معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث بازارچه دائمی صنایع‌دستی در پارک ۴ هزار متری شهر رویان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حسین ایزدی اظهار داشت: پس از امضای تفاهم‌نامه‌ با شهرداری شهر رویان، بازارچه دائمی صنایع‌دستی در این شهر احداث و رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در فضایی مناسب به نمایش و فروش درخواهد آمد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اختصاص فضایی مناسب برای آموزش رشته‌های صنایع‌دستی در این پارک خبر داد و گفت: ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان از دغدغه‌های اداره‌کل و یکی از مهمترین خواسته‌های هنرمندان و مردم است که همواره در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل شهردار این شهر برای احداث این بازارچه، افزود: آمادگی داریم در صورت تامین‌ زمین و فضای مناسب با دعوت از هنرمندان هر شهر در تمام شهرستان‌های استان بازارچه دائمی راه‌اندازی کنیم.

ایزدی با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌ها و مراکز عرضه سوغات مازندران متناسب با حجم گردشگر در استان نیست؛ یادآور شد: ایجاد بازارچه به ویژه در شهرهای گردشگرپذیر مازندران می‌تواند به یک جاذبه شهری و همچنین به‌ عنوان مقصد تهیه و خرید سوغات استان تبدیل شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =