مزایای استفاده از پنل‌ پیامکی خدماتی؛ بهترین راه برای عبور از لیست سیاه پیامک

استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه، مزایای متعددی دارد. با فعال‌سازی پنل پیامکی، همه گزارش‌های مربوط به ارسال اس‌ام‌اس و دلیوری آن در بخش گزارش پیامک قابل مشاهده است. مزایای استفاده از پنل پیامکی با خط خدماتی را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

  • دسترسی به بانک شماره موبایل به تفکیک جنسیت، منطقه و شغل

  • ارسال پیامک به بلک لیست

  • بالاترین سرعت ارسال پیامک اعتبارسنجی

  • امکان ساخت پترن‌های اختصاصی

  • دریافت خطوط خدماتی بدون نیاز به سفته در فراز اس‌ام‌اس

  • اتصال به سایت‌ها و نرم‌افزارهای حسابداری

برای خرید پنل پیامکی باید به ویژگی‌های نماینده و اپراتور دقت کنید. هر نماینده‌ای که امکانات بهتری را با پشتیبانی مادام‌العمر در اختیار مشتری بگذارد؛ کسب‌وکار را برای بیزینس‌های مختلف آسان‌تر خواهد کرد.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم

عبور از ست بلک لیست مخابرات با پنل پیامکی خدماتی فراز اس‌ام‌اس

در این مقاله به سوال «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس‌ام‌اس دهیم» پاسخی کامل دادیم. راه‌های گسترده‌ای برای این کار درنظر گرفته شده است که هر یک مزایا و معایب خاص خودش را دارد. ولی بهترین راه برای عبور از لیست سیاه مخابرات، استفاده از پنل پیامکی و خطوط خدماتی است. پنل پیامکی خدماتی فراز اس‌ام‌اس، بدون نیاز به سفته فعال می‌شود و امکان استفاده سریع از آن وجود دارد. همچنین فراز اس‌ام‌اس، با پشتیبانی مادام العمر و بدون نیاز به تمدید سالانه پنل پیامکی، سعی در کسب رضایت بیشتر مشتریان خود کرده است. با خرید پنل‌های پیامکی فراز اس‌ام‌اس تا ۳۰ روز برگشت وجه پرداختی شما تضمین می‌شود تا در صورت نارضایتی، ضرری متوجه کسب‌وکار شما نشود.

سرویس OTP، ارسال پیامک BTS و ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس است. برای مشاهده سایر خدمات پنل‌های پیامکی وارد سایت farazsms.com شوید یا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید تا کارشناسان خبره فراز اس‌ام‌اس شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =