پرداخت تسهیلات مسکن روستایی قزوین از ۸مرداد آغاز می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: از هشتم‌مرداد ماه جاری فرآیند دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: افزایش سقف تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی که طی ماه‌های گذشته مسکوت مانده بود سرانجام به دستور رییس‌جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه، افزایش و به بانک‌ها نیز ابلاغ شده است.

او افزود: دولت با وجود همه مشکلات اقتصادی موجود، با هدف رونق بخشیدن به ساخت‌وسازها و بهسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده روستایی در برابر حوادث طبیعی و همچنین بالا بردن سطح کیفی زندگی در روستا، سقف تسهیلات ساخت مسکن در این مناطق را از ۱۰۰ به ۲۰۰میلیون تومان افزایش داد.

گونجی گفت: رییس‌جمهور در نامه خود به رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت لازم در این زمینه شد و سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا با وجود عزم جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه‌ای تورم‌زا، موافقت خود در این زمینه را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: برهمین اساس، از هشتم‌مرداد ماه جاری و با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های عامل در این زمینه، سقف تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰میلیون تومان آغاز و فرآیند دریافت آن در استان برای متقاضیان آغاز می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =