۵ نفر
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس

کاسمیرو، شب گذشته، برای اولین بار در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت ولی شکست تلخ خانگی برابر رئال سوسیداد و تحقیرشدن مقابل این تیم را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاسمیرو از زمانی که به منچستریونایتد پیوسته، همواره نیمکت‌نشین بود و تنها در اواخر بازی فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کرد ولی سرانجام طلسم شکست و او شب گذشته در اولین بازی دور گروهی لیگ اروپا برابر رئال سوسیداد از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفت. یونایتد، در نهایت، این بازی را در اولدترافورد با یک گل به حریف اسپانیایی خود باخت تا خاطره‌ای تلخ برای هافبک برزیلی ثبت شود. کاسمیرو، در این بازی 90 دقیقه در میدان بود.

ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس

در جریان این بازی صحنه لایی خوردن کاسمیرو از آیهِن مونیوز، بال 25 ساله سوسیداد، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. مونیوز به راحتی توانست به کاسمیرو لایی بزند و از او عبور کند. کاسمیرو با رئال بارها سابقه بازی برابر سوسیداد را دارد و اغلب نیز پیروز شده بود اما هرگز برای او چنین اتفاقی رخ نداده بود.

ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس

توییت‌هایی کنایه‌آمیز مثل تحقیر کاسمیرو، بازیکن سوسیداد کاسیمیرو را به اسپانیا فرستاد، به لیگ اروپا خوش آمدی کاسمیرو و..... نشان می‌دهند که هافبک برزیلی کار ساده‌ای در تیم جدید خود ندارد.

ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس
ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس
ستاره سابق رئال سوژه شد/عکس

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =