۰ نفر
۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کاری ارزشمند درباره عملیات مرصاد

دیشب در کلاب "ایران من" ( از نمونه های بسیار موفق و نادر کلاب هاوس در ایران) موضوع عملیات "مرصاد" و خیانت های سازمان مجاهدین خلق به خصوص در دوران جنگ صدام علیه ایران ، بررسی و موشکافی شد.

در این اتاق، سردار دکتر حسین علایی از فرماندهان خوشنام دوران دفاع مقدس، دکتر مجید تفرشی تاریخ دان مبرز ایرانی، ناصر رضوی از مدیران معاونت امنیت در دوره مرصاد، دو تن از اعضای سازمان مجاهدین که در عملیات فروغ جاویدان شرکت داشتند، حضور یافتند.

تحلیل ها و اطلاعات سردارعلایی از نقش سازمان موسوم به مجاهدین خلق وهمراهی اش با رژیم صدام علیه رزمندگان ایرانی از مطالب کمتر شنیده شده در تاریخ دفاع مقدس بود. همچنین اظهارات دکتر تفرشی از آن جهت که در دسته بندی مناسب و با بیان منسجم او همراه بود، بسیار قابل استفاده می نمود.

سخنان ناصر رضوی نیز بدلیل شناخت دقیقی که از این گروهک تروریستی و تحولات فکری آنها ارائه داد، بخشی از ناگفته های تاریخ در این زمینه را شفاف کرد. دو عضو سابق سازمان نیز با بیان خاطرات تلخ از فعالیتهای مسعود رجوی و کادر رهبری منافقین ، بر جذابیت اتاق "ایران من" افزودند.

کاری ارزشمند درباره عملیات مرصاد

شهامت کلاب "ایران من" در ورود به این بحث و بهره گیری از افراد متخصص و دخیل در موضوع ستودنی است. امیدوارم این کار همانگونه که مورد استقبال مخاطبان پرشمار قرار گرفت با تحسین و تشویق دست اندرکاران مربوط روبرو شود.

برای تیم جوان کلاب هاوس "ایران من" آرزوی توفیقات بیشتر در جهت روشن کردن زوایای تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان را دارم.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =